Що таке стратегія продажів? Невже це настільки важливий документ, без якого всі зусилля з просування бренду або товару в соціальних мережах можуть виявитися марними? Чому перше, що вимагає роботодавець від найманого маркетолога, — саме стратегія та її презентація? Як правильно вибудувати цю стратегію, що необхідно врахувати та чи є сенс прописувати все дуже детально?
Знайти відповіді на всі ці та інші питання ви зможете на воркшопі «Стратегія продажів у соціальних мережах» від Creative SMM. Окрім того, ви:
- навчитеся розробляти короткострокову та довготривалу стратегії;
- отримаєте корисні поради, лайфхаки;
- застосуєте знання на практиці та здобудете безцінний досвід.
Згідно з програмою воркшопу, ви разом із нами пройдете 10 кроків до створення ідеальної стратегії продажів у соціальних мережах:
- Крок 1. Постановка цілей.
- Крок 2. Аудит сторінок.
- Крок 3. Аналіз цільової аудиторії.
- Крок 4. Аналіз продукту.
- Крок 5. Аналіз конкурентів.
- Крок 6. Визначення бюджетів для реклами у соцмережах.
- Крок 7. Визначення бюджету безкоштовного просування.
- Крок 8. Генерація ідей та вибудовування контенту в SMM.
- Крок 9. Аналіз ефективності роботи.
- Крок 10. Розписана деталізована стратегія роботи в соцмережах на квартал або рік.
Усього 4 години інтенсиву, і ви станете справжнім асом у створенні стратегії продажів у соціальних мережах! У якості бонуса: приємні знайомства, можливість обміну досвідом із колегами та практично розроблена стратегія для вашого бізнесу.
Якщо ви — спеціаліст з інтернет-маркетингу (зокрема SMM-спеціаліст) або власник компанії, реєструйтесь на воркшоп прямо зараз! Не втрачайте можливості отримати нові знання та навички, які в майбутньому безпосередньо впливатимуть на вашу кваліфікацію та рівень доходу!
До уваги усіх: для ефективної роботи та швидкого засвоєння інформації, обов`язково мати при собі комп`ютер (планшет, мобільний телефон) та доступи до сторінок бізнесу.
Початок: 08 вересня о 11:00 год.
Тривалість воркшопу: 4 год у суботу з 11:00 – 15:30 год.
Де: м. Львів, вул. Героїв УПА, 73 корпус 4.
Зареєструйся на воркшоп вже зараз, адже кількість місць обмежена!