Кожний товар має свого покупця. Закономірно, що навіть найдорожча пара італійських чобіт буде коштувати дорожче, ніж десять пар китайських босоніжок. А якщо цей товар ще й розпіарений, то його вартість стає ще вищою. Щоби продати подібний товар, його вартість потрібно обґрунтувати. І це зовсім нескладно, якщо вам відомо про п’ять головних секретів успішного збуту дорогих речей.

Якщо ж вам поки вони не відомі, не слід засмучуватися. У нашій статті ми розповімо вам про найефективніші методи продажу навіть найдорожчих товарів. Головне – продумано і зважено підійдіть до цього процесу.

Головні лайфхаки успішного збуту в інтернеті

Є кілька секретів, які давно відомі талановитим маркетологам. Ось головні серед них:

  • подроблені ціни;
  • точна ціна;
  • додаткові переваги;
  • тригери;
  • соціальний чинник.

Прийом дроблених цін працює дуже просто. Його «фішка» в тому, щоби розбити необхідну вам суму грошей на маленькі частини. Наприклад, ви хочете купити телевізор, але його вартість вам здається непідйомною. У той самий час ви кожного дня витрачаєте, скажімо, на солодощі. Порахуйте, скільки грошей ви витрачаєте на цукерки, печиво тощо протягом трьох місяців, і ви зрозумієте, що можете дозволити собі кілька таких телевізорів. Ваше завдання правильно донести цю інформацію до споживача.

Відійдіть від точних цифр із нулями. Вони відлякують потенційних покупців. Краще замініть їх на інші числа. Наприклад, замість 20 000 краще вживати 19 999. Цей психологічний фактор однозначно працює.

Обов’язково акцентуйте увагу покупця на вигодах від необхідного йому товару. Наприклад, замість того, щоби просто написати: «Ці рукавички із натуральної телячої шкіри» спробуйте розвити дану тему. Влучно буде сказати: «Рукавички із натуральної шкіри зігрівають ваші руки, не викликають подразнення і зберігають оптимальний температурний баланс!» Ви просто розписуєте переваги, які вже є в товарі.

Не забувайте починати кожний рекламний слоган із фрази «тому, що». Чисто на психологічному рівні це спрацьовує. Порівняйте самі: «Парафінові свічки мають бути в кожному домі!» та «Парафінові свічки мають бути в кожному домі, адже це ваша безпека і спокій під час грози!»

Про тригери можна говорити до безкінечності. Головні з них — це дефіцит і проекція на щасливе майбутнє. Якщо ви будете вказувати на те, що товар закінчується, водночас показуючи його вигоду, щоб отримати його, покупці будуть ладні на все. А ось розповідь про щасливе майбутнє, що пов’язане з використанням вашого товару, починає працювати на рівні підсвідомості. Наприклад, приготуйте суп із нашою приправою, і ваша сім’я буде задоволена та здорова. На перший погляд це взагалі нелогічно, але завжди працює.

Соціальний чинник — це відгуки, «брендінг» і популярність вашого товару серед відомих особистостей. Вони стимулюють довіру і стають підтвердженням правильності вашого вибору. Краще всього розмістити всі соціальні чинники на вашому сайті. До речі, в нашому блозі є цікаві статті на тему можливостей соціальних чинників у сфері SMM. Читайте або одразу приходьте на курси “SMM на 100%”, аби навчитися використовувати їх не лише у теорії, але й на практиці.

Головний секрет успіху продаж в SMM

Використовуючи всі вищезазначені лайфхаки, ви гарантовано зможете продати навіть найдорожчий товар максимально вигідно. Це дійсно працює! Перевірено багатьма талановитими маркетологами! І не забувайте про ще один секрет — впевненість у собі і своїх силах! У вас усе вийде, якщо ви будете підходити до цього творчо і креативно.

Comments are closed.