ТОП-5 помилок ком’юніті-менеджерів або як спілкуватися у месенджерах?

Сreative SMM поради

Ми усі з Вами постійно щось шукаємо, дивимося і пізнаємо в соціальних мережах, інтернет-магазинах та просто на сайтах. Фактично на усіх платформах є вже чат-боти, форми зворотного зв’язку та кнопки переходу у месенджери.

Бачили? Користуєтеся самі?

Та все воно якесь не живе, дають посилання, кудись відправляють і просять номер телефону.

Бувало, що Вас відверто ігнорують або просто відправляють самому подзвонити на гарячу лінію?

На сьогодні, дуже популярно проводити такі собі дослідження, в яких залишають заявки у різних спортивних клубах, салонах краси, сторінках, які продають і консультують через соціальні мережі. Цікаво, що статистика зовсім не радує.

Хоча ми завжди на стороні смм-спеціалістів та ком’юніті-менеджерів, проте правда не завжди тішить:

  • Швидкі відповіді найчастіше приходять лише від половини з запитів, а деякі відповідають нам лише за день.
  • Більшість відповідей з величезною кількістю помилок, не тільки орфографічних, а технічних.

От про них ми сьогодні й поговоримо: як спілкуватися у месенджерах?

Ми, як практикуючі спеціалісти розуміємо кожного, хто причетний до довгих і нудних переписок і задоволення того клієнта, який часом просто хоче поспілкуватися. Так, ми часто працюємо віддалено, у нас може бути 1000 + 1 причина відповісти пізніше, відправити на гарячу лінію чи просто копі паст готовий текст.

Проте! Якщо Ви націлені на результат, на ефективність – ніколи не робіть таких помилок!

  1. Відразу просити контактний телефон

Просити телефон у лоб – це найпоширеніша помилка. Часто контакт, який користувач залишив на сайті, продзвонюють роками. Ті, хто вже це знають навмисно пишуть у соцмережі та намагаються отримати потрібну їм інформацію там, щоб унеможливити потрапляння в базу потенційних клієнтів. Саме тому у соціальні мережі потрапляють невдоволення, претензії чи просто вже різкі повідомлення. І, якщо користувач не отримає прямої відповіді, то з великою ймовірністю він скористається послугами конкурента, а телефон все одно не дасть.

  1. Годинами тягнути із відповіддю

Це також груба помилка. У конкурентних нішах в жодному разі не можна цього допускати. Рішення про купівлю найчастіше приймаються спонтанно і, якщо користувач не отримає швидку відповідь, то швидше за все піде.

  1. Не підводити до вчинення дії

Навіть, якщо ви відповідаєте швидко, не виманюєте телефон і пишите в дружньому тоні, інформуєте про акції пропозиції, часто є найгрубша помилка! .Немає заклику здійснити покупку чи отримати послугу. Потрібно запропонувати купити. А важливіше за це – розповісти, як це можна зробити.

  1. Демонстрація низької інформативності

Відповідь, в якій відсутні актуальні ціни, виглядає абсурдно. Також важко тим спеціалістам, які не мають доступу до оформлення замовлення чи створення візиту до лікаря/ масажиста/ косметолога тощо. Менеджер справді може не мати цих прав та навіть не знати цін, а є завдання отримати ліда, але одразу просити телефон все-одно не можна.

  1. Надсилання посилань на сайт

Зустрічаються сторінки, які довго не відповідають на запитання, а потім намагаються відвести на свій сайт. Ось вам ціни – копі паст посилання. Ось Вам кнопка запису на сайті. Друзі, відправляючи посилання, ви додаєте ще один крок у ланцюжок покупки. А, чим більше кроків, тим більший ризик, що користувач не завершить її. Консультуйте клієнта там, де йому зручно.

Ви можете сказати, що ви ітак це знаєте. Та ми також можемо сказати, що ви точно грішите цими пунктами. От, якщо чесно!

Посил цієї статті – не повчати,  а пробудити у вас бажання саме сьогодні стати кращим спеціалістом, зробити крок до розвитку та удосконалення. Ми віримо у Вас!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!