Онлайн: Про що може сказати аналітика в SMM?

CreativeSMM events

Безкоштовний ОНЛАЙН #МАРАФОН_СОЦМЕРЕЖ_CREATIVESMM: Про що може сказати аналітика в SMM?

Отже, з чого починати аналіз SMM, як оцінити доцільність розміщення в тій чи іншій спільноті, як зробити прогноз результатів?

  • аналіз бюджетів
  • аналіз реклами
  • аналіз “лайків”
  • аналіз Google аналітики
  • звітування…

Отримати відповіді на ці запитання ви зможете відвідавши БЕЗКОШТОВНИЙ майстер клас “Про що може сказати аналітика в SMM?”.

Початок: 25 лютого о 18:15 год.
Тривалість: 1 години.

До зустрічі в прямому ефірі у середу о 18.15.
Залишайте свої запитання, буду їх розбирати онлайн

P.S. І пам’ятайте SMM потрібен кожному 👌

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!