Що повинен уміти SEO-оптимізатор?

Сreative SMM поради

SEO-оптимізатор – це фахівець, який замається просуванням сайтів у пошукових системах. Ця професія відносно нова, і з’явилася вона приблизно в 90-ті роки минулого сторіччя. Тоді, щоб підняти сайт на перші щаблі видачі, треба було небагато: декілька нехитрих маніпуляцій – і ресурс у ТОПі. Сьогодні ж алгоритм пошукової оптимізації став значно складнішим. До уваги беруться не тільки зовнішні, але й внутрішні чинники. Лише дійсно грамотний сеошник зможе врахувати усі побажання пошукових машин, привабити на сайт велику кількість відвідувачів та збільшити прибуток власника ресурсу. Але як стати таким фахівцем, якщо жоден вуз на території СНД не навчає цій професії? Вихід є! І це – Creative SMM!

Актуальність професії

В Інтернеті постійно зростає кількість сайтів, саме тому і збільшується попит на хороших SEO-оптимізаторів. Кому ж хочеться витратити кошти на ресурс, який буде припадати пилом десь 50-ій сторінці видачі? Нікому! Саме тому власники веб-сторінок і звертаються до сеошників. Одні обирають фрілансерів (дешево, але не завжди якісно), інші – IT-компанії (трохи дорожче, але з гарантією). Але прохання у них однакове: просуньте мій сайт!

На сьогоднішній день заробітна плата SEO-оптимізатора-початківця становить $200-250. Більш досвідчені фахівці можуть отримувати $1500 і навіть більше. З цією професією ви ніколи не залишитеся без роботи. Сайтів дуже багато, тому завжди знайдеться ресурс для просування.

Що повинен уміти SEO-оптимізатор?

Отже, експерт в області SEO-просування повинен:

  • знатися на тегах гіпертекстової розмітки і на коді сторінок;
  • постійно стежити за ринком SEO-послуг і нововведеннями в алгоритмах ранжування ресурсів пошуковими системами;
  • розуміти основні напрямки інтернет-маркетингу, щоб залучити на сайт саме ту цільову аудиторію, яка необхідна його власнику;
  • обирати серед безлічі технологій з просування потрібну і розробляти ефективні стратегії, виходячи з особливостей послуг / товарів, які пропонує компанія;
  • вміти проводити як внутрішню, так і зовнішню оптимізацію.

Всі ці та багато інших хитрощів професії ви дізнаєтеся на курсах від Creative SMM. Не думайте, що потрібно володіти якимись особливими навичками або знаннями. Головна вимога до наших студентів – вміння думати і аналізувати. Всьому іншому ми вас навчимо!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!