30 ознак, що ви працюєте в SMM

Як відомо вірусний маркетинг є одним з напрямків партизанського, а SMM в свою чергу є ідеальним інструментом поширення вірусних повідомлень.

Сьогодні хочемо вас познайомити з 30 ознаками SMM фахівця, на які ми натрапили на просторах інтернету:

  • У вас є акаунти у всіх відомих і невідомих соціальних мережах. 🙂
  • Практично в будь-який момент часу ви виглядаєте ось так:

smm спеціаліст працює

  • Коли ви йдете з друзями в кафе, в якийсь момент часу ви обов’язково втикаєтеся в телефон, щоб перевірити, скільки лайків і розшарювань набрали ваші публікації.
  • Ви розсилаєте всім співробітникам вашої компанії лист з проханням вступити в групу вашого клієнта або лайкнути його пост.
  • Ви цілими днями сидите в соцмережах, але не пам’ятаєте, коли останній раз заходили зі свого власного облікового запису.
  • Вас дратує, коли в Фейсбуці використовують хештеги.
  • Вас дико дратує, коли люди не знають, що таке «хештег».
  • Ви знаєте, в який день відзначаються такі свята, як «Всесвітній день поезії» або «День обіймів», але ніяк не можете запам’ятати день народження свого кращого друга.

Щасливого хеловіну

  • Ваші думки в голові автоматично укладаються в 140 символів.
  • Ви підписані на 100500 сторінок в Фейсбуці і Інстаграмі, але 80% з них навіть не пов’язані з вашою тематикою.
  • Ви вважаєте себе кваліфікованим фахівцем в області обслуговування клієнтів.
  • Вам хочеться побити людину, який в коментарях пише «Перший».
  • У вашому акаунті Instagram тільки фотографії, які стосуються вашого бренду.
  • Ваш щоденний лексикон включає в себе наступні слова: (like, tweet, share, click…)

Термінологія smm

  • Коли ви ненароком допустили орфографічну помилку і в коментарях вас тут же поправили, вам так прикро, що хочеться застрелитися.

smm_seo_fun

 

  • Хоча б раз у житті ви починали свій пост зі слів «Лайк, якщо …»
  • Серед ваших знайомих є як мінімум 5 людей, яких ви знаєте тільки по нікнейму в Твіттері чи Instagram.
  • Ви знаєте, що таке EdgeRank і, швидше за все, вже лаялися на нього, і не раз. «Зачекайте-но … З якого дива мої пости бачать тільки 10% моїх підписників? Чому статті мають більший відсоток показу, ніж фото? ЩО ВЗАГАЛІ ВІДБУВАЄТЬСЯ ?! »
  • Ваша мама каже своїм знайомим, що ви працюєте «в інтернеті» 🙂
  • Коли-небудь у вас точно була така розмова з кимось:

Ви: Я – SMM-менеджер Creative SMM

Друг: А що це значить?

Ви: Я веду групи в Інстаграм, Фейсбуці, Твіттері …

Друг: Ну, коротше, сидиш в соцмережах цілий день? Я теж так вмію.

Ви: * намагаєтеся не піддатися спокусі дати йому по обличчю *

  • Той самий момент, коли вам хочеться плакати:

SMM_creative_fun

  • Щодня вам доводиться взаємодіяти з такою кількістю тролів, що, якщо ви звільнитеся, ви легко зможете працювати в будь-якому клієнтському бізнесі.
  • Відпустка? ХА-ХА. Ви називаєте це по-іншому – «час, коли я буду перевіряти мої акаунти всього лише 1-2 рази на день».
  • Ви познайомилися зі своїм чоловіком (дружиною) в Твіттері (Інстаграмі, Фейсбуці).
  • Ваша друга половина ображається на те, що ви перевіряєте соцмережі перед сном і як тільки прокинулися.
  • Ви вже чули всі новини, які збираються розповісти вам друзі чи рідні, які бачили по телевізору.
  • Іноді вам доводиться йти у ванну, щоб перевірити [вставити назву соціальної мережі] і не бути засудженим друзями, родичами.
  • Ви говорите «лол» в реальному житті, прекрасно розуміючи, що звучите як підліток.
  • Під час звичайної розмови іноді вам хочеться просто поставити лайк, замість того, щоб відповідати людині.
  • Незважаючи на величезну кількість недоліків, ви щиро любите свою роботу.

Діліться в коментарях своїми ознаками 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>