Без категорії, Сreative SMM поради
- Друзі, ви користуєтеся Інстаграм? Звісно так, ми ж маркетологи та smm-спеціалісти.
- А ви публікуєте сторіс? Звісно так, ми ж маркетологи та смм-спеціалісти.
- А як ви вважаєте, просування бренду в сторіс – це ефективно?
- Звісно так, ми ж досвідчені та сучасні маркетологи та смм-спеціалісти!!!
І все вірно, Instagram Stories – це унікальний шанс оживити свій контент, додати мімімішності, гумору, отримати цінну інформацію шляхом взаємодії з аудиторією, чи відійти від візуальності профілю, яка вимагає щодня вже запланований певний пост. Оце я вам я смм-спеціаліст кажу – Інстаграм Історії – це шанс не втратити інтересу до свого проекту і випускати свій креатив назовні. Згодні зі мною? Тоді 5 зірочок за статтю в самому низу, як знак згоди, ггг 😉 Дякую.
А тепер до справи, про що ми сьогодні “говоримо” з вами. А про масштабне і мегакруте дослідження, яке провели Buffer спільно з Delmondo, проаналізувавши більше 15 000 Instagram Stories від більш ніж 200 провідних брендів світу. Поїхали – буде цікаво!
На сьогодні користувачів, і то таких активних в Інстаргам є понад, на хвилиночку 400 МІЛЬЙОНІВ. Уявіть тільки і усі вони гортають стрічку новин і дивляться історії щодня. Шкода, що в статті не вставиш смайлу, того, що з відкритим ротом від здивування тримає себе за голову 🙂
3 найважливіших підсумка з дослідження Buffer спільно з Delmondo*:
Delmondo – це медіапартнер FB та INSTA, який запустив в 2017 році аналітику для цих мереж
- Скільки Stories на добу оптимально і ефективно.
А от і не чим більше тим краще, увага! Вже на 7 сторіс користувачі нудніше вас дивитися, сорі Майкл – це бізнес, як то кажуть в народі. І запам’ятайте це правило – НЕ більше 7 сторіс за 24 години і буде вам щастя. А, якщо не втримались, можна вже і 30 “зафігачити”, ітак після 7 сторіс користувач перейде далі.
- Прайм тайм для постів.
Тільки чесно, ви ще вірите в те, що є певний час, коли можна отримати зірку з неба, у вигляді 100500 лайків після виходу публікації. То всьо ПШИК, дослідження довело, що читає Інстаграм користувач щодня в різний час, тоді, коли він той час має – облом!
- 04:00 – 06:00
- 08:00 – 10:00
- 12:00 – 14:00
- 20:00 – 22:00
Ось вам шпаргалка, яка є результатом дослідження найактивніших годин користувачів зі всього світу.
- Чим більше контенту, тим ширший охват.
Журбинка, але факт. Нам SMM-щикам треба потіти і потіти над створенням унікального та цікавого контенту. І крапка. Чим частіше сторіс появляються в стрічці новин, тим менше місця конкурентам залишається, тільки ми домовилися, не більше 7 на добу, ок?
Охват в Instagram Stories для різних типів акаунтів
Ще у дослідженні левову долю зусиль виділили на дослідження, хто успішніший з корстувачів і розділили їх умовно на 4 групи:
- Бренд: споживчі товари або послуги
- Розваги: ТВ / медіа мережі, шоу, фільми
- Медіа: газети, новини, видавці
- Спорт: спортивні команди (в тому числі з кіберспорту), ліги і заходи
*Додам від себе, що досліджень по блогам я не знайшла, ще одна журбинка.
Отже цих 4 групи вздовж і впоперек міряли хто успішніше в просуванні за допомогою сторіс і виявилося, що спорт і бренди найуспішніше просувати в сторіс за кількістю показів. А ще спорт всіх переміг за частотою публікацій в місяць, а ось бренди в цій категорії на останньому місці. А так, як smm переважно просуває бренди – задумайтеся над цим, а знов ж таки, без фанатизму – 7 сторіс на добу. Блін, де смайли, не цікаво писати ті статті 🙂
Ну і для підняття карми Creative SMM і мене, як головного копірайтера цієї компашки дарю вам секретні 3 стратегії просування Instagram Stories в 2019 році
- Найкращий контент на початку. Це знаєте як вечором гроші, а зранку стільці 🙂 Його величність дослідження Delmondo, довели, що активний користувач виходить на першому сторіс, як щось не до вподоби. Так-так, планувати відтепер доведеться і вихід сторіс – імпульсивним публікаціям не завжди буде успіх. (ось тут я сама зависла)
Ось секрет компанії Airbnb, бачите мучать користувача додивитись до кінця
- Регулярність – це козир.
Мало того, що регулярно, так ще й коротко, ясно та просто.
Ось деякі висновки з досліджень:
The Guardian з’ясували, що прості зображення і короткі відео набагато ефективніше для них, ніж професійний контент.
The North Face, наприклад, використовують фото з коротким текстом
- Аналізуйте свою статистику, робіть висновку і здобувайте досвід на свої помилках.
Щодня заходьте у статистику, вивчайте дані, які там відображаються – це ваш орієнтир на успіх. Якщо ви робили опитування, опублікуйте результат, якщо використовували слайдер з емоджі, також публікуйте, задавали питання чи ще будь-який інший контакт. Публікуйте відгуки, побажання своїх клієнтів, усе, що неумісне в основних публікаціях.
Отже, дослідження, що воно каже – це орієнтир для брендів на 2019 рік. Щоб витягти максимум з Instagram Stories, необхідно проаналізувати дані власних Історій. Зверніть особливу увагу на:
- Показник переглядів
- Охоплення та покази
- Показник відмов та переходів
- Різний час публікацій
- Довжину ІСТОРІЇ
Враховуйте цю інформацію, щоб стати сильніше, популярніше та успішніше щодня, експериментуйте і обов’язково прислухайтеся до ПІДПИСНИКІВ.
Хвилинка реклами, чесно і красиво 😉 В Creative SMM вам нададуть консультації на будь-які питання з області інтернет-маркетингу, не стидайтеся – можливо одна консультація “перезагрузить” вас та вивільнить на волю того мега smm-щика, який ще до сих пір жив на стоках з фотками і робив рерайти.
Ха, і про рерайти, частково інформацію черпала з https://blog.bufferapp.com/instagram-stories-research та https://delmondo.co/instagram-stories-analytics/