У жовтні 2016 року розробники соціальної мережі Instagram анонсували новинку — Товарні Теги (Shopping Tags), або віртуальний магазин прямо на бізнес-сторінках. Підприємці всього світу одразу почали потирати руки в передчутті надприбутків, але не сталося як гадалося. Пройшло більш ніж 2 роки, а функція Shopping Tags стала доступною лише в 50 країнах, й України в цьому списку поки що немає. Але, як запевняють розробники, нововведення не за горами. Тож давайте дізнаємось більше про Товарні Теги та спробуємо знайти відповіді на всі питання, які можуть виникнути у власників бізнесу та SMM-спеціалістів.
Як прискорити появу функції Shopping Tags?
Спеціалісти стверджують, що ніяк, але ми знайшли все-таки дві шпаринки. Перша: можна відправитися на відпочинок у Європу, кілька днів заходити у свій акаунт лише з однієї адреси, і тоді на додачу до приємних спогадів вам «подарують» Shopping Tags. Друга (більш тривала, але безкоштона): стукати в техпідтримку Facebook та англійською мовою просити підключити вам Товарні Теги. Але перед цим ви маєте впевнитися, що ваш акаунт відповідає всім вимогам.
Які саме вимоги до акаунту потрібно виконати для підключення Shopping Tags?
Їх усього дві:
- Ваша компанія продає лише фізичні продукти. Для тих, хто пропонує послуги, консультації, оренду тощо, Товарні Теги апріорі недоступні.
- У вас має бути підключений бізнес-профіль, який є прив’язаний до магазину Facebook. Для створення й керування можна використовувати Business Manager, платформи Shopify або BigCommerce або безпосередньо сторінку вашої компанії на Facebook.
Варто зауважити, що Shopping Tags будуть також недоступними для компаній, які продають товари з територіальними або віковими обмеженнями.
Чи можна продавати товари за допомогою Shopping Tags в Instagram без залучення Facebook?
На жаль, ні. Ці дві соціальні мережі настільки тісно переплелися, що, бажаєте ви цього чи ні, опановувати рекламний кабінет та бізнес-профіль Facebook вам однаково доведеться. До того ж, після натискання на Shopping Tags система спочатку направляє користувача на каталог Facebook, і лише після цього — на сайт. Тож Facebook forever!
Які особливості Shopping Tags варто взяти до уваги?
- На даний момент платне просування постів із Shopping Tags неможливо (можливо, згодом ця заборона буде знятою).
- Одночасно позначати людей та товари неможливо (лише щось одне).
- Товарні Теги не можна ставити на публікації, які заплановані для відкладеного постингу.
- Статистика публікацій із Shopping Tags на даний момент є урізаною: немає нової розширеної статистики з розподілом показів за джерелами (можливо, також це тимчасово).
- Додавати Товарні Теги на раніше опубліковані пости можна лише за умови, що вони вийшли вже після того, як вам було підключено функціонал Shopping Tags.
Покупки прямо в Instagram: що ми можемо запропонувати покупцям?
Розробники Instagram нещодавно анонсували нові можливості внутрішніх магазинів соціальної мережі:
- Створення колекції покупок. Це зручно в тих випадках, коли користувачеві сподобався товар, він хоче його придбати, але не має поки що на це коштів. Усе, що потрібно зробити, натиснути на тег у сторіз або стрічці новин, а потім – на кнопку «Зберегти».
- Оновлення вкладки «Магазин». Відтепер користувачі можуть перейти в бізнес-профіль компанії, натиснути на кнопку «Магазин» та побачити всі товари із ціною, описом та зображеннями, які їм пропонує улюблений бренд.
- Можливість покупки прямо з відео. Для цього в нижньому кутку з’являється позначка, натиснувши на яку, можна передивитися увесь асортимент продукції, дізнатися про неї більше та одразу здійснити покупку.
На яку результативність від Shopping Tags можна розраховувати?
Тут усе залежить від специфіки товарів, які ви продаєте, активності ваших підписників та, звичайно, майстерності SMM-менеджера. Деякі спеціалісти вже діляться першими результатами:
- маркетолог Tymeiron стверджує, що із впровадженням Товарних Тегів трафік на сайт компанії з Instagram виріс на 44 %;
- засновник Spearmintbaby говорить, що Shopping Tags допомогли компанії підвищити трафік на 25 % та на 8 % підвищити продажі у Instagram.
Це лише два приклади, припускаємо, що подібних історій успішного запровадження Товарних Тегів є безліч. Тож варто більш детально вивчити можливості Shopping Tags, аби бути в тренді!
Де можна дізнатися більше інформації про Shopping Tags?
На курсах «SMM на 100 %» від Creative SMM! Саме тут не лише в теорії, але й на практиці вас навчать використовувати Товарні Теги та збільшувати кількість продажів із кожним новим постом. Телефонуйте прямо зараз, адже зовсім скоро стартує новий набір студентів!