
Успішно ведете SMM-проекти, знаходите унікальний контент, пишете заголовки, автоматизуєте постінг та залучаєте цільову аудиторію? Та як про ваші “перемоги на фронті” дізнається клієнт чи керівник, для яких цей “бій” був організований? Та й для себе відстежити прогрес у роботі було б корисно. Відповідь проста – SMM-звіт. Він роз’яснить та продемонструє клієнту, керівнику та вам особисто, що відбувається з прогресом роботи з соціальними мережами.
Створення SMM-звіту відбувається у 5 кроків:
- обрати важливі, ключові метрики прогресу;
- визначити період, який буде регурярно відстежуватися;
- підібрати формат звітної інформації;
- виокремити інструменти для відстеження метрик та формування звіту;
- сформувати доступний звіт згідно з метриками та інструментами.
Цей алгоритм для складання звітів, що демонструють результати вашої роботи, є найбільш вдалим. Більше інформативності ви зможете додати завдяки цим метрикам:
- Фолловери. Впливають на популярність, охоплення, впізнаваність бренду. Звіт складається у TwitterCounter (демонструє зміни по числам, приріст за день та прогноз на майбутній тиждень) або у акаунті Buffer (bufferapp.com/weekly-digest).
- Впливовість. Інколи корисно знати, що вас фоловить хтось впливовий з великою базою підписників. Кожний ваш апгрейд має шанс отримати репост, ретвіт та зірвати бонуси. Крім того, такі підписники – ефективне підтвердження для інших про вашу серйозність. Аби знайти серед аудиторії лідерів думок, використовуйте Followerwonk та SocialRank.
- Пости. Ідеальний звіт має вигляд залежності залученості та росту кількості фоловерів від кількості постів. Експортуйте дані з Buffer, Twitter або Facebook. Підрахуйте кількість рядків за формулою: =COUNT(A:A), де «A» — колонка з текстом апдейту.
- Охоплення. Ця метрика дає розуміння кількості людей, які бачать контент. Найкраще взяти дані у Twitter згідно з Impressions твітами. Buffer відслідковує дані Facebook.
- Повна залученість. Це сума кліків, лайків та коментарів. Вона дає можливість зрозуміти ефективність твіту або посту. Для звіту експортуйте дані з Buffer, Twitter чи Facebook.
Залученість на пост. Ви можете відслідкувати зацікавленність окремим постом. Для звіту розділіть повну залученість на кількість постів. - Залученість підписників. Демонструє, як можна збільшити поширення в соцмережах.
Кліки. Свідчить про якість посту та зацікавленість сайтом. Для звіту експортуйте дані з Buffer, Twitter чи Facebook. - Реферальний трафік з соцмереж. Показник залучення користувачів на сайт з соцмережі. Для отримання даних зайдіть до Google Analytics → All Traffic → Channels. Сортування по соцмережам – Acquisition → Network Referrals.
- Воронки. Історія відвідування сайту людьми, які прийшли з соцмережі. Один із найбільш зручних способів відстеження воронок – Google Analytics Goals: Google Analytics → Admin (вгорі сторінки) → Goals →+ New Goal.
Ці параметри вважаються найбільш важливими для звіту про роботу з SMM.
Стаття How to Create a Social Media Report and Explain It to Your Boss or Client взята із блогу Buffer.