Чи варто розпочинати бізнес у соціальних мережах?

Сreative SMM поради

Основи просування бізнесу в соціальних мережах

Перед кожним підприємцем постає питання: чи варто переносити свій бізнес у площину соціальних мереж? Спеціалісти стверджують: однозначно — варто! Ба більше: із соцмереж можна навіть розпочинати власну справу. Варто попередити вас заздалегідь: не варто очікувати блискавичних результатів. Цілком можливо, що протягом декількох місяців вам доведеться лише вкладати сили та фінанси без суттєвої віддачі. Але не треба опускати руки. За умови правильно побудованої стратегії та професійного підходу успіх неминучий!

Основи просування бізнесу в соціальних мережах

Перед підприємцем, який вирішив просувати свій продукт через соцмережі, як правило, постає 5 основних питань:

  1. На що здатні соціальні мережі, або який зиск можна отримати від SMM?
  2. Яким соціальним мережам надати перевагу?
  3. Як швидко з’являться результати роботи?
  4. Що робити, якщо соціальні мережі не приносять результату?
  5. Де навчитися правильно працювати із соціальними мережами, аби бізнес вийшов на новий рівень якості?

Зараз ми спробуємо детально відповісти на кожне з питань.

Користь соцмереж для розвитку бізнесу

За допомогою соціальних груп ви зможете:

  • зробити свій бренд пізнаваним;
  • отримати лояльних клієнтів;
  • збільшити рівень продажів;
  • покращити репутацію компанії;
  • отримати зворотній зв’язок від клієнтів;
  • закріпити свій вплив у галузі;
  • зекономити на рекламі тощо.

Окрім того, завдяки соцмережам ви можете значно підвищити видачу свого сайту в результатах пошуку та збільшити загальне охоплення.

Соціальні мережі, яким варто приділити увагу

Вибір соціальної мережі залежить від сфери діяльності вашої компанії. Найчастіше це:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Twitter.

Також для просування можна використовувати LinkedIn, Google+, Pinterest, YouTube. Подумайте, у якому вигляді ваші потенційні клієнти найкраще сприйматимуть інформацію та у якій соціальній мережі їх зареєстровано найбільше. Зважаючи на це й розставляйте пріоритети.

Результати зусиль: приблизні строки

Важко сказати, через який проміжок часу можна буде розпочати жнива: збирати сотні, а то й тисячі замовлень на день та отримувати надприбуток. Усе залежить від того, із якою завзятістю ви будете вести свої групи в соціальних мережах, як часто будете постити, як грамотно плануватимете публікації тощо. Для досягнення бажаного результату варто запастися терпінням та приготуватися до плідної щоденної роботи.

Причини невдач у роботі із соціальними мережами

Якщо ви не помічаєте поступового збільшення трафіку із соціальних мереж, не варто панікувати або ж прощатися з ідеєю SMM-просування свого бізнесу. Існує перелік причин, з яких соцмережі не працюють на вас:

  • замало часу. Можливо, ви хочете все та одразу. Якщо протягом тижня ви не отримали результату від Facebook, Instagram або іншої соцмережі, пам’ятайте, що все це в рамках норми. Дайте своїй групі місяць-два, перед тим як застосовувати які-небудь міри;
  • недостатній аналіз. Можливо, ви не до кінця розібралися, як живе обрана вами соціальна мережа. Давайте своїм потенційним клієнтам тільки те, що вони хочуть бачити;
  • не та платформа. Можливо, ви обрали не зовсім ту соціальну мережу для просування свого продукту. Дізнайтесь, у якій соцмережі вашої цільової аудиторії найбільше та акцентуйте увагу саме на ній.

Ви одразу повинні налаштуватися на те, що просування в соціальних мережах — тривала справа, особливо, якщо ви не залучаєте платну рекламу. Але SMM-просування обов’язково принесе результати, якщо робити все послідовно та систематично.

seo-kursu_smm_lviv

Джерела знань в галузі SMM-просування

Перед тим як наважитися завести власне бізнес-представництво в соціальній мережі, вам необхідно здобути хоча б елементарні знання в галузі SMM-просування (в ідеалі — оволодіти ними досконало). Щоби не витрачати час та сили на пошуки дійсно важливої інформації в Мережі, не відвідувати нудні вебінари, не проглядати сотні годин відеоуроків у YouTube, не втрачати дохід через погано сплановані пости, навчатися треба в найкращих — практикуючих спеціалістів, які на десятках, а то й сотнях проектів довели, що немає поганого продукту, є неправильно вибудована стратегія. Саме такі працюють у Creative SMM. На практичному курсі «SMM на 100 %» ми розкриємо вам безліч секретів вдалого просування та на практиці покажемо, що робота в соціальних мережах може приносити не тільки гарні результати у вигляді щедрого доходу, але і справжнє задоволення! Записуйтесь прямо зараз!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!