Мало було нам Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube… І от на початку 2021 року на арені з’явилася нова соцмережа — Clubhouse. Усього за 2 неповних місяці там зареєструвалося понад 100 000 користувачів з України (у світі ж — понад 8 млн). І нам, інтернет-маркетологам, довелося йти за ними, в авральному порядку вивчати принципи роботи соцмережі та шукати шляхи просування свого бренду. Складність полягала в тому, що це абсолютно новий формат: спілкування голосом. Та й необхідність отримання інвайтів (інколи на платній основі) і відсутність додатку для платформи Android відбивали бажання взагалі зв’язуватися із «Клабхаус».
Але ми, спеціалісти Creative SMM, не боїмося складнощів, тому вирішили протестувати Clubhouse на власному досвіді й першими розказати вам, колеги, про висновки, яких ми дійшли за місяць інтенсивного використання нової ультрамодної соцмережі.
Висновок № 1. Проводити щодня кілька годин поспіль у «Клабхаус», як ми це робимо із Facebook чи Instagram, тут нереально. По-перше, тому, що контент, який тут просувають, вимагає сконцентрованості. Потрібно слухати та чути, думати та розуміти. Навіть кімнати із розважальним контентом не дають мозку відпочити (а хіба не за цим ми йдемо в соцмережі?). Людям із зоровим сприйняттям світу (коли інформація засвоюється через очі), напевно, найважче. По-друге, у Clubhouse багато флуда. Потік думок навіть найкращих спікерів інколи виглядає як «почали за здоров’я, закінчили за упокій». По-третє, знайти щось дійсно цікаве, досить важко. Ходиш від кімнати до кімнати — і лише розчарування. До того ж, щоби зрозуміти, чи буде цікаво тут, потрібно витратити щонайменше 3–5 хвилин часу, тоді як в інших соцмережах зазвичай на це йде лише кілька секунд.
Висновок №2. Хоч «Клабхаус» має досить велику аудиторію користувачів в Україні, говорити про дуже високу їхню активність там ще зарано. Зустрічі, які плануються, необхідно анонсувати на інших соцмайданчиках. Тільки тоді люди йтимуть на спікера та цікаву для них тематику. Мало хто сидить та моніторить розклади заходів безпосередньо у Clubhouse (хоч така функція наявна).
Висновок № 3. Clubhouse — це чудове місце для проведення різного плану конференцій та аудіозустрічей із цікавими людьми: науковцями, політиками, музикантами тощо. Проте вони мають відбуватися лише час від часу. Щоденні стріми призведуть до перенасичення аудиторії і зниження їхньої лояльності.
Висновок № 4. «Клабхаус» поки що не зробив прямого механізму монетизації діяльності в соцмережі та заробітку на ній. Проте ніхто не заважає вам заробляти на продажах інвайтів, тобто запрошень до кімнат із цікавими спікерами, відомими людьми. До речі, Ілон Маск, Марк Цукерберг та інші селебріті активно користуються Clubhouse, інвайти у їхні кімнати коштують доволі дорого. Тож якщо відчуваєте в собі сили та маєте натхнення, можете запрошувати дійсно цікавих людей, яким є що розказати своїй аудиторії, рекламувати захід та одержувати прибутки.
Ну, й останній висновок Creative SMM: якщо ви працюєте SMM-щиком, й у вас є бажання спробувати щось нове, можете сміливо завантажувати додаток Clubhouse та використовувати можливості нової соцмережі. Проте пам’ятайте, що «Клабхаус» поки що лишається темною конячкою у світі Інтернету. Тому не полишайте активність у Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube тощо. А про те, як поєднати всі ці різновиди діяльності та вивести бренд у ТОП, ви завжди можете дізнатися на курсах «SMM на 100 %» від Creative SMM. До речі, незабаром новий набір студентів: встигніть записатися!