Як відомо вірусний маркетинг є одним з напрямків партизанського, а SMM в свою чергу є ідеальним інструментом поширення вірусних повідомлень.
Сьогодні хочемо вас познайомити з 30 ознаками SMM фахівця, на які ми натрапили на просторах інтернету:
- У вас є акаунти у всіх відомих і невідомих соціальних мережах. 🙂
- Практично в будь-який момент часу ви виглядаєте ось так:
- Коли ви йдете з друзями в кафе, в якийсь момент часу ви обов’язково втикаєтеся в телефон, щоб перевірити, скільки лайків і розшарювань набрали ваші публікації.
- Ви розсилаєте всім співробітникам вашої компанії лист з проханням вступити в групу вашого клієнта або лайкнути його пост.
- Ви цілими днями сидите в соцмережах, але не пам’ятаєте, коли останній раз заходили зі свого власного облікового запису.
- Вас дратує, коли в Фейсбуці використовують хештеги.
- Вас дико дратує, коли люди не знають, що таке «хештег».
- Ви знаєте, в який день відзначаються такі свята, як «Всесвітній день поезії» або «День обіймів», але ніяк не можете запам’ятати день народження свого кращого друга.
- Ваші думки в голові автоматично укладаються в 140 символів.
- Ви підписані на 100500 сторінок в Фейсбуці і Інстаграмі, але 80% з них навіть не пов’язані з вашою тематикою.
- Ви вважаєте себе кваліфікованим фахівцем в області обслуговування клієнтів.
- Вам хочеться побити людину, який в коментарях пише «Перший».
- У вашому акаунті Instagram тільки фотографії, які стосуються вашого бренду.
- Ваш щоденний лексикон включає в себе наступні слова: (like, tweet, share, click…)
- Коли ви ненароком допустили орфографічну помилку і в коментарях вас тут же поправили, вам так прикро, що хочеться застрелитися.
- Хоча б раз у житті ви починали свій пост зі слів «Лайк, якщо …»
- Серед ваших знайомих є як мінімум 5 людей, яких ви знаєте тільки по нікнейму в Твіттері чи Instagram.
- Ви знаєте, що таке EdgeRank і, швидше за все, вже лаялися на нього, і не раз. «Зачекайте-но … З якого дива мої пости бачать тільки 10% моїх підписників? Чому статті мають більший відсоток показу, ніж фото? ЩО ВЗАГАЛІ ВІДБУВАЄТЬСЯ ?! »
- Ваша мама каже своїм знайомим, що ви працюєте «в інтернеті» 🙂
- Коли-небудь у вас точно була така розмова з кимось:
Ви: Я – SMM-менеджер Creative SMM
Друг: А що це значить?
Ви: Я веду групи в Інстаграм, Фейсбуці, Твіттері …
Друг: Ну, коротше, сидиш в соцмережах цілий день? Я теж так вмію.
Ви: * намагаєтеся не піддатися спокусі дати йому по обличчю *
- Той самий момент, коли вам хочеться плакати:
- Щодня вам доводиться взаємодіяти з такою кількістю тролів, що, якщо ви звільнитеся, ви легко зможете працювати в будь-якому клієнтському бізнесі.
- Відпустка? ХА-ХА. Ви називаєте це по-іншому – «час, коли я буду перевіряти мої акаунти всього лише 1-2 рази на день».
- Ви познайомилися зі своїм чоловіком (дружиною) в Твіттері (Інстаграмі, Фейсбуці).
- Ваша друга половина ображається на те, що ви перевіряєте соцмережі перед сном і як тільки прокинулися.
- Ви вже чули всі новини, які збираються розповісти вам друзі чи рідні, які бачили по телевізору.
- Іноді вам доводиться йти у ванну, щоб перевірити [вставити назву соціальної мережі] і не бути засудженим друзями, родичами.
- Ви говорите «лол» в реальному житті, прекрасно розуміючи, що звучите як підліток.
- Під час звичайної розмови іноді вам хочеться просто поставити лайк, замість того, щоб відповідати людині.
- Незважаючи на величезну кількість недоліків, ви щиро любите свою роботу.
Діліться в коментарях своїми ознаками 🙂