Як повинен працювати SMM

У нашій роботі ми зіткнулися з тим, що багато клієнтів, власники бізнесу, не завжди розуміють, як повинна правильно будуватися робота в соціальних мережах.

У процесі спілкування з’ясовується, що хтось уже намагався налагодити роботу компанії в соцмережах, пробував різні механіки, але чомусь результату добитися не вдалося.

Насправді побудова грамотної SMM-стратегії і подальшої її реалізації вимагає комплексного підходу і про цей підхід ми розкажемо нище.

Як же повинен працювати SMM?

Цільова аудиторія контактує з вами через рекламу, контент або зворотний зв’язок. Будь-яка комунікація осмислена і веде на ваші спільноти/бізнес сторінки або на сайт, де відбувається контакт з продуктом.

Ваша аудиторія знаходиться в інформаційній петлі, і не втрачає зв’язку з вашою компанією/брендом, продуктами або послугами. Ви опиняєтеся поруч в потрібний момент часу і в контексті обставин.

Як працюють продажі в SMM

Все починається c продукту

Припустимо, у вас є якийсь продукт або послуга, що потребує просування у соціальних мережах. Існує безліч цілей просування: від збільшення числа продажів до поліпшення репутації бренду.

Дослідження

Щоб визначити, як компанія повинна вести себе в соціальних мережах, логічно провести дослідження. Досліджуються найважливіші складові будь-якого продукту або послуги.

Об’єкти дослідження

  • Аналіз продукту

Сам продукт або послуга може володіти величезною кількістю нюансів, про які будь-який розсудливий маркетолог повинен хоча б знати.

  • Конкурентний аналіз

Конкурентний аналіз необхідний, щоб оцінити сильні і слабкі сторони як конкурентів, так і оригінального продукту.

  • Портрет аудиторії

Дослідження портрета аудиторії продукту дозволяє оцінити розміри потенційної аудиторії і її характеристики

  • Платформи

Аналіз платформ дозволяє оцінити середні для індустрії показники, зрозуміти, як працюють конкуренти, і на чому можна спрацювати найбільш ефективно.

Результати дослідження

  • Ціннісна пропозиція

Проаналізувавши все, що пов’язано з продуктом, можна сформувати його ціннісну пропозицію. Саме воно визначить продуктову частину стратегії.

  • Цільова аудиторія

Визначення цільової аудиторії продукту є основою успішної стратегії. Розуміючи, хто саме ваш клієнт, ви зможете зрозуміти, де і як його можна знайти.

Стратегія

Кінцем будь-якого дослідження є стратегія присутності в соціальних мережах. Вона може існувати самостійно, або бути інтегрована в існуючу маркетингову стратегію.

Елементи стратегії

  • Комунікаційна політика

У ній розкрито положення про те, як і з якою тональністю ви ведете свою комунікацію в соціальних мережах.

Будь-яка публікація, яку ви викладаєте, повинна відповідати певній меті, будь то продажі, робота з питаннями або впізнаваність. Цей план з’єднує цілі з контентом.

  • Рекламна політика

Виходячи з ціннісної пропозиції продукту, виявляються рекламні можливості. Виділяються канали та тактики.

Компоненти

  • Зворотній зв’язок

Коментарі, пропозиції та, звичайно, негатив, який необхідно оперативно відпрацьовувати.

  • Контент

Те, з чим контактує ваша аудиторія в своїх стрічках новин або, коли заходить до вас на сторінку.

  • Реклама

Отримання нової аудиторії, повернення втрачених клієнтів, підвищення впізнаваності.

Точки контакту

  • Спільнота / бізнес сторінка / група в соціальних мережах

Ваше представництво на території соціальної мережі. Будь-які питання, зауваження, коментарі будуть стікатися саме сюди. А ще це ваш шанс розповісти про себе і продукт.

  • Вебсайт

Основне джерело інформації про компанію або продукт майже для будь-якого типу бізнесу. Найоптимальніший майданчик для здійснення продажу.

 Все повертається до продукту

Пам’ятайте заради чого все це. Забудьте про абстрактні метрики начебто лайки і репости. Це побічно впливає на ваш бізнес і дає уявлення про якість вашого контенту. Але будь-який справжній бізнес хоче заробити грошей. Виміряйте правильні показники, будуйте стратегію, вкладайте працю та бюджет  і ви отримаєте свою формулу успіху у соціальних мережах.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>