Чи давати назву постам і яку? Поговоримо.
І так. Заголовок твоєму посту однозначно пасуватиме. Він має привернути увагу ЦА (ти ж пам’ятаєш, що ЦА скорочено від цільової аудиторії) і викликати бажання читати далі.
Якщо підбереш хороший заголовок, то ефективність поста може вирости вдесятеро.
Заголовки читає 80% людей. Тоді як пости – лише 20%. Уявляєш?
- Обирай короткий заголовок. До 30 символів: 4-5 слів. Змістовний. І такий, що залучає читача.
- Ми за заголовки з цифрами. Люди люблять конкретику: 5 порад….
- Зміну цитат. Беремо відоме словосполучення, цитату чи слова з пісні. Змінюємо слово. Головне, щоб впізнаваність збереглась.
- Найпростіший – заголовок-питання. Перефразовуємо біль аудиторії у питання: Хочеш заробляти у декреті?
- Лови ще одну круту техніку. Заголовок за методом 4U. У такому має бути: користь (Usefulness), унікальність (Uniqueness), ультраспецифічність (Ultra Specificity) та терміновість (Urgency). Заголовок за методом 4U часто використовують у таргеті. Приклад: Потіш себе новим кольором волосся зі знижкою -20% при фарбуванні до кінця місяця.
При написанні звичайних постів, формуй заголовок з кількох елементів 4U.
- Відмовся у заголовках і в постах теж:
- від заїжджених фраз-штампів: бабця Австрія
- кілометрових речень: Нікого не бентежило велика кількість слів у реченні: адже читати можна повільно, нікуди не поспішаючи, вдумливо, смакуючи кожне слово, і, якщо щось буде не зрозуміло, у читача завжди є можливість повернутися до початку абзацу, і прочитати текст ще раз.
- складних конструкцій: Компанією було проведено ряд робіт, які допоможуть покращити розвиток галузі, аби випередити конкурентів.
Пам’ятай правило: пишемо просто, легко і доступно.
Як сформувати контент для профілю, щоб він був цікавий вашій аудиторії?
Нотуйте підказки. Ділимось – потаємним.
- Почнемо з наповнення. Що важливіше: фото чи текст? І фото, і текст. Це як єдине ціле. Погляд зупиниться на фото, але якщо з текстом не склалось – потенційний підписник піде далі.
- Перший крок для доброго тексту: визначте свій Tone of voice. Про нього ми вже згадували й зовсім скоро розповімо ще детальніше. Цей інструмент формує стиль вашого спілкування з підписниками й саме він може виділити вас з-поміж конкурентів.
Далі:
- детально проаналізуйте свою цільову аудиторію. Яку вона слухає музику, де відпочиває, що читає та які фільми дивиться
- пам’ятайте про мову аудиторії (сленг, англіцизми)
- занотуйте болі клієнтів і те, як ваш продукт їх вирішує
- продумайте та пропишіть, як ви будете звертатись до своєї аудиторії
- Як визначити, що турбує вашу ЦА? Йдіть до конкурентів зі схожої ніші й уважно читайте питання клієнтів під постами.
Ще одна неоціненна підказка: кожен біль вашого клієнта – ідея для майбутньої публікації.
І що важливо, пам’ятайте про оптимальне співвідношення контенту у вашій стрічці. Виглядати воно має приблизно так: 40% інформаційних постів, стільки ж тих, які продають. Решта 20% – контент для залучення аудиторії.
Інформаційні пости допоможуть підвищити лояльність до бренду, відповідатимуть на питання аудиторії.
Ті, що продають – збільшуватимуть попит на товар. Контент для залучення сприятиме спілкуванню аудиторії з брендом. А це додасть нових підписників та не дозволить знудитись уже теперішнім.
Якщо було цікаво, ставте лайк SL-студія цифрового контенту та зберігайте корисності.