Безкоштовний ОНЛАЙН #МАРАФОН_СОЦМЕРЕЖ_CREATIVESMM: Про що може сказати аналітика в SMM?
Отже, з чого починати аналіз SMM, як оцінити доцільність розміщення в тій чи іншій спільноті, як зробити прогноз результатів?
- аналіз бюджетів
- аналіз реклами
- аналіз “лайків”
- аналіз Google аналітики
- звітування…
Отримати відповіді на ці запитання ви зможете відвідавши БЕЗКОШТОВНИЙ майстер клас “Про що може сказати аналітика в SMM?”.
Початок: 25 лютого о 18:15 год.
Тривалість: 1 години.
До зустрічі в прямому ефірі у середу о 18.15.
Залишайте свої запитання, буду їх розбирати онлайн
P.S. І пам’ятайте SMM потрібен кожному ?