SMM-щики на аутсорсингу: знайдіть себе

Сreative SMM поради

Якщо ви вважаєте, що всі SMM-щики однакові: щось там собі постять, бурмочучи собі під ніс заклинання на підвищення ctr та reach, складають якісь там контент-плани, щохвилини перемикаються з однієї соцмережі на іншу, а також мають божевільні червоні очі через постійний недосип і роботу в режимі багатозадачності, то ви, звісно, маєте рацію, але лише частково. Подібна характеристика властива лише «просунутим» SMM-щикам, що вже пізнали «дзен» і керують кількома проєктами одночасно. На аутсорсингу можна знайти й зовсім інших персонажів. Яких? Зараз розповімо.

Портрети типових SMM-щиків

Скажемо одразу, що кожному із перерахованих нижче видів спеціалістів на аутсорсингу пропонується свій рівень оплати. Щоби перейти з одного левела на інший, потрібно вчитися, постійно практикувати та креативити!

  1. SMM-щик — НОВАЧОК. Як правило, це людина, яка закінчила один курс з SMM (інколи навіть безкоштовний), і вже вважає себе спецом у сфері. Може гарно писати пости та комунікувати із клієнтами. Але брак досвіду дає про себе знати під час інших видів робіт. Новачок ще не на повну використовує можливості реклами, адже боїться злити бюджет. Він просто не чується від радості, коли якась із публікацій б’є рекорди за коментарями чи поширеннями (у цей саме час самооцінка SMM-щика-новачка злітає до небес і тримається там до наступного зливу бюджету). Коштують послуги таких спеціалістів, як правило, найдешевше. По-перше, тому, що в нього ще немає портфоліо, і замовник ще не розуміє, чого очікувати. По-друге, тому, що клієнти таких SMM-щиків — то підприємці, які бажають зекономити навіть всупереч здоровому глузду.
  2. SMM-щик — ПРОСУНУТИЙ. Це людина, яка вже з’їла кілька слонів у соцмережах. Вона вже має декілька сертифікатів від якісних курсів з SMM та встигла розпрощатися із тими замовниками, які економлять на всьому: починаючи від якості контенту, реклами та завершуючи послугами вже досвідченого спеціаліста. Ця людина вже має розуміння, як мусить виглядати сторінка замовника, одразу після співбесіди та погодження бюджетів починає діяльність, яка за поганого хостингу може легко повалити сайт, адже стільки трафіку та лідів він раніше ще не бачив… За послуги просунутого SMM-щика доведеться чимало заплатити, але, як показує досвід, окупність витрат на зарплатню такому спеціалісту настає вже за місяць-два спільної плідної праці.
  3. SMM-щик — ГУРУ. Це те, до чого прагне будь-яка людина, що обрала шлях SMM. Гуру достатньо одного погляду на сторінку замовника, аби в голові за кілька секунд накидати шаблон плану робіт та визначити бюджети. Це людина, яку хочуть мати в штаті практично всі компанії в країні та за її межами. Від такого SMM-щика завжди віє впевненістю та спокоєм, усі негаразди в роботі вирішуються спокійно та швидко, а стіна над робочим столом уже прогинається від кількості усіляких сертифікатів підвищення кваліфікації. Відповідно, оплата праці в таких SMM-щиків є найвищою, але й вона є мотивованою: замовнику не потрібно переживати ні за що!

А тепер, дорогі друзі, скажіть, будь ласка, на якому рівні перебуваєте зараз ви? Новачок чи, може, просунутий? Якщо ви не бажаєте зупинятися в особистісному розвитку, хочете одного дня прокинутися гуру в SMM та претендувати на найвищий рівень оплати праці, тоді вам обов’язково потрібно записатися на курси «SMM на 100 %» від Creative SMM! Гарантуємо 0 % води, лише найнеобхідніші знання та навички. Встигніть записатися на новий набір студентів прямо зараз!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!