Аналіз цільової аудиторії (ЦА) у соціальних мережах

Аналіз цільової аудиторії — це основа основ в інтернет-маркетингу! Сперечатися з цього приводу, думаємо, не стане ніхто. Та чи впевнені ви, що вмієте правильно робити деталізований аналіз ЦА, що врахували всі нюанси та правильно склали портрет свого потенційного покупця?

Пропонуємо перевірити це на воркшопі «Аналіз цільової аудиторії (ЦА) у соціальних мережах» від Creative SMM.

Протягом чотирьохгодинного інтенсиву ви:

  1. Зрозумієте, що таке аналіз ЦА, для чого він вам потрібний та як його правильно застосовувати.
  2. Навчитеся складати деталізований портрет (аватар) свого потенційного клієнта.
  3. Дізнаєтесь про особливості проведення аналізу вже наявної у вас аудиторії.
  4. Попрактикуєтесь у аналізі роботи конкурентів з урахуванням усіх необхідних критеріїв та проведете якісний аудит їхньої діяльності.
  5. Отримаєте розуміння поставлених цілей та їхнього грамотного вибудовування.
  6. Навчитеся визначати болі клієнтів та використовувати їх із метою розвитку своєї компанії.

У якості бонусу по завершенню воркшопу ви отримаєте вже готовий аналіз своєї ЦА та повне розуміння того, що з ним далі робити, аби вийти на якісно новий рівень розвитку компанії.

Якщо ви займаєтесь розкруткою власного бізнесу, працюєте інтернет-маркетологом, SMM-спеціалістом або просто цікавитесь просуванням за допомогою соціальних мереж, ласкаво просимо! Не втрачайте можливості, записуйтесь на воркшоп прямо зараз!

До уваги усіх: для ефективної роботи та швидкого засвоєння інформації, обов`язково мати при собі комп`ютер (планшет, мобільний телефон) та доступи до сторінок бізнесу.

Початок: 11 серпня о 11:00 год.
Тривалість воркшопу: 4 год у суботу з 11:00 – 15:30 год.
Де: м. Львів, вул. повідомимо ближче до події.

Зареєструйся на воркшоп вже зараз, адже кількість місць обмежена!

Вартість – 550 грн.
Знижка при 100% оплаті до 10.08.18 – 450 грн
!!! Для наших випускників ціна 100 грн

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>