Контент у стрічці! Як писати доступно в соцмережах

Сreative SMM поради

Чи давати назву постам і яку? Поговоримо.

І так. Заголовок твоєму посту однозначно пасуватиме. Він має привернути увагу ЦА (ти ж пам’ятаєш, що ЦА скорочено від цільової аудиторії) і викликати бажання читати далі.

Якщо підбереш хороший заголовок, то ефективність поста може вирости вдесятеро.

Заголовки читає 80% людей. Тоді як пости – лише 20%. Уявляєш?

  • Обирай короткий заголовок. До 30 символів: 4-5 слів. Змістовний. І такий, що залучає читача.
  • Ми за заголовки з цифрами. Люди люблять конкретику: 5 порад….
  • Зміну цитат. Беремо відоме словосполучення, цитату чи слова з пісні. Змінюємо слово. Головне, щоб впізнаваність збереглась.
  • Найпростіший – заголовок-питання. Перефразовуємо біль аудиторії у питання: Хочеш заробляти у декреті?
  • Лови ще одну круту техніку. Заголовок за методом 4U. У такому має бути: користь (Usefulness), унікальність (Uniqueness), ультраспецифічність (Ultra Specificity) та терміновість (Urgency). Заголовок за методом 4U часто використовують у таргеті. Приклад: Потіш себе новим кольором волосся зі знижкою -20% при фарбуванні до кінця місяця.

При написанні звичайних постів, формуй заголовок з кількох елементів 4U.

  • Відмовся у заголовках і в постах теж:
  • від заїжджених фраз-штампів: бабця Австрія
  • кілометрових речень: Нікого не бентежило велика кількість слів у реченні: адже читати можна повільно, нікуди не поспішаючи, вдумливо, смакуючи кожне слово, і, якщо щось буде не зрозуміло, у читача завжди є можливість повернутися до початку абзацу, і прочитати текст ще раз.
  • складних конструкцій: Компанією було проведено ряд робіт, які допоможуть покращити розвиток галузі, аби випередити конкурентів.

Пам’ятай правило: пишемо просто, легко і доступно.

Як сформувати контент для профілю, щоб він був цікавий вашій аудиторії?

Нотуйте підказки. Ділимось – потаємним.

  1. Почнемо з наповнення. Що важливіше: фото чи текст? І фото, і текст. Це як єдине ціле. Погляд зупиниться на фото, але якщо з текстом не склалось – потенційний підписник піде далі.
  2. Перший крок для доброго тексту: визначте свій Tone of voice. Про нього ми вже згадували й зовсім скоро розповімо ще детальніше. Цей інструмент формує стиль вашого спілкування з підписниками й саме він може виділити вас з-поміж конкурентів.

Далі:

  • детально проаналізуйте свою цільову аудиторію. Яку вона слухає музику, де відпочиває, що читає та які фільми дивиться
  • пам’ятайте про мову аудиторії (сленг, англіцизми)
  • занотуйте болі клієнтів і те, як ваш продукт їх вирішує
  • продумайте та пропишіть, як ви будете звертатись до своєї аудиторії
  • Як визначити, що турбує вашу ЦА? Йдіть до конкурентів зі схожої ніші й уважно читайте питання клієнтів під постами.

Ще одна неоціненна підказка: кожен біль вашого клієнта – ідея для майбутньої публікації.

І що важливо, пам’ятайте про оптимальне співвідношення контенту у вашій стрічці. Виглядати воно має приблизно так: 40% інформаційних постів, стільки ж тих, які продають. Решта 20% – контент для залучення аудиторії.

Інформаційні пости допоможуть підвищити лояльність до бренду, відповідатимуть на питання аудиторії.

Ті, що продають – збільшуватимуть попит на товар. Контент для залучення сприятиме спілкуванню аудиторії з брендом. А це додасть нових підписників та не дозволить знудитись уже теперішнім.

Якщо було цікаво, ставте лайк SL-студія цифрового контенту та зберігайте корисності.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!