Правильний контент для соцмереж

Коли основні завдання  у соціальних мережах поставлені, стратегія SMM-просування розроблена, постає питання: що саме публікувати у групах, які були нещодавно створені? Ні, загалом усе ясно, але ж низка питань все ж таки залишається. Необхідно передусім звернути увагу на тактику ведення групи, а також на сам контент, адже саме він буде привертати увагу вашої цільової аудиторії.

До речі, чи знаєте ви, що саме цікаво вашим потенціальним дописувачам? Чого вони чекають від вас? За чим саме вони прийшли до Інтернету?

Насправді більшість користувачів звертаються до Інтернету (соціальний мереж зокрема), щоб:

  • розважитися;
  • навчитися чомусь новому;
  • отримати бонуси, призи;
  • поспілкуватися, поділитися враженнями, емоціями тощо.

Саме тут, на перетині двох інтересів: ваших та вашої цільової аудиторії, – і лежить поле вашої діяльності. Що саме це означає?

Загальні положення. «Золота формула» контенту для соціальних мереж

Західні спеціалісти розробили так звану «золоту формулу контенту». Вона актуальна і для нашого регіону. Згідно з нею, контент в вашій групі має розподілятися наступним чином:

Контент для соцмереж

  1. Контент, що залучає, реалізує потреби ваших дописувачів у спілкуванні, отриманні бонусів та призів, а також підвищує лояльність та зацікавленість у вашому бренді. До такого контенту належить:
    • регулярні опитування;
    • обговорення питань, а також заохочення клієнтів до зворотного зв’язку (відгуки про роботу компанії тощо);
    • відповіді на питання;
    • фото- та відеоновини, які спонукають до діалогу;
    • поради від користувачів щодо покращення продуктів;
    • вікторини, метою яких буде визначення знань клієнтів про вашу продукцію або послуги, а також інші конкурси.
  2. Розділ «бренд». Даний контент має на меті підвищити лояльність до вашого бренду та формується він в основному із реальних відгуків клієнтів. Саме до такого контенту довіри у користувачів більше, аніж до самореклами, адже із нього можна почерпнути багато цінної інформації. Маються на увазі:
    • інтерв’ю з клієнтами, співробітниками (адмінами, модераторами тощо);
    • відео (Go Life) з заходів, конференцій, зустрічей;
    • відгуки;
    • репортажі співробітників;
    • невеличкі відео про співробітництво із вами;
    • загальні питання, проблеми та шляхи їхнього вирішення;
    • пропозиції від клієнтів;
    • розповіді клієнтів про використання вашої продукції тощо.
  3. До навчального контенту входить не тільки довідкова інформація про продукти та послуги, але й:
    • історія вашої фірми;
    • ваші нагороди та сертифікати;
    • новини у вашій галузі;
    • історичні факті, які близькі до теми вашої спільноти;
    • анонси майбутніх заходів;
    • вебінари про ваші товари та особливості їхнього використання.
  4. До рекламного контенту можна віднести не лише рекламні відео. Відгуки та посилання на маркетингові матеріали у різних форматах (pdf, фото, відео) також є його частиною. Але не варто занадто захоплюватися цим типом контенту, адже це може мати погані наслідки.

До речі, щодо розваг, які шукають багато користувачів Інтернету. Варто зробити так, щоб усі вищезазначені види контенту потроху містили розважаючі елементи. Насправді зробити це неважко.

Наша команда практикуючих спеціалістів Creative SMM розробила власну формулу контенту, яка базується на тому, що дійсно хороша публікація – це:  25% натхнення + 25% креативу + 50 % практики = SMM на 100%.

Формула успіху, або Що таке SMM на 100%?

Притримуючись цієї формули, кожен ваш пост буде успішним на всі 100%!

Особливості оформлення контенту для соцмереж

Якщо подивитися на сучасні соціальні групи, то можна помітити, що вони наповнюються однаковими «стоковими» картинками, які забирають у кожної з них індивідуальність. Не варто слідувати їхньому прикладу.

Варто виставляти у своїй групі більше «живих» зображень. Не варто забувати також брендувати їх. Ваш фірмовий стиль виділить ваш контент у стрічці новин користувачів. А взагалі, краще створюйте власний унікальний контент (фото, відео, gif-анімацію тощо).

анімація для соціальних мереж

Зворотній зв’язок – найкращий контроль якості контенту у соцмережах

Дізнатися, чи подобається вашим дописувачам той контент, який ви пропонуєте, доволі просто. Варто звернути увагу на статистику групи. Позначки «like», а також «share» є лакмусовою стрічкою, яка дозволяє побачити, чи відповідає контент інтересам ваших дописувачів. Окрім того, «like» та коментарі у соціальній мережі Facebook збільшують аудиторію, яка побачить пост, адже пости відображаються у френдстрічках новин ваших дописувачів.

Коли та як часто постити?

У цьому питанні немає однозначної відповіді. Найголовніше – постити регулярно та якісно для своєї цільової аудиторії. Якщо спочатку ви поставили собі за ціль – видавати 2-3 публікації на день, – притримуйтесь її будь-що. Якщо ж ви не зможете генерувати так багато цікавого та корисного контенту, то публікуйте менше, але щодня. Якщо ви бачите, що ваша аудиторія почала відписуватися від вашої групи, дійте негайно. Відкорегуйте свою стратегію та контент-план. Зменшуйте кількість публікацій, шліфуючи кожну із них до тих пір, поки вона не стане ідеальною. Дотримуйтеся систематичності та якості. Не в кількості постів полягає результат, а в якості, корисності та цікавості контенту.

Що стосується часу постингу, то варто орієнтуватися ті години, коли найбільша кількість вашої аудиторії перебуває на сайті. Ці дані можна побачити у розділі «Статистика».

Статистика та аналітика в соціальних мережах

Якщо ваша аудиторія знаходиться онлайн якраз у той час, коли ваш робочий час вже закінчився, тоді можна скористатися можливістю відкладеного постингу. Ви готуєте публікацію та виставляєте час, а соцмережа сама опублікує її у назначений термін. Однак варто пам’ятати, що деякі пости можуть викликати багато запитань від користувачів. У такому випадку знадобиться ваша оперативна відповідь. Тому у таких випадках хтось має її забезпечити.

Підсумуємо?

Отож, що дозволить вам наповнювати ваші групи дійсно хорошим контентом?

  1. Дотримуйтесь «золотої формули» контенту.
  2. Брендуйте свій контент, створюйте унікальне наповнення для групи.
  3. Не ігноруйте зворотній зв’язок.
  4. Розважайте, творіть, дивуйте.
  5. Враховуйте свої можливості, будьте послідовними та регулярними у своїй роботі.

Знайдіть свою «золоту середину» між потребами вашої аудиторії та інтересами вашого бренду, і успіх гарантований!

Бажаєте навчитись усім тонкощам роботи SMM-щика, стати справжнім професіоналом у цій справі та отримувати ще більше високооплачуваних замовлень? А можливо, ви просто бажаєте контролювати свого SMM-спеціаліста та за можливості допомагати йому просувати свою компанію/бренд у соцмережах? Записуйтесь на курс “SMM на 100%” від практикуючих спеціалістів вже сьогодні!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>