Основні правила SMM

Сreative SMM поради

osnovni_pravila_smm

Правило №1: фокус

Щоб досягнути успіху на ниві SMM, варто сфокусуватися на наступному:

  • Контент. Він має бути максимально інформативним, простим, відфільтрованим під чіткі запити ваших підписників, емоційно забарвленим та актуальним.
  • Негатив. Намагайтесь концентрувати зусилля на регулярній роботі з небажаними відгуками, працювати над покращенням рівня товарів і послуг і давати аудиторії постійний зворотній зв’язок про це.
  • Стабільність. Користувачі соцмереж полюбляють спілкування, тож доведеться приймати в ньому участь якомога частіше.

Правило №2: оригінальна подача

Тут згодяться всі методи: дозована подача матеріалу (в понеділок – початок конкурсу, в суботу – результати); гучні події (розіграші, вебінари, опитування); улюблені рубрики (щовівторка – матеріал про те, як міжнародні експерти радять вирішувати конкретну проблему; щоп’ятниці – цікаві фотосети з зірками і т.п.).

Втім, перше правило бізнесу і тут є головним: намагайтеся завжди бути уважними до своєї аудиторії та максимально корисними. Тоді успіх в SMM і не тільки вам гарантований!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!