Про хештеги – маленькі слова з великими можливостями

Без категорії

Команда CreativeSMM

Чи знали ви, що на сьогодні створено приблизно мільярд сторінок у соціальній мережі Instagram! Серед них активними користувачами є приблизно 500 мільйонів, і це здебільшого фінансово спроможні верстви населення (орієнтовно 61 %), і це користувачі віком від 18 до 34 років. Таких успіхів соціальна мережа досягла всього за 8 років існування! І якщо спочатку Instagram був задуманий як проста платформа для обміну фото, то сьогодні це — потужна соціальна мережа з ефективними інструментами маркетингу. З кожним роком працювати з Інстаграм стає все складнішим: з’являються нові функції, зростає конкуренція, змінюються вподобання користувачів. Саме тому SMM-менеджери мають бути в курсі всіх нюансів! Пропонуємо поговорити сьогодні про хештеги.

Хештеги у Instagram: стисло про головне

Хештеги — це один із головних інструментів маркетингу у Instagram. Пости, які їх мають, отримують на 12,6 % більше реакцій від користувачів, аніж звичайні дописи. В Instagram можна використати до 30 хештегів для одного посту, але спеціалісти не радять прописувати їх так багато. Десяти хештегів досить, головне — правильно їх обрати! До речі, ці маленькі слова, прописані через #, можна ставити не тільки в самому тексті, а й у коментарях. Навіщо спамити в описі до фото, так?

Існують різні категорії хештегів:

  1. Брендовані. Вони складаються з назви бренду та категорії чи тематики, яку вони висвітлюють. Майже 70 % хештегів саме брендовані. Вони можуть бути написані на українській, російській чи англійській мовах. Для їхнього створення можна використовувати назву бренду чи коротку фразу, яка легко запам’ятовується.
  2. Геолокаційні. У них є прив’язка до території — до міста, країни.
  3. Загальні хештеги. Вони стосуються різних сфер життя, без прив’язки до території чи бренду.

Загалом хештеги діляться на 3 типи: високо-, середньо- та низькочастотні. Високочастотні хештеги стосуються загальних понять. Вони можуть стосуватися різних категорій, тому просуватися за ними новачкам дуже важко. Як зрозуміти, що хештег високочастотний? Передивіться статистику Instagram. Хештеги, які мають 100 тисяч згадок та більше, є саме такими.

Середньочастотні хештеги містять у собі 2 слова. Вони більш конкретизовані та зустрічаються в більш ніж у 50 тисячах публікаціях. Низькочастотні хештеги мають 3 й більше слів у своєму складі. Їх можна зустріти в публікаціях менше 50 тисяч разів.

Варто заздалегідь зібрати список хештегів, з огляду на їхні типи та частотність. Окремо потрібно записати дотичні слова. Ідеальна кількість хештегів для посту в Instagram — 9 (за версією TrackMaven) та 11 (за версією Buffer). Однак їх може й більше, аж до 20-ти. Хештеги можна шукати за допомогою спеціальних програм-інструментів, підглянути в конкурентів, подумати, як вас будуть шукати підписники.

Існує цілий список найпопулярніших хештегів для «Інстаграм». З ними публікують мільйони постів. Вийти в ТОП із такими хештегами зараз практично неможливо, у загальній масі ваша сторінка провалиться на самий низ. Вони дають тільки автолайки та підписників, які налаштовані на публікації з популярними хештегами. Популярні слова дають лише невеликий відсоток додаткових лайків. Проте не варто чекати активності від нерелевантних акаунтів, здебільшого це боти чи комерційні сторінки.

Результати застосування хештегів

Хештеги виконують кілька завдань: від механіки конкурсів до просування акаунту. Варто сказати, що створені вони для сортування фотографій за темою. Ще одне завдання хештегів — сортування за рубриками. Аби пости на сторінці не змішувалися, використовують рубрикатори. Хештеги також допомагають проводити конкурси, і саме завдяки ним організатори знаходять учасників та визначають переможця. А ще завдяки хештегам власники бізнесу отримують зворотній зв’язок. Користувачі публікують на своїх сторінках відгуки, фотографії, кадри з придбаними товарами, «тегаючи» бренд. Такі дії допомагають відреагувати на публікацію чи використати текст автора на своїй сторінці. Хештеги приваблюють користувачів, які переходять за ними на різні сторінки, ставлять там лайки та охоче підписуються, якщо, звісно, контент їм подобається. Це лише частина секретів використання хештегів як інструменту маркетингу в Instagram, решта чекає вас на курсі «SMM на 100 %» від Creative SMM. Записуйтесь прямо зараз!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!