Вірусний маркетинг завжди був одним із найдієвіших способів просування продукту. Із появою соціальних мереж реалізовувати його принципи стало набагато простіше. Facebook, Twitter, LinkedIn виконують функцію «сарафанного радіо», яке, як відомо, є найкращою рекламою товару або послуги. Аби його запустити, необхідні правильні публікації, складені за формулою вірусного контенту (такого матеріалу, яким хочеться ділитися). Та перед тим, як цю формулу розробити саме для себе, необхідно провести аудит своїх постів.
На що здатен вірусний маркетинг у соцмережах?
Якщо підійти до створення вірусного контенту з розумом, кративністю, гумором та працелюбністю, то ефект від нього може в рази перевищити результати навіть найдорожчої реклами. Навіщо платити більше? Віральний контент допоможе вам досягти поставлених бізнес-цілей, як-от:
- підвищити пізнаваність;
- покращити репутацію;
- отримати лояльних клієнтів;
- збільшити продажі тощо.
Будь-який контент у вашій соціальній групі може стати вірусним, головне — правильно обрати тип публікації та грамотно спланувати SMM-стратегію.
9 основних типів публікацій, які стають вірусними
Користувачі соцмереж найохочіше діляться такими типами постів:
- Питання та опитування. Це один із найкращих способів взаємодії із цільовою аудиторією. До того ж відповіді на запитання можна використовувати у якості основи для нових публікацій. Людей завжди цікавлять результати опитувань та досліджень, особливо, якщо вони відрізняються від прогнозованих.
- Вікторини та тести. Даний вид контенту дозволяє користувачам відволіктися від повсякденних проблем. До того ж, розгадавши головоломку, людина обов’язково зажадає поділитися нею із друзями, аби перевірити, чи є ще хтось настільки ж кмітливий.
- Мотиваційні повідомлення. Секрет успіху даного виду контенту полягає в психологічних особливостях людей. Звершення та успіх простих людей мотивує інших робити те, про що вони давно мріяли, та не могли знайти в собі сили та натхнення. Зауважте: пости у вигляді заклику до дії та фото успішної людини вряд чи стануть вірусними. Потрібні реальні люди, реальні приклади, реальні емоції!
- Лайфхаки (як зробити що-небудь). Людям подобається даний вид контенту, через те що він спрощує їхнє життя, надає впевненості в собі, дає можливість користувачам робити те, що раніше не виходило.
- Інфографіка. Перевагою такого типу контенту є його наочність. Набагато простіше побачити зведену інформацію, проаналізувати її та запам’ятати, ніж читати великий за обсягом текст із фоновими даними.
- Усілякі списки. Таким типом контенту діляться тому, що він, як правило, містить у собі корисну інформацію, яка може спростити життя користувачів. Наприклад: 10 речей, які заборонено брати із собою до літаку; Поради, які спростять приготування тієї чи іншої страви; Список кращих фільмів. Загалом варіантів безліч, варто тільки визначити улюблені заняття та стиль життя своїх клієнтів, тоді буде нескладно скласти для них який-небудь корисний ТОП.
- Суперечливі пости. До цього типу контенту варто відноситися з обережністю, адже замість лайків та репостів можна отримати безліч негативу. Під час створення такої публікації заборонено використовувати релігійну, військову, расову та деякі інші серйозні тематики. До кожного написаного слова варто ставитися дуже серйозно, аби не зачепити почуття своїх потенційних клієнтів.
- Конкурси на кращу назву до чого-небудь. Люди люблять змагатися між собою у словесній вправності. Якщо запостити зображення, відео або анімацію та запропонувати підписникам придумати назву, віддача буде максимальною.
- Відео. Найпопулярніший тип контенту і тренд 2018 року. Аби запустити вірусне відео, необхідно зняти цікавий ролик (або обрати готовий із Мережі, тематика якого буде дотичною до вашої) та гарно презентувати його у своїй бізнес сторінці у соцмережі. Якщо відео буде дійсно цікавим, викликатиме які-небудь почуття та бажання додивитись його до кінця, воно обов’язково стане вірусним, ним будуть ділитися сотні, а то й тисячі користувачів.
Який тип контенту ви не обрали б, пам’ятайте, що передусім люди будуть ділитися тими публікаціями, які викликають емоції: радість, гнів, страх, захват тощо. Також охоче вони поширюють корисну на їх погляд інформацію.
Під час створення публікацій не варто нехтувати зображеннями. Вони мають бути яскравими, незвичними, оригінальними, незабутніми, якісними. Легкість подання інформації також дуже важлива.
Бажаєте навчитися створювати дійсно вірусний контент? Ласкаво просимо на курси «SMM на 100 %». Під керівництвом наших практикуючих спеціалістів ви дізнаєтесь про всі тонкощі просування продуктів через соціальні мережі та навчитесь створювати пости, якими будуть ділитися сотні, а то й тисячі користувачів. Мінімум теорії, максимум практики! Записуйтесь прямо зараз!