
Блогери популярніші за зірок і кожен другий бізнес біжить до них по рекламу. Ну звісно, це ж нативно, дешево й ефективніше, ніж давати пряму рекламу. Всі так думають й часто ой як розчаровуються.
За статистикою, 50% реклами в інфлюенсерів не окуповується. Чому? Бо часто замовники помиляються з вибором й чітко не домовляються про співпрацю.
Щоб ви не потрапили до числа розчарованих у блогерах, ми зібрали 10 порад. Занотовуйте, а ще краще зберігайте цей пост:
- Якщо у вас малий бізнес, обирайте нано чи міні блогера, який має до 10 тис. підписників і до 50 тис. відповідно. У них вища взаємодія з аудиторією, тож і результати співпраці будуть кращі.
- Не кидайтеся одразу до першого ліпшого блогера. Знайшли самі чи хтось порадив? – Підпишіться на його сторінку і деякий час поспостерігайте, чи підходить вам подача рекламної інформації, стиль та манера взаємодії з підписниками.
- Проаналізуйте аудиторію обраного інфлюенсера. Якщо у вас точковий бізнес, то зверніть увагу з яких міст підписники. А також на їхній вік та платоспроможність – тут залежить від мети. Ваші потенційні клієнти в профілі блогера мають складати не менше 25% аудиторії.
- Якщо лідер думок підходить вам за цими 4 пунктами – «стукайтеся». Але це ще не все
- Проговоріть умови співпраці, а ще краще пропишіть. Бартер, гроші, або бартер+гроші.
- Оберіть вид реклами – сторіс, пост, пост+сторіс, розіграш, прямий ефір.
- Складіть чітке технічне завдання блогеру і пропишіть текст для реклами. Узгодьте дату виходу реклами й переконайтеся, що в цей день не буде більше ніякої реклами.
- Якщо обрали для співпраці кількох інфлюенсерів – рекламу давайте у різний час. Тоді ви зможете проаналізувати отримані результати й зрозуміти, чи дієва вона.
- Подача реклами вам сподобалася, але ви не отримали бажаного результату? Буває. Реклама у блогера це не чарівна пігулка.
- Через певний час спробуйте повторити рекламу у блогера. Якщо й вдруге результат вас не влаштує, то це однозначно не ваш інфлюенсер.А ви вже співпрацювали з лідерами думок? Напишіть свої враження
Поради підготували партнери: SL-студія цифрового контенту