Ефективна побудова роботи в соціальних мережах

Сreative SMM поради

Ефективна побудова роботи в соціальних мережах

Організація ефективної роботи із соціальними мережами — завдання творче та одночасно одноманітне. З одного боку, це чималий простір для самовираження, спілкування, чудовий спосіб підкреслити свою індивідуальність та унікальність. З іншого — це такий же кропіткий процес щоденної роботи, як і чимало інших. Розглядати роботу в соцмережах суто з позиції написання яскравих постів можна, але тоді варто розуміти, що комерційний ефект може бути незначним або й відсутнім повністю. Як же правильно взаємодіяти з різноманітними спільнотами та отримувати з цього найбільший зиск для розвитку бізнесу? Ось що думають із цього приводу засновники SMM-агенцій.

Репости та лайки: як перетворити їх на нові продажі?

По суті завданням менеджера з роботи із соціальними мережами є розміщення контенту не з ціллю безпосереднього збільшення товарообігу. Це, швидше, є побічною дією. Тим не менш, саме вона становить основну зацікавленість у веденні акаунтів у соцмережах для підприємців та топ-менеджерів. Безпосередньою ж метою активності на полях соцмереж є формування лояльної аудиторії та збільшення популярності бренду. Для цього варто використовувати такі інструменти:

  1. Розміщення унікального творчого контенту. Жодних «копіпастів» зі сторінок конкурентів, редиректів на пабліки в інших групах та соцмережах. Створюйте власний контент і дбайте про те, аби він відрізнявся індивідуальною манерою подачі, вдалими фото та підіймав актуальні для вашої цільової аудиторії питання.Розміщення творчого контенту
  2. Активна участь у дискусіях та коментарях під кожним постом. Спілкуйтеся з потенційними клієнтами, реагуйте на їхні зауваження, будьте доброзичливими та відкритими до критики.
  3. Регулярність та послідовність у розміщенні контенту. Залежно від типу продукту визначте інтереси аудиторії і відповідно спроектуйте свою сторінку в соціальній мережі. Які розділи мають бути? Яку цікаву, свіжу інформацію ви можете дати для роздумів та обговорень? Визначте частоту публікацій у кожному з розділів. Заздалегідь уявіть тематику постів, втім регулярно робіть публікації, які дають відповіді на нагальні питання чи описують модні тенденції у вашій ніші. Щоб робити це було простіше, створіть спеціальний контент-план мінімум на місяць. Не порушуйте визначений графік, інакше ризикуєте вратити аудиторію — часті дописи потребують багато часу для прочитування та залученості, а надто рідкі не прив’язують підписників до бренду.

Регулярність та послідовність у розміщенні контенту

Наостанок пам’ятайте: ваше основне завдання — тримати руку на пульсі у відповідній галузі та відкрито спілкуватися, адже для цього і створені соцмережі.

Вчитися у найкращих

Аби клієнти, які вже купували у вас, робили повторні замовлення та рекомендували вашу компанію друзям та близьким, будьте на зв’язку з ними з допомогою соціальних медіа. Це ненав’язливий та вишуканий спосіб сповіщати про появу новинок, досягнення на ринку та поліпшень у виробництві. Відвідайте сторінки найбільш популярних торгових марок у вашій та інших нішах. Зверніть увагу на стиль написання, тематику, розмір та частоту дописів. Вчіться у найкращих та досягайте успіху!

Бажаєте дізнатися про ці та інші тонкощі професії SMM? Тоді записуйтеся на практичний курс “SMM на 100%” прямо зараз. Команда практикуючих спеціалістів розкаже вам, з чого розпочати, як діяти та як добитися висот у цій професії. Поки ви зволікаєте, інші вже заробляють на соцмережах шалені гроші!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!