
З кожним роком Instagram перетворюється в наймогутнішу віртуальну платформу, за допомогою якої можна не лише продати свій товар, але і створити власний бренд. І допоможуть вам у цьому спеціальні сервіси. Сьогодні Creative SMM розповість вам про ТОП-10 найпопулярніших серед них.
До таких сервісів-помічників Instagram ми можемо сміливо віднести:
- Instazood;
- Ingramer;
- Iconsquare;
- Social Flight;
- Ninja Outreach;
- Social Blade;
- Head Copilit;
- Instamber;
- Crowdfire;
- HypeAuditor.
Усі перераховані вище сервіси й сайти допоможуть значно пришвидшити процес просування власного профілю. Користуватися ними зовсім несклано. Головне – розібратися, які з них вам необхідно використовувати передусім, але основна умова – З РОЗУМОМ.
Instazood: грамотно збільшуємо власну аудиторію
Без підписників та їхньої активності у Instagram-бізнесі нікуди. Щоби проявити себе й зацікавити нових людей, необхідно регулярно коментувати чужі публікації, «лайкати» їх і робити репости найцікавіших із них. Власноруч ви витратите на такі дії дуже багато часу. Краще скористатися спеціальним ботом під назвою Instazood.
У ньому можна налаштувати критерії пошуку аудиторії й запустити його роботу. Коштує користування таким сервісом недорого — $15. Додатково можна замовити ще й написання коментарів за $10.
Ingramer — помічник у аналізі даних
Цей бот аналізує профіль та хештеги, обмінюється повідомленнями, взаємодіє з аудиторією, робить публікації за заданим розкладом. Ціна послуг такого «помічника» на даний момент складає $18–57 щомісяця.
Iconsquare: плануємо публікації
Цей сервіс допоможе вам планувати публікації, збирати аналітику та обслуговувати відразу на кілька профілей одночасно. Коштують його послуги $30 щомісяця.
Social Flight: ручне просування профілю
Якщо ви закоренілий консерватор і хочете нарощувати свій профіль природним способом, вам допоможе програма Social Flight. Вам треба тільки вказати її співробітникам основні критерії бажаної аудиторії й оплатити від $60 на місяць. Після цього співробітники сервіса все зроблять за вас.
Ninja Outreach: розширюємо аудиторію за власними інтересами
Цей сайт створений спеціально для пошуку тих людей, які цікаві вам і яким потрібен ваш профіль. З його допомогою можна встановити фільтр для поділу за їхніми інтересами та темами. Також завдяки йому можна відразу знайти їхні електронні пошти. Ціна використання сервіса щомісяця становить $50 у випадку річної підписки.
Social Blade: аналізуємо себе й конкурентів
Ця програма надає аналітичні дані будь-якого блогера. Її суттєва перевага — безкоштовність. Також можна замовити розширену версію послуг. Для цього треба доплатити $4.
Head Copilit: взаємодія з вашими підписниками
Цей чат-бот знаходить користувачів, яким був би цікавий ваш профіль, і починає з ними взаємодіяти. Її суттєвою перевагою є абсолютно «природна» поведінка. Отже, Instagram не запідозрить нічого підозрілого. Ціна програмки — $60 на місяць. Також доступна преміум-версія.
Instamber: обираємо оптимальну стратегію
Із допомогою цього сервісу ви зможете підібрати ту стратегію, яка буде оптимальною для вас. Також чат-боти цієї програми допоможуть відправляти СМС, ставити лайки та відразу ж знищувати негативні коментарі. Максимальна ціна використання сервіса — $15 на місяць.
Crowdfire: помічник у пошуках
Допоможе знайти тексти й зображення, а також підібрати хештеги. Усі ці функції доступні абсолютно безкоштовно. Також можна замовити платну версію, яка має розширений функціонал. Ціна такого Crowdfire — $8 щомісяця.
HypeAuditor: ще один «аналізатор»
Такий сервіс надає вичерпну інформацію про будь-який профіль в Instagram. Водночас свій акаунт ви зможете аналізувати безкоштовно, а ось аби «ближче» познайомитися з конкурентами доведеться заплатити $300 на місяць.
Кожна з цих програм допоможе вам якомога швидше збільшити свою аудиторію. Бажаєте дізнатися, які з них є обов’язковими для вашого бренду, а які будуть лише зайвими витратами часу та грошей? Тоді записуйтеся на спеціальні курси “SMM на 100%” від Creative SMM. Тут ви зможете дізнатися багато цікавого про маркетинг у соцмережах (не лише у Instagram) та закріпити знання на практиці на реальних проєктах.