Вибираємо між SEO та Google ADS: ключові особливості

Сreative SMM поради

SEO та Google ADS частіше сприймають як повністю протилежні типи реклами за своїми результатами. Тому пересічний користувач відразу ж починає губитися в здогадах, який із них вибрати для взаємодії зі своїм акаунтом.

Дійсно, SEO та Google ADS мають абсолютно різні алгоритми дії, й тому є повністю різними маркетинговими каналами. Результати, які ви зможете досягти після їхнього використання, також абсолютно різні. Щоби підібрати оптимальний маркетинговий канал, який стане найдієвішим саме у вашому випадку, рекомендуємо вам ознайомитися з перевагами SEO і Google ADS, а також разом проаналізувати їхні недоліки.

Кілька слів про особливості SEO

SEO дає максимальну ефективність у процесі просування сайта. Він є ідеальним у тому разі, якщо ви плануєте й надалі розвивати електронний ресурс.

До переваг застосування SEO відносять:

  • отримання довгострокового результату;
  • ідеальне застосування для таргетинга й подачі інформаційних ключових слів;
  • зникнення необхідності вкладень в рекламу після отримання високого рейтингу в пошуковій системі Google (сайт буде просуватися автоматично);
  • доступну ціну (інвестування практично відразу дає потрібний результат).

Окрім позитивних сторін, використання SEO-просування має також і певні нюанси. До них належать:

  • потреба в часі на розкручування (для повністю нового сайту вона становить від 3 до 6 місяців);
  • необхідність впізнавання бренду (якщо ви займаєтеся новим специфічним товаром, то користувачі вас взагалі не знають і не шукають, тому вживання ключових слів взагалі є недоречним);
  • потреба в грамотних налаштуваннях, оптимізації та контенті високої якості.

Також треба зазначити, що реклама Google ADS наразі виглядає так само органічно, як і стандартні блоки з SEO. У них навіть знак, що інформує про рекламну кампанію, значно зменшений.

Переваги та недоліки Google ADS

А тепер давайте більш детально проаналізуємо використання Google ADS. До переваг такої рекламної кампанії можна віднести:

  • миттєвий результат, який ви дістанете відразу після ввімкнення цього типу реклами;
  • висока ефективність для продажу послуг чи товарів;
  • можливість направляти трафік у певне русло (на конкретний регіон, ключові слова чи інтереси користувачів);
  • швидка оптимізація рекламних об’яв під потреби аудиторії;
  • широкий діапазон для експериментів.

Отже, якщо вам потрібен швидкий результат і можливість додатково проаналізувати свою аудиторію, сміливо звертайтеся до Google ADS. Проте на забувайте і про наступні недоліки цього типу реклами:

  • значна ціна одного кліку, який може так і не дати бажаного результату;
  • як тільки ви перестанете сплачувати послуги Google ADS, то відразу ж зникнете з видачі пошукової системи;
  • за кожного відвідувача сайту, який приходить через Google ADS, вам доведеться платити, а це негативно впливає на управління бюджетом;
  • чим масштабнішою вона є, тим більше витрат, ЯКЩО не аналізувати аналітику та поставлені ЦІЛІ в продажах.

Якщо у вас є фінансова можливість заявити про свій товар на широку аудиторію, то ви можете скористатися саме контекстною рекламою. Проте остерігайтеся безпідставного «зливу» бюджету та паралельно запускайте інші канали залучення потенційної аудиторії.

SEO та Google ADS: працюємо разом!

Також треба зазначити, що ці два методи просування ефективно працюють у тандемі. Там де один із них терпить поразку, на арену виходить інший. Найкраще застосовувати Google ADS для товарів та послуг із низькою конкуренцією. У таких напрямах ціна кліка є досить доступною, а конкуренція — низькою. Завдяки цьому ви можете сформувати власний бюджет і ефективно його контролювати.

Паралельно ви можете домовитися про SEO-просування з надійною компанією, яка з часом принесе ефективний довгостроковий результат. Водночас, потреба в подальших витратах просто відпаде.

Бажаєте дізнатися більше про SEO та Google ADS, налаштовувати рекламний кабінет та уникнути “зливу” бюджету? Тоді ласкаво просимо на курси “SMM на 100%” або консультацію чи замовлення послуги по просуванню бренду від Creative SMM. Обіцяємо, буде дуже цікаво, корисно і найголовніше ЕФЕКСТИВНО для вашого бізнесу онлайн!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!