Особливості просування інтернет-магазину брендового одягу на прикладі Leboutique

Сreative SMM поради

Просування інтернет-магазину брендового одягу – це не просто запуск рекламної кампанії збільшення кількості продажів. Це цілий комплекс заходів, кінцевим підсумком яких має стати впізнаваність бренду, підвищення його репутації, а також збільшення трафіку на сайт та кількості лояльних покупців у геометричній прогресії. Про те, що ми рекомендуємо використовуємо у своїй роботі, розповімо на прикладі одного з проектів. Це успішний та відомий багатьом інтернет-магазин брендового одягу Лебутик (https://leboutique.com/catalog/men/shoe-a/brands-konors).

Розуміючи те, що використовувати лише один або кілька інструментів просування в цьому випадку нерозумно, рекомендуємо зробити наступ по всіх напрямках. Задіяти SEO, SMM, рекламу та інші маркетингові інструменти і отримати 100% результату за короткий період часу. Спочатку потрібно перевірити усі технічні можливості сайту (зробити аудит сайту), однозначно досягти високої швидкості завантаження сторінок, зручності користування сайтом та зовнішньої привабливості контенту, щоб у результаті спонукати покупця не тільки зробити свій вибір, покласти товар у кошик та оплатити його, але й потім знову та знову повернутися на портал за обновками.

TOP-5 найдієвіших інструментів при просуванні інтернет-магазину брендового одягу leboutique.com

Отже, як уже було трохи вище сказано, ваша основна увага повинна бути зосереджена на:

SEO-просуванні. Перед вами стоїть завдання підвищити позиції в органічній пошуковій видачі за низько-, середньо- та високочастотними запитами. Для цього ви можете використати як платні, так і безкоштовні методи просування:

  • контент. Сайт повинен бути наповнений якісними seo-текстами, фото та відео, які дійсно зрозумілі та несуть користь покупцям, представляють товар у вигідному світлі та спонукають до покупки. Сам контент повинен бути оптимізований під пошукову системи таким чином, щоб це сподобалося і бездушним машинам типу Google. Звичайно, не забувайте і про перелінкування для зрозумілої та швидкої навігації між сторінками leboutique;
  • структура сайту. Інтерфейс (меню сайту) зробити максимально простим та інтуїтивно зрозумілим: додати групи товарів, зробити зручний фільтр по сайту для збільшення кількості сторнок на сайті, які в подальшому можна оптимізувати під ключові слова  тощо;
  • блог. Він створений для збільшення кількості контенту, корисного для цільової аудиторії та збільшення важливості вмісту сайту в очах пошукових систем. Ну і, звичайно ж, для додаткових високо- та середньочастотних ключовиків на ресурсі інформаційного характеру, які можуть давати додатковий трафік та лояльних клієнтів;
  • закупівля «вічних посилань» на інших ресурсах для покращення видимості сайту та виведення сайту в ТОП пошукової видачі.

Контекстна реклама через Google adwords – платні методи просування, які дають швидкі результати по продажам. Обовязково потрібно в таких інтернет магазинах одягу налаштовувати Google Shopping (це реклама товарів в пошуку).

SMM-інструменти. Сторінки у соцмережах сьогодні – це віртуальний магазин, де всі співробітники (stories, публікації, прямі ефіри, розіграші та ін.) цілодобово працюють на збільшення продажів та репутацію бренду. І лише регулярна робота з ними дає результат, яким можна похвалитися.

Таргетинг. Для інтернет-магазинів реклама погано працює самостійно, але показує просто відмінні результати в тандемі з іншими методами безкоштовного просування. Максимально ефективні кампанії у таргетингу – це месенджери та конверсії+реклама каталогу

SMS-розсилки. Метод добре працює, коли потрібно сповістити клієнтів про акції, нові колекції, розпродажі, спецпропозиції для постійних клієнтів. Окремо варто відзначити високу ефективність таких розсилок для тих клієнтів, які навантажили кошик товарами, а покупку так і не завершили.

Роботу з форумами, блогами, групами тощо. Основною ціллю цих інструментів є робота з іміджем компанії, та її образом загалом. Ви повинні бути масимально активні – бробляти сотні, тисячі коментарів, відповідати на запитання та гасити конфлікти. Не забувати і залишати згадки про leboutique.com у позитивному ключі, рекомендувати сайт та іноді навіть нескромно хвалити.

Саме цей тандем інструментів принесе вам результати, якими ви можето пишатися сьогодні. І зауважте: платні методи використовуються нарівні із безкоштовними. Вони нерозривно пов’язані, це варто завжди пам’ятати! Також згадаємо про важливість професійних якостей людей, які безпосередньо обробляють замовлення та доставляють до кінцевого клієнта. Адже яким би якісним не було просування, зрештою, саме від них залежить, чи прийде покупець знову за брендовими обновками чи обере інших!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!