Facebook, дай мені грошей, або Як монетизувати свій контент у соцмережі

Без категорії

контенту у Facebook

Facebook — це не лише місце зустрічей, знайомств, спілкування людей зі всього світу, це також і чудове місце для заробітку. Звичайно ж, отримувати прибутки тут можуть лише ті, хто знається на алгоритмах та правилах соціальної мережі. Що ж, запрошуємо вас за лаштунки «Фейсбук»! Ми розкажемо, як можна монетизувати контент та перетворювати його в реальні гроші.

3 реальних способи монетизації контенту

Отож, на сьогодні ви можете отримувати прибуток із контенту за допомогою:

  • перерва для реклами;
  • брендованого контенту;
  • моментальних статей.

Перший спосіб досить простий. Ви знімаєте цікаве відео (обов’язкова умова – тривалість від 3 хвилин), викладаєте його на своїй Сторінці, за допомогою сервісу Creator Studio виставляєте перерви (накшталт перерв на рекламу у YouTube), отримуєте перегляди та, відповідно, гроші на свій рахунок. Creator Studio дозволяє виставляти перерви не лише на одне відео, але й на всі, які є на Сторінці. Також сервіс дає змогу відслідковувати результативність контенту, переглядати очікуваний прибуток, керувати списками блокування, редагувати налаштування виплат, отримувати виписки тощо. Більш детально про можливості Creator Studio можна почитати тут. Зауважте, що монетизація відео на сьогодні в Україні поки недоступна, але в найближчому майбутньому Facebook обіцяє розширити географію Creator Studio. Та вже можна сказати, що це дуже перспективний напрям: якість контенту підвищиться та складе гідну конкуренцію YouTube. Чекаємо на оновлення та будемо досліджувати.

монетизація

Настала черга брендованого контенту. Під цим поняттям мається на увазі фото, відео (звичайне та у форматі 360 градусів), посилання, текст, прямі ефіри, слайд-шоу тощо, видані автором (зазвичай публічною та знаменитою персоною), видавцем (медійною компанією або організацією) або бізнес-партнером (брендом, рекламодавцем, маркетологом або спонсором) і позначені особливим чином. До публікації додаються особливі метадані («Оплачуване партнерство») поряд із міткою часу, які зазвичай мають сірий колір. Після натискання на них читачі можуть дізнатися більше інформації щодо вашої публікації. Щоб отримати доступ до інструменту роботи до брендованого контенту необхідно подати заявку тут. Але зауважте, зробити це можуть лише адміністратори Сторінки.

Моментальна стаття — це HTML-документ, який швидко завантажується на Facebook і дозволяє видавцям використовувати фірмові і призначені для користувача матеріали для публікації цікавих новин, які швидко завантажуються на мобільній платформі. Моментальні статті не публікуються автоматично. Видавцям спочатку потрібно розмістити її на своєму сайту та на Сторінці. Перелік правил для моментальних статей можна переглянути тут.

Обов’язкові умови для монетизації контенту

Щоб отримувати прибуток від свого контенту у Facebook та монетизувати свій контент, необхідно дотримуватися деяких правил. По-перше, контент має бути дійсно авторським та нести достовірну інформацію. По-друге, він не має містити:

  • сексуального підтексту;
  • ненормативної лексики;
  • сцен насилля;
  • призову до насилля або ж ворожих висловлювань.

По-третє, вам не вдасться монетизувати статичні відео, опитування зі статичним зображенням, зациклене відео тощо. Загалом Facebook може відмовити вам у монетизації та заблокувати виплати за найменшу провину, підводних каменів безліч! Саме тому в цьому питанні краще розібратися завчасно, перед тим розпочати робити щось у Фейсбуку для подальшої монетизації. Багато корисної інформації можна почерпнути на приватних консультаціях від спільноти Creative SMM. Самостійно розібратися в цьому питанні майже неможливо, тож не гайте власного часу та записуйтесь на курси від практикуючих спеціалістів.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!