Із вуст в уста переходять міфи, що навчитися усім премудростям професії SMM-щика можуть тільки обрані. Кажуть, що потрібно володіти надлюдськими знаннями, терпінням та екстрасенсорними вміннями, аби правильно та вчасно написати пост у соціальну сторінку, отримати гарний показник охоплення аудиторії, віддачу у вигляді коментарів та ще й привести потенційних клієнтів на сайт.
Звичайно, ми дещо перебільшили, але частина правди у цьому жарті все ж таки є. Багато людей відлякує саме слово «SMM». Їм здається, що це якась важка наука, на опанування якої піде дуже багато часу та сил. Поспішаємо розвінчати усі ваші страхи. SММ може опанувати кожен буквально за кілька місяців! Скажімо більше, є ціла низка професій, яким знання у сфері SMM є просто необхідними.
Ті, кому знання щодо SMM будуть просто необхідними
Отож, насамперед, ази SMM мають пізнати:
- маркетологи, інтернет-маркетологи, PR-спеціалісти;
- менеджери з продажів;
- власники бізнесу;
- рекрутери та HR-менеджери тощо.
Почнемо спочатку. PR-спеціалістам, маркетологам, інтернет-маркетологам будуть корисні знання SMM, адже з його допомогою вони:
- дізнаються специфіку роботи у соціальних мережах, а також їх алгоритми;
- навчаться правильно аналізувати особливості цільової аудиторії та тієї роботи, яка була зроблена до цього, а також розробляти стратегії розвитку;
- отримають розуміння, як поєднувати загальну стратегію роботи офлайн-маркетингу, онлайн-маркетингу із соцмережами;
- зможуть дізнатися про особливості цільової аудиторії, її інтереси навіть на тій стадії, коли у компанії ще немає власного сайту;
- дізнаються про інноваційні шляхи залучення нової аудиторії;
- навчаться правильно працювати із рекламою, що дасть змогу швидко подати новий бренд споживачеві або ж закріпити впізнаваність та лояльність в очах цільової аудиторії.
Саме тому для цих спеціалістів лише поверхових знать у сфері SMM буде недостатньо. PR-спеціалісти, маркетологи, інтернет-маркетологи мають розуміти роботу SMM, в потрібний момент застосовувати знання, аби просування бренду/продукту/компанії відбувалося якнайкраще. Для них соціальні мережі – це найкращий інструмент у галузі PR! Якщо ви бажаєте вдосконалити та структурувати свої знання в галузі соціальних мереж, надихнутися та почерпнути нові ідеї, отримати практичний досвід, рекомендуємо пройти повний курс «SMM на 100 %».
Що стосується менеджерів із продажів, продавців-консультантів звичайних та інтернет-магазинів, то їм знання з SMM необхідні для розуміння правильності напряму роботи, а також задля освоєння нового додаткового каналу реалізації товарів та послуг. Особливо актуально це для таких напрямів роботи, як продаж послуг різноманітних курсів, туристичних компаній, візової підтримки громадян та частково медичних послуг.
Власникам бізнесу важливо розуміти роботу SMM-спеціаліста, який займається просуванням його компанії або товару, щоб контролювати працівника, розуміти стратегію та особливості постів, важливість виділення бюджету тощо. Але найголовніше – залучити і себе до просування, правильно вести власну сторінку, щоб збільшити довіру до продукту, розширити цільову аудиторію і, як результат, продажі.
Рекрутерам та HR-менеджерам знадобляться знання з SMM, щоб швидко знаходити цінні кадри до своєї команди, правильно подавати вакансії (особливо під час пошуків інтернет-маркетологів), дізнаватися більше про своїх працівників, прокручуючи стрічку новин у соціальних мережах (Facebook, Twitter, Linkedin тощо), знаходити шляхи покращення їх умов праці, відвищення їх лояльності до бренду та керівницта компанії.
Але це ще не все! Опанувати навички з SMM-просування не завадить студентам. Це дасть їм можливість отримати додатковий заробіток, закласти основи власної справи в соціальних мережах без капіталовкладень, створити та просувати групи за інтересами, стати блогером в Instagram (таким собі лідером думок у своїй віковій категорії).
Ще одна категорія людей, якій буде досить цікавою професія SMM-щика, — молоді мами. Велика частина вакансій SMM-спеціалістів розрахована на віддалене працевлаштування. Саме тому жінки, які перебувають у декретній відпустці, можуть отримувати додатковий заробіток, спілкуватися із людьми, не виходячи з дому та не розлучаючись із малям.
Для усіх вищезазначених категорій людей спільнота Creative SMM пропонує корпоративні курси, воркшопи та тренінги, розроблені саме для ваших потреб. Тут ви можете вдосконалити та структурувати свої знання, надихнутися та почерпнути нові ідеї та отримати практичний досвід. Не втратьте таку можливість, запишіться на курси прямо сьогодні!
Якщо ви ще перебуваєте у пошуках себе та свого призначення, обов’язково спробуйте SMM. На сьогоднішній день це одна із найзатребуваніших професій в ІТ галузі. Деякі спеціалісти навіть вважать, що за SMM майбутнє. Наскільки це правда — дізнаємось лише з плином років. А поки, як би там не було, знання в сфері SMM дійсно є важливими та корисними. Не зволікайте, записуйтесь на курси «SMM на 100 %» прямо зараз!