Договір публічної оферти
про надання послуг (надалі – Договір)
Документ, положення якого викладені нижче по тексту, є пропозицією (Публічною офертою) фізичної особи-підприємця Пастернак Марти Ігорівни (надалі – Виконавець), адресованою фізичній особі, фізичній особі-підприємцю та/або юридичній особі (надалі – Замовник), яка бажає отримати інформаційні та консультаційні послуги, передбачені Договором, та інформація про які розміщена на сайті https://creativesmm.com.ua/, укласти Договір на нижчевикладених умовах, однакових для всіх Замовників.
Виконавець та Замовник в подальшому разом іменуються Сторони, а кожен окремо – Сторона.
1. Визначення термінів
1.1. Терміни, що використовуються у Договорі, мають наступне значення:
1.1.1. Сайт – сукупність вебсторінок, доступних у мережі Інтернет під доменним ім’ям https://creativesmm.com.ua/.
1.1.2. Виконавець – фізична особа-підприємець Пастернак Марта Ігорівна, РНОКПП 3128305101, яка діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, дата та № запису: 28.10.2019, 24150000000104539, та надає Послуги відповідно до умов Договору.
1.1.3. Замовник – фізична особа, яка є дієздатною та повнолітньою, та/або фізична особа-підприємець, та/або юридична особа, яка прийняла Публічну оферту Виконавця шляхом сплати Виконавцю відповідної суми грошей за Послуги, якій Виконавець зобов’язується надати Послуги відповідно до умов Договору.
1.1.4. Договір – публічний договір (договір публічної оферти про надання послуг), розміщений на Сайті, відповідно до якого Виконавець взяв на себе обов’язок надавати Послуги Замовникам.
1.1.5. Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якому Замовнику відповідно до приписів ст. 633 та ст. 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним Договір на визначених у Договорі умовах.
1.1.6. Акцепт – прийняття Замовником пропозиції (Публічної оферти) Виконавця відповідно до приписів ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, тобто повна і безумовна згода Замовника на укладання Договору на умовах, визначених у Договорі, що підтверджується Замовником шляхом сплати Виконавцю відповідної суми грошей за Послуги. Приймаючи пропозицію Виконавця (Публічну оферту), Замовник погоджується з усіма умовами Договору і підтверджує, що йому зрозумілий зміст Договору і правові наслідки його укладення.
1.1.7. Послуги – у розумінні Договору це Курси, Тренінги, Воркшопи, Індивідуальні консультації, які являють собою або до складу яких включені об’єкти права інтелектуальної власності, права на які належать Виконавцю. Послуги надаються Виконавцем Замовнику на умовах, визначених Договором. Перелік Послуг та інформація про них розміщується на Сайті. Дія цього Договору розповсюджується також на Послуги, що пропонуються Виконавцем в інформаційних повідомленнях (дописах) на його сторінках у соціальних мережах або в повідомленнях (інформаційних листах), що надсилаються потенційним Замовникам на їх електронну пошту чи у месенджери, за умови, що зазначені повідомлення містять посилання на цей Договір або на сторінку Сайту із Послугою, яка пропонується.
1.1.8. Курс – це структурована навчальна програма, що передбачає дистанційне (онлайн) або очне (офлайн) навчання згідно з Розкладом занять, спрямоване на формування у Замовника практичних навичок ведення, розвитку та просування бренду в соціальних мережах, включаючи створення контенту, розробку SMM-стратегії, налаштування реклами та аналіз результатів. Курс може бути індивідуальним або груповим. Індивідуальний курс – це курс, який проводиться у форматі “один на один” між Замовником та Виконавцем. Груповий курс – це курс, який проводиться Виконавцем одночасно для кількох Замовників.
1.1.9. Тренінг — це короткострокова форма навчання згідно з Розкладом занять, що реалізується у форматі усного викладу з використанням презентацій, спрямована на ознайомлення Замовника з базовими поняттями та загальними принципами функціонування соціальних мереж як інструменту маркетингу. Тренінг не передбачає повноцінний навчальний процес. Тренінг може бути індивідуальним або груповим. Індивідуальний тренінг – це тренінг, який проводиться у форматі “один на один” між Замовником та Виконавцем. Груповий тренінг – це тренінг, який проводиться Виконавцем одночасно для кількох Замовників.
1.1.10. Воркшоп — це короткостроковий навчальний формат згідно з Розкладом занять, який поєднує ознайомчу лекцію, демонстрацію інструментів та імітацію реального процесу роботи в соціальних мережах. Воркшоп має на меті надати Замовнику загальне уявлення про основні етапи та інструменти соціального медіа-маркетингу (SMM) шляхом показу типових дій (наприклад, створення допису, запуск реклами), але не передбачає поглибленого навчання, аналізу або повноцінного практичного відпрацювання навичок. Воркшоп може бути індивідуальним або груповим. Індивідуальний воркшоп – це воркшоп, який проводиться у форматі “один на один” між Замовником та Виконавцем. Груповий воркшоп – це воркшоп, який проводиться Виконавцем одночасно для кількох Замовників.
1.1.11. Індивідуальна консультація – це персоналізована форма супроводу та навчання, спрямована на надання Замовнику загальних або прикладних знань у сфері SMM. Формат консультацій передбачає усне спілкування з Виконавцем, відповіді на запитання, розбір типових ситуацій, аналіз наявних кейсів та формування практичних рекомендацій з урахуванням потреб Замовника. Індивідуальні консультації надаються Виконавцем Замовнику після узгодження часу та формату (онлайн або офлайн) консультації між Сторонами Договору. Стандартна тривалість 1 (Однієї) Індивідуальної консультації складає 60 (Шістдесят) хвилин, якщо інше не узгоджено Сторонами.
1.1.9. Розклад занять – це інформація щодо занять, а саме про тривалість, дату та час проведення, формат (онлайн або офлайн) та кількість занять, що входять до Курсу, Тренінгу або Воркшопу, яка зазначається на відповідній вебсторінці обраного Замовником Курсу, Тренінгу або Воркшопу.
1.1.10. Вартість Послуг – вказана в описі обраної Замовником Послуги або у розділі “Ціни” на Сайті сума грошей, яка підлягає сплаті Замовником Виконавцю за обрані Замовником на Послуги. У разі зазначення на Сайті Вартості Послуг в іноземній валюті, оплата такої Вартості Послуг здійснюється Замовником Виконавцю в гривневому еквіваленті за офіційним курсом НБУ станом на дату оплати.
1.1.11. Прайс – перелік Послуг з їх описом та вказівкою Вартості Послуг, розміщений на Сайті.
1.2. Решта термінів, що використовуються в Договорі, визначаються згідно з нормами чинного законодавства України.
2. Предмет Договору
2.1. На підставі та умовах, визначених Договором, Виконавець надає Замовнику обрані Замовником на Сайті Послуги, а Замовник приймає Послуги.
2.2. Послуги надаються на платній основі виключно після зарахування відповідної суми Вартості Послуг на розрахунковий рахунок Виконавця.
2.3. Всі умови цього Договору є обов’язковими як для Замовника, так і для Виконавця. До моменту замовлення Послуги Замовник зобов’язаний ознайомитися з умовами Договору. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він не вправі замовляти Послуги.
2.4. Всі зміни та доповнення до Договору опубліковуються на Сайті. У разі незгоди Замовника зі змінами, внесеними Виконавцем у Договір, або зі зміною Вартості Послуг Замовник повинен припинити замовлення Послуг.
2.5. Датою Акцепту Публічної оферти Замовником та датою отримання Акцепту Виконавцем є дата зарахування на розрахунковий рахунок Виконавця сплаченої Замовником суми Вартості Послуг. Цей Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і є рівносильним Договору, підписаному Сторонами.
3. Порядок замовлення Послуг
3.1. Замовник самостійно обирає та здійснює замовлення Послуг одним із нижченаведених способів:
3.1.1 При переході на вебсторінку обраної Послуги Замовник скролить вводить у відповідному вікні (“Хочу записатися на курс” або інша подібна назва) своє ім’я, номер телефону, іншу необхідну інформацію та натискає на кнопку “Надіслати”.
3.1.2. Замовник натискає на кнопку “Хочу на курс” (або інша подібна назва кнопки) та заповнює відповідну форму на будь-якій сторінці Сайту.
3.1.3. Замовник замовляє Послугу, звертаючись за номером телефону, вказаним на Сайті.
3.1.4. Замовник замовляє Послугу у відповідь на інформаційне повідомлення Виконавця, одержане у месенджері або електронною поштою.
3.1.5. Замовник надсилає на електронну пошту Виконавця ssasmarta@gmail.com.
3.2. Строк обробки Виконавцем замовлення Замовника – до 3 (Трьох) робочих днів з моменту (дати) отримання замовлення.
4. Порядок оплати Послуг
4.1. Вартість Послуг вказується на Сайті та/або в інформаційних повідомленнях Виконавця, направлених у месенджерах та/або електронною поштою Замовнику, та може бути змінена за узгодженням Сторін залежно від тривалості, складності Послуг тощо.
4.2. Вартість Послуг може бути змінена Виконавцем шляхом опублікування відповідних змін на Сайті. Зміна Вартості Послуг не поширюється на Послуги, які були оплачені Замовником, однак ще не надані Виконавцем.
4.3. Замовник здійснює оплату Вартості Послуг одним з нижченаведених способів:
4.3.1. Оплата на розрахунковий рахунок Виконавця за реквізитами, вказаними у розділі 14 Договору або розміщеними на Сайті.
4.3.2. Через платіжні системи LiqPay, WayForPay, Fondy тощо за умови наявності технічної можливості на Сайті.
4.4. Датою оплати Послуги вважається дата надходження грошових коштів у розмірі повної Вартості Послуги на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний в розділі 14 Договору.
4.5. Вартість Послуг, сплачена Замовником Виконавцю, не підлягає поверненню.
4.6. На вимогу Замовника в письмовій (електронній) формі Виконавцем може бути надісланий рахунок-фактура із зазначенням обраної Замовником Послуги, Вартості Послуги, реквізитів для оплати тощо. Такий рахунок-фактура є невід’ємною частиною Договору.
4.7. Замовник протягом 3 (Трьох) робочих днів, наступних за датою завершення надання Послуг за Договором, може надіслати Виконавцю в письмовій (електронній) формі вимогу складання/надання Акта приймання-передачі наданих послуг (надалі – Акт). Виконавець протягом 3 (Трьох) робочих днів зобов’язується надіслати Замовнику Акт на паперовому носії або через систему електронного документообігу “Вчасно”. Замовник зобов’язується підписати надісланий Виконавцем Акт протягом 3 (Трьох) робочих днів з дати одержання або направити Виконавцю письмову мотивовану відмову від прийняття наданих Послуг. Мотивована відмова повинна містити чіткий перелік невідповідностей наданих Послуг умовам Договору, однозначно тлумачитися, а вимоги Замовника, викладені у такій відмові, повинні бути чітко сформульовані та кількісно виражені. Відмова вважається немотивованою і необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню, у разі відсутності чіткого переліку невідповідностей наданих Послуг умовам Договору, однозначного тлумачення та/або відмова базується виключно на суб’єктивних оцінках Замовника, наприклад, «не подобається» тощо. У разі непідписання Замовником Акта та за умови відсутності мотивованої відмови від прийняття Послуг протягом 3 (Трьох) робочих днів або якщо одержана Виконавцем відмова вважається немотивованою, надані Послуги вважаються прийнятими Замовником без зауважень та Акт вважається підписаним Замовником у день, наступний за спливом 3-денного строку, передбаченого для підписання Замовником Акта.
4.8. У випадку ненадходження від Замовника протягом строку, встановленого у п. 4.7 Договору, вимоги щодо складання Акта, Акт не складається, а Послуги вважаються наданими Виконавцем належним чином і у повному обсязі, та прийнятими Замовником без зауважень та жодних претензій щодо повноти, своєчасності та якості наданих Послуг.
5. Порядок та строк надання Послуг
5.1. Виконавець зобов’язується надати Послуги Замовнику відповідно до Розкладу занять, якщо інше не зазначено на Сайті та/або не узгоджено Сторонами, виключно після надходження грошових коштів у розмірі повної Вартості Послуг на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний в розділі 14 Договору.
5.2. Узгоджені Сторонами дата та/або час, тривалість групових курсів, групових воркшопів та групових тренінгів не можуть бути змінені. Узгоджені Сторонами дата та/або час, тривалість надання індивідуальних курсів, індивідуальних воркшопів, індивідуальних тренінгів та індивідуальних консультацій можуть бути змінені та/або перенесені у наступних випадках:
5.2.1. За ініціативою Сторони. Сторона-ініціатор зобов’язується попередити іншу Сторону про зміну дати та/або часу надання Послуги якнайшвидше, але не пізніше, ніж за 12 (Дванадцять) годин до настання узгодженого часу шляхом направлення відповідного повідомлення на електронну пошту або у обраний для комунікації Сторонами месенджер іншої Сторони. Сторони узгоджують нову дату та/або час надання Послуги. При цьому Замовник може скористатись правом перенести дату та/або час лише 1 (Один) раз. У випадку повторного перенесення дати та/або часу надання Послуги за ініціативою Замовника, перенесення не здійснюється, а Послуга вважається наданою Виконавцем Замовнику у повному обсязі та сплачена Вартість Послуги не підлягає поверненню Замовнику.
5.2.2. У разі виникнення форс-мажорних обставин Сторони керуються положеннями розділу 9 Договору.
5.3. Замовник самостійно забезпечує належні технічні умови, необхідні для одержання обраної Послуги. Виконавець не несе відповідальності у разі неможливості одержання Замовником обраної Послуги з причин, не залежних від Виконавця, в тому числі відсутність технічної можливості для отримання Послуги.
5.4. У разі запізнення Замовника тривалість Послуги скорочується на час такого запізнення. У разі відсутності Замовника без попередження Виконавця відповідно до положень п. 5.2.1 Договору, Послуга вважається наданою Замовнику у повному обсязі.
5.5. Моментом завершення надання Послуг вважається:
5.5.1. Надання Виконавцем доступу Замовнику до обраного та сплаченого Замовником Курсу, Тренінгу, Воркшопу.
5.5.2. Завершення Індивідуальної консультації, або сплив часу, відведеного (узгодженого Сторонами) на надання Індивідуальної консультації, або настання обставин, передбачених п. 5.2.1, 5.2.2, 5.3, 5.4 Договору.
5.6. Виконавець має право відмовити Замовнику в наданні Послуги у разі порушення Замовником умов Договору, при цьому одержана Виконавцем оплата Вартості Послуги не підлягає поверненню Замовнику.
5.7. Якщо Послуги були подаровані Замовнику у вигляді подарункового сертифіката, ними необхідно скористатися до дати, зазначеної у подарунковому сертифікаті. Після завершення терміну дії сертифіката Послуги вважаються наданими, незалежно від того скористався ними Замовник чи ні, і не підлягають перенесенню чи відшкодуванню.
5.8. У випадку, якщо Замовник почав користуватися Послугами Виконавця вчасно (відповідно до Розкладу занять), але самостійно припинив користуватися Послугами (припинив відвідування занять або іншим чином припинив користуватися Послугами) без погодження з Виконавцем, то такі Послуги вважаються наданими Замовнику в повному обсязі. Подальше відновлення користування Послугами можливе лише за додаткову оплату. Розмір такої додаткової оплати погоджується окремо між Сторонами Договору.
5.9. Виконавець має право безоплатно надавати Послуги військовослужбовцям Збройних Сил України (за наявності відповідних ресурсів і можливостей) за умови пред’явлення посвідчення учасника бойових дій або посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.
5.10. Виконавець має право безоплатно надавати Послуги волонтерам (за наявності відповідних ресурсів і можливостей) за умови пред’явлення посвідчення волонтера.
6. Права та обов’язки Сторін
6.1. Права та обов’язки Замовника:
6.1.1. Замовник має право:
6.1.1.1. На отримання повної інформації про Послуги та Вартість Послуг.
6.1.1.2. На отримання Послуг відповідно до умов Договору.
6.1.2. Замовник зобов’язується:
6.1.2.1. Ознайомитись з положеннями Договору до Акцепту Публічної оферти.
6.1.2.2. Дотримуватись умов Договору.
6.1.2.3. Оплатити Послуги Виконавця у розмірі і в порядку, передбаченими приписами розділу 4 Договору.
6.1.2.4. Особисто користуватися Послугами Виконавця.
6.1.2.5. Не порушувати жодним чином права інтелектуальної власності Виконавця на Курси, Тренінги, Воркшопи або будь-які матеріали, надані Виконавцем Замовнику у ході надання Послуг, в тому числі:
6.2.2.5.1. Не передавати / не надавати доступ до Послуг або будь-яких матеріалів, наданих Виконавцем Замовнику у ході надання Послуг, будь-яким третім особам.
6.2.2.5.2. Не поширювати зазначені матеріали, Курси, Тренінги, Воркшопи, їх аудіо або відеозапис.
6.2.2.5.3. Не використовувати отриману від Виконавця інформацію шляхом її переказу, поширення тощо.
6.2.2.5.4. Не створювати власні курси, тренінги, воркшопи або інші навчальні матеріали/заходи на основі Послуг Виконавця або матеріалів, наданих Виконавцем Замовнику у ході надання Послуг.
6.1.2.6. Дотримуватись загальноприйнятих норм моралі під час спілкування з Виконавцем та утриматися від вчинення будь-яких дій, які можуть нашкодити діловій репутації Виконавця, порушити його права, законні інтереси та/або суперечити положенням чинного законодавства України, звичаям ділового обороту та/або загальноприйнятим нормам моралі.
6.1.2.7. Вказувати достовірні реквізити та інформацію при оформленні замовлення Послуг.
6.1.2.8. Надавати Виконавцю всю необхідну та достовірну інформацію для забезпечення можливості Виконавця надати якісні Послуги, зокрема Індивідуальну консультацію.
6.1.2.9. Утриматися від будь-яких дій, спрямованих на порушення нормального функціонування Сайту.
6.1.2.9. Утриматися від будь-яких спроб блокування будь-якого елемента системи безпеки Сайту.
6.2. Права та обов’язки Виконавця:
6.2.1. Виконавець має право:
6.2.1.1. У будь-який час вносити зміни до Договору. Зазначені зміни вступають в силу з моменту їх публікації на Сайті. При цьому Виконавець гарантує та підтверджує, що розміщена на Сайті поточна редакція Договору є дійсною.
6.2.1.2. Вносити зміни до Курсів, Тренінгів, Воркшопів, їх переліку на Сайті, Розкладу занять, опису Послуг, Вартості Послуг, Прайсу. Зазначені зміни вступають в силу з моменту їх публікації на Сайті з урахуванням приписів п. 4.2 Договору.
6.2.1.3. Відмовити в наданні Послуг Замовнику відповідно до положень п. 5.6 Договору.
6.2.1.4. Відмовити в наданні Послуг Замовнику на підставі порушення Замовником морально-етичних норм без компенсації (відшкодування, повернення) вартості Послуги.
6.2.1.5. Залучати до надання Послуги (або її окремих частин) третіх осіб.
6.2.1.6. Проводити фото-, аудіо- і відеофіксацію під час надання Послуг, а також використовувати отримані при такій фіксації матеріали на власний розсуд.
6.2.1.7. Призупинити надання Послуг у разі порушення Замовником умов Договору.
6.2.1.8. Планово або позапланово призупинити надання Послуг, зокрема доступ до Курсів, Тренінгів, Воркшопів у разі, якщо такі дії спрямовані на забезпечення працездатності програмно-технічних засобів Сайту та/або направлені на поліпшення їх функціонування.
6.2.2. Виконавець зобов’язується:
6.2.2.1. Надавати Замовнику Послуги відповідно до умов Договору.
6.2.2.2. Повідомляти Замовнику на його вимогу відомості щодо надання Послуг.
6.2.2.3. Не розголошувати одержану від Замовника конфіденційну інформацію.
7. Права інтелектуальної власності
7.1. Виконавець повідомляє Замовника про те, що Виконавець є правовласником наступних об’єктів права інтелектуальної власності (надалі – Об’єкти):
7.1.1. Програмне забезпечення, дизайн та всі інші елементи Сайту.
7.1.2. Торговельні марки “Creative SMM”, “SMM на 100%”.
7.1.3. Курси, Тренінги, Воркшопи та всі матеріали (текстові, графічні, фото, аудіо, відео тощо) або їх частини, надані Виконавцем Замовнику під час надання Послуги.
7.2. Виконавець надає Замовнику дозвіл на використання Об’єктів для особистих (некомерційних) цілей, а саме для самостійного навчання.
7.3. Виконавець забороняє Замовнику та попереджає Замовника, що наступні дії вважатимуться порушенням прав інтелектуальної власності Виконавця:
7.3.1. Передача Об’єктів або доступу до Об’єктів третім особам.
7.3.2. Будь-яке розповсюдження Об’єктів та/або доступу до Об’єктів.
7.3.3. Будь-яка зміна, переробка, адаптація або включення Об’єктів до інших об’єктів права інтелектуальної власності.
7.3.4. Будь-яке використання Об’єктів, що не передбачено положеннями Договору.
7.3.5. Для цілей цього пункту під Об’єктами Сторони розуміють також частини або фрагменти Об’єктів.
8. Відповідальність Сторін
8.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність у випадках і в порядку, передбаченому положеннями Договору та/або чинного законодавства України.
8.2. Замовник несе повну відповідальність за вибір Послуги та гарантує відсутність будь-яких претензій до Виконавця щодо змісту Послуги, зокрема якщо зміст такої Послуги не відповідає суб’єктивним очікуванням Замовника.
8.3. Замовник самостійно несе відповідальність за правильність здійснених ним платежів за Договором і усвідомлює, що у разі ненадходження повної суми Вартості Послуги на розрахунковий рахунок Виконавця, надання Послуги не здійснюється до моменту одержання Виконавцем повної суми Вартості Послуги.
8.4. Відповідальність Виконавця за цим Договором перед Замовником у випадку пред’явлення останнім мотивованої вимоги про відшкодування шкоди у зв’язку з ненаданням Послуги або наданням Виконавцем Послуги неналежної якості, обмежується розміром документально підтверджених збитків Замовника в межах оплаченої ним Вартості Послуги. Вимога вважається немотивованою і необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню, у разі відсутності чіткого переліку невідповідностей наданої Послуги умовам Договору та/або опису Послуги на Сайті та/або відмова базується виключно на суб’єктивних оцінках Замовника або третіх осіб, наприклад, «негарно», «не подобається» тощо.
8.5. У випадку надання Замовником недостовірної та/або неповної інформації (зокрема, але не виключно, під час надання Послуги “Індивідуальна консультація”) Виконавець не несе жодної відповідальності за наслідки та/або результати надання Послуги, і претензії Замовника у даному випадку не розглядаються.
8.6. У разі відсутності можливості у Замовника отримати послугу (через технічні несправності, за станом здоров’я тощо), Виконавець не несе відповідальності за неможливість отримання/надання Послуги.
8.7. У разі порушення Замовником зобов’язань, передбачених п. 6.1.2.4, 6.1.2.5 Договору, або вчинення Замовником дій, передбачених п. 7.3 Договору, Виконавець має право розірвати Договір в односторонньому порядку без повернення сплаченої Замовником Вартості Послуг, а Замовник зобов’язується сплатити штраф у розмірі 500% (П’ятсот відсотків) від Вартості обраної Послуги.
9. Форс-мажор
9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов Договору, якщо таке невиконання або неналежне виконання є наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), про які Сторони не могли знати заздалегідь або не могли їх передбачити, або які знаходяться поза впливом Сторін. До таких обставин відносяться: стихійні явища (пожежа, повінь та інші природні катаклізми), військові дії будь-якого роду, дії державних органів та їх посадових осіб, якщо ці обставини безпосередньо впливають на виконання Договору, а також інші явища та обставини, що визнаються форс-мажорними відповідно до приписів чинного законодавства України. Протягом цього часу Сторони не мають взаємних претензій і кожна зі Сторін бере на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.
9.2. Сторони усвідомлюють, що укладення Договору здійснюється під час воєнного стану, введеного в Україні з 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України № 64/2022 та продовженого на підставі відповідних Указів Президента України.
9.3. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини, зобов’язана повідомити іншу Сторону про такі обставини як тільки це стане практично можливим.
9.4. По завершенні форс-мажорних обставин Сторона, яка не виконала свої зобов’язання за Договором, повинна виконати їх у терміни, на які було призупинено виконання зобов’язань.
9.5. Якщо форс-мажорні обставини, які унеможливлюють виконання зобов’язань за Договором, триватимуть більш ніж 2 (Два) місяці поспіль, то кожна зі Сторін має право відмовитись від подальшого виконання зобов’язань за Договором і в такому разі жодна зі Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків, у тому числі упущеної вигоди.
10. Вирішення спорів
10.1. Усі суперечки та розбіжності, що можуть виникнути у зв’язку з виконанням Договору, Сторони вирішують шляхом переговорів. Сторони обов’язково застосовують досудовий (претензійний) порядок вирішення спорів. Сторона, права якої порушені, до звернення в суд зобов’язана пред’явити іншій Стороні претензію у письмовій (електронній) формі з викладенням своїх мотивованих вимог. Строк розгляду претензії – 10 (Десять) робочих днів з дати отримання.
10.2. У випадку, якщо суперечки та розбіжності не можуть бути вирішені шляхом переговорів, вони підлягають вирішенню у судовому порядку відповідно до положень чинного законодавства України.
11. Строк дії Договору
11.1. Договір набуває чинності з моменту публікації (оприлюднення) на Сайті.
11.2. Зміни до Договору вступають в силу з моменту їх публікації на Сайті, без необхідності переукладання Договору.
11.3. Договір вважається укладеним з моменту (дати) Акцепту Замовником відповідно до п. 2.5 Договору та діє до моменту завершення надання Послуг відповідно до п. 5.5 Договору.
11.4. Дострокове припинення (розірвання) Договору можливе:
11.4.1. У будь-який час за згодою Сторін з урахуванням положень п. 4.5 Договору.
11.4.2. В інших випадках, передбачених положеннями Договору та чинного законодавства України.
12. Захист персональних даних
12.1. З моменту прийняття Замовником пропозиції (Публічної оферти) Виконавця (Акцепту) Замовник надає Виконавцю однозначну беззастережну згоду (дозвіл) на обробку, збирання, зберігання персональних даних у письмовій та/або електронній формі в обсязі, обумовленому Договором, з метою забезпечення виконання Договору, а також відносин у галузі бухгалтерського обліку та оподаткування, маркетингу та рекламування. Одночасно Замовник підтверджує, що є поінформованим про включення його персональних даних до бази персональних даних Виконавця, про мету збору та обробки цих даних, а також про свої права, як суб’єкта персональних даних, які визначені положеннями ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
12.2. Виконавець зобов’язується дотримуватися вимог Закону України «Про захист персональних даних» при збиранні, обробці та зберіганні персональних даних Замовника.
12.3. Замовник надає Виконавцю згоду обробляти наступні категорії персональних даних: прізвище, ім’я, по батькові, псевдонім, РНОКПП, банківські реквізити, адреса електронної пошти, номер телефону, логін у месенждерах.
12.4. Персональні дані Замовника підлягають обробці та зберіганню до моменту відкликання Замовником згоди.
12.5. Порядок відкликання згоди на обробку персональних даних:
12.5.1. Замовник може відкликати згоду на обробку своїх персональних даних у будь-який час шляхом направлення Виконавцю запиту у письмовій (електронній) формі, при цьому Замовник усвідомлює та погоджується з тим, що втрачає право на отримання Послуги без відшкодування її вартості.
12.5.2. Виконавець зобов’язується розглянути зазначений у п. 12.5.1 Договору запит Замовника та знищити персональні дані Замовника протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати одержання запиту.
13. Прикінцеві положення
13.1. З усіх питань, не передбачених Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
13.2. У разі, якщо будь-яке з положень Договору виявиться нікчемним відповідно до норм чинного законодавства України, решта положень залишаються в силі, Договір виконуватиметься Сторонами в повному обсязі без урахування такого положення.
13.3. Слова, зазначені у Договорі у множині, означають також однину і, навпаки, в залежності від контексту.
13.4. З метою виконання зобов’язань за Договором, Сторони зобов’язані якнайшвидше, але не пізніше ніж протягом 5 (П’яти) календарних днів повідомляти одна одній про будь-яку зміну своїх даних, в тому числі електронних адрес, номерів телефону, в іншому разі Сторона, яка не повідомить іншу Сторону про такі зміни, не має права посилатися на неотримання будь-якого повідомлення іншої Сторони.
14. Реквізити Виконавця
Фізична особа-підприємець Пастернак Марта Ігорівна
РНОКПП: 3128305101
Місцезнаходження: Україна, 79071, Львівська область, вул. Симоненка В., буд. 1 кв. 42
Платник єдиного податку, 3 група. Не є платником ПДВ
Телефон: +380971640500
Ел. Пошта:ssasmarta@gmail.com
Банківські реквізити для сплати за Послуги:
IBAN UA203052990000026000011001875