Ті, хто не знайомий зі світом просування в соціальних мережах, однозначно скажуть, що безкоштовного немає нічого, за усі в світі потрібно видавати кеш 🙂
А от ми смм-щики, щось таки і знаємо про БЕЗКОШТОВНЕ просування у Фейсбук та інстаграм.
Важливо розуміти, що усі платні методи все одно базуються на тому, щоб ваш акаунт відвідували, лайкали, коментували, ніхто ж не примусить купити одразу, того хто клікнув на рекламу. А шкода, дуже шкода, правда?
Так ось, що називаються усі дії які відбуваються у вас в акаунті? Ви ж точно знаєте!
Так, звісно, це охоплення: органічне та платне!
Органічне охоплення, як безкоштовний метод просування + 5 бонусних дієвих способа для успіху в соціальних медіа.
-
Органічне охоплення
Як це працює?
Хочете секретний секрет SMM від CreativeSMM?
Ваші підписники і так роблять для просування набагато більше, ніж можна помітити. Кожен коментар, лайк, репост, впливає на охоплення, просуваючи пости в топи і рекомендації, виводячи їх вище постів конкурентів.
Щоб використовувати цей вид просування необхідно збільшувати залученість підписників в життя аккаунта.
Треба ворушити їх, як тільки можна:
- забавляйте їх, розсказуйте байки, страшилки та анекдоти, що завгодно, аби вибаглива аудиторія вижала з себе like, ну а share достойний аплодисментів. Для цього, віддавайте перевагу відеоконтенту, використовуйте сторіз, спонукайте людей до дій.
А ви знали, що Instagram, наприклад, показує пости тим, з ким у вас є діалог в Direct? Мотайте на вус, тільки без тотального спаму, але, чим з більшою кількістю підписників ви поспілкуєтеся, тим більша кількість людей побачить пост, відповідно його охоплення збільшиться. Шах і мат 🙂
-
Релевантні хештеги
Грамотно підібрані хештеги допоможуть вивести пости в топ публікацій згідно з тематики. Рекомендуємо використовувати:
- Брендові хештеги. Якщо будуєте бренд, або навпаки, він вже устоявся, і будуть шукати не просто ваш продукт, а вашу фірму, то варто використовувати брендові хештеги. #CreativeSMM
- Хештеги індустрії. Добре індексуються в пошуку, так як люди, які шукають інформацію на цю тему за краще скористатися ними. #socialmadia #smm
- Хештеги локацій. Дані хештеги допомагають з’явитися в пошуковій роздачі по геолокації, і це теж починає приводити нових гостей в ваш профіль, по факту – потенційних клієнтів. #CreativeSMM_Львів
Підбирати хештеги потрібно з розумом: хештег #кава буде виведений в стрічку серед сотень тисяч подібних публікацій. Намагайтеся використовувати більш цілеспрямовані хештеги відповідно до запитів цільової аудиторії, наприклад, придумайте свій унікальний і завжди його використовуйте.
Порада на мільйон доларів США!!! Не вигадуйте собі супер хештеги на іноземній мові, якщо:
- Ваш бренд носить назву латинецею
- Ви не збираєтеся просуватися на іноземний ринок.
Чому-чому…Ви розсіюєте свою аудиторію на 1000 км і це не дасть вихлопу – це не ваша ЦА, бігме!
-
Пошукова оптимізація сторінок
У цій статті вже часто згадувалося про ТОП, але розбирали ми потрапляння в нього тільки з точки зору публікацій. Однак, наші сторінки в соцмережах також беруть участь в гонці за топ в пошуковій видачі. Як зробити так, щоб, наприклад, група Фейсбуку показувалася якомога вище?
На просування положення груп в пошуку практично у всіх соцмережах впливають однакові фактори:
- Входження потрібних ключових фраз в назві, описі, обговореннях, контенті – самих постах, коментарі;
- Залученість і метрики – кількість передплатників, реакції на публікаціях (лайки-коментарі-репости), показники залученості.
- Якщо ви хочете, щоб користувачі могли легко знайти ваш аккаунт – використовуйте в назві тематичний високочастотний запит. Наприклад, ви займаєтеся розробкою сайтів. Соцмережі не дають статистику по пошуковим запитам, тому залишається лише аналізувати дані пошукових систем інтернету.
Ключовий запит «Створення сайтів з нуля» часто в Google. Так чому б не назвати так, наприклад, вашу групу і не задовольняти потреби клієнтів потрібним їм контентом? Адже швидше за все, в соцмережах цей запит буде теж популярний.
Робіть пошуки самі, fb дає різні варіанти по іменах, групах інтересах – робіть аналіз, збирайте інформацію – це безкоштовно.
-
Репости від передплатників
Ну це, ми вже казали, варте аплодисментів. Ми зараз живемо в епоху #лайкожмотів та #дужерепстожмотів. А ви думаєте звідки взялися Гівевеї (Giveaway)? Так, усе, щоб отих жаднюг розкрутити на репост у гонитві за подарунком.
Як це працює?
Якщо користувач бачить, що його друзяка щось зарепостив (зашарив), ох той сленг, – здійснив share на свою сторінку, йому стає цікаво, що це – адже він довіряє смаку та інтересам товариша.
При використанні цієї механіки – створення контенту, який будуть репостити, можна залучити лояльних підписників в групи бренду.
Контент, що викликає настільки бурхливий інтерес у передплатників, що вони їм активно діляться і поширюють в мережі самі, називають вірусним. На тему того, як створювати такий контент у нас є окрема стаття “Створення вірусного контенту. Як розкрутити тих, хто жаліє лайки”.
-
Взаємопіар з групами зі схожою цільовою аудиторією
Давайте уявимо, що у вас є свій інтернет-магазин кухонного приладдя в Instagram і у вас є певна аудиторія, але ви хочете більше. В цьому випадку ви можете знайти акаунти з цільовою аудиторією аналогічної вашій і допомогти один одному.
О, я знаю, тут зараз прозвучить фраза: “ЦЕ НЕ БЕЗПЛАТНО”
Та КАМОН! Ви думаєте усі народилися такі популярні з 10к на акаунті? Авже ж ні. Взаємодопомога завжди виручає, просто треба знайти нормальних людей.
Створіть чат акаунтів зі схожою ца (наприклад: домашні рецепти + кухонне приладдя + одяг для дому та т.д). Пишіть один одному коментарі, лайкать, обмінюйтеся сторіз, робіть спільні Гівевеї. Це допоможе всім учасникам чату залучити нових підписників за рахунок обміну, збільшити охоплення і залученість, та ще й клієнтів нових знайти. І все, зауважте, безкоштовно!
-
Коментарі від імені бренду в інших акаунтах
Спілкуйтеся в коментарях нішевих блогерів і лідерів думок. Тільки! не спамьте, а спілкуйтеся – це дуже важливо. Люди, які побачили ваші діалоги і коментарі, зможуть зайти на вашу сторінку і якщо, ваш аккаунт виявиться для них релевантним – вони можуть підписатися і почати стежити за вами.
Працює це відмінно лише у вузьких нішевих колах. Тому, не забувайте про свою ніші: якщо ви робите технічні установки – не потрібно писати коментарі в акаунтах відомих зірок ТБ! Краще напишіть в акаунтах великих компаній вашої сфери і виступайте в обговореннях експертами.
Окремим пунктом, які вартують статті – це робота з відгуками, особливо негативними. Як вибивати відгуки з тих жаднюг, які раз купили і зникли з поля зору? Як і коли, а головне куди їх публікувати в акаунті. Цікаво? Тоді дайте нам знати – напишемо.
На останок варто додати, що більшість все одно подумала, та ну краще бюджет на рекламу і спати спокійно. Можливо і так, але повірте, якщо ви налаштуєте безкоштовне охоплення, тоді ваша реклама буде успішніша в 100 разів.
Залишилися запитання до SMM-спеціаліста?
Стукайтеся до нас у соціальних мережах: надихнемо, навчимо та проконсультуємо та навіть часом БЕЗКОШТОВНО.