Взаємодія з YouTube-блогерами — новий вид ефективної реклами сьогодення

Сreative SMM поради

YouTube блогери

Останнім часом популярність YouTube блогерів значно зросла. Це й не дивно, адже даний відеосервіс уже перетворився в повноцінну соціальну сітку, у якій живуть за своїм правилам. За такої умови різноманітна інтернет-реклама, розміщена на каналах YouTube, від цього тільки виграє.

Не кожен може стати першокласним відеоблогером. Для цього потрібно відчувати свою аудиторію, постійно вдосконалюватися і знімати дійсно якісне відео. YouTube блогери стають цікавими для рекламодавців, коли кількість їхніх підписників сягає 200 000. За такої умови слід звернути увагу ще й на кількість переглядів.

Хорошим є той відеоблог, де за двадцяти підписників перегляди сягають кількох тисяч. Якщо ж у зазначеній аудиторії в десятки тисяч користувачів, кількість переглядів відеоблогу сягає лише кількох сотень, краще не звертатися до його власників. Продаж реклами через їхній канал не принесе вам ніякого прибутку!

Якщо ви почнете добре орієнтуватися в сучасній «кухні» YouTube блогінгу, то зможете швидко й ефективно просувати свій товар, поширюючи його популярність у маси. У нашій статті ми розкажемо, як функціонує реклама в YouTube, у чому її переваги для рекламодавців і як обрати «свого» відеоблогера для співпраці.

Головні принципи реклами у YouTube

Відеоблогінг став настільки популярним завдяки тому, що він надзвичайно вигідний для рекламодавців. Є кілька суттєвих переваг інтернет-реклами з допомогою YouTube каналів:

  • вплив на думку аудиторії. Відео-блогер є для своєї аудиторії лідером думок. Від його порад залежить ставлення до того чи іншого товару аудиторії. Наприклад, якщо після реклами кросівок в YouTube блозі 20 % аудиторії перейшло на сайт і зробили замовлення, то така компанія пройшла дуже успішно;
  • зворотній зв’язок від аудиторії. Рекламний ролик на каналі YouTube отримує велику кількість переглядів і у такий спосіб створює ілюзію його популярності серед глядачів. Особливо це ефективно працює, якщо товар пасивно й активно рекламують кілька популярних YouTube блогерів протягом певного часу;
  • найбільший вплив на глядача. Ні фото, ні текст не впливає так сильно на аудиторію, як відео;
  • довготривала дія рекламного контенту. Відео з рекламою YouTube залишається на каналі блогера назавжди. Завдяки цьому нові глядачі, які до нього приходять, теж отримують потрібну вам інформацію.

Отже, YouTube і співпраця з блогерами на даному етапі — це могутній інструмент для кожного рекламодавця. Головне – навчитися правильно підбирати необхідного вам відеоблогера.

Вибираємо YouTube блогера для ефективної реклами

Щоби ваша рекламна акція привабила цільову аудиторію на ваш сайт, слід з обачністю підбирати блогера для співпраці.

Головні критерії вибору YouTube блогера:

  1. Кількість його активних підписників.
  2. Динамічність відео та середня кількість переглядів.
  3. Зацікавленість аудиторії, вплив блогера на неї.
  4. Цінова політика на інтернет рекламу, відштовхуючись від трьох попередніх пунктів.
  5. Деталі реалізації співпраці (погодження сюжету, швидкість зйомки, розміщення на каналі).

Керуючись цими показниками, ви можете підібрати оптимальний варіант співпраці для ефективної реклами YouTube.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!