Створення SMM-звіту про роботу у соціальних мережах

Сreative SMM поради

stvorennja-smm-zvitu

Успішно ведете SMM-проекти, знаходите унікальний контент, пишете заголовки, автоматизуєте постінг та залучаєте цільову аудиторію? Та як про ваші “перемоги на фронті” дізнається клієнт чи керівник, для яких цей “бій” був організований? Та й для себе відстежити прогрес у роботі було б корисно. Відповідь проста – SMM-звіт. Він роз’яснить та продемонструє клієнту, керівнику та вам особисто, що відбувається з прогресом роботи з соціальними мережами.

Створення SMM-звіту відбувається у 5 кроків:

  • обрати важливі, ключові метрики прогресу;
  • визначити період, який буде регурярно відстежуватися;
  • підібрати формат звітної інформації;
  • виокремити інструменти для відстеження метрик та формування звіту;
  • сформувати доступний звіт згідно з метриками та інструментами.

Цей алгоритм для складання звітів, що демонструють результати вашої роботи, є найбільш вдалим. Більше інформативності ви зможете додати завдяки цим метрикам:

  1. Фолловери. Впливають на популярність, охоплення, впізнаваність бренду. Звіт складається у TwitterCounter (демонструє зміни по числам, приріст за день та прогноз на майбутній тиждень) або у акаунті Buffer (bufferapp.com/weekly-digest).
  2. Впливовість. Інколи корисно знати, що вас фоловить хтось впливовий з великою базою підписників. Кожний ваш апгрейд має шанс отримати репост, ретвіт та зірвати бонуси. Крім того, такі підписники – ефективне підтвердження для інших про вашу серйозність. Аби знайти серед аудиторії лідерів думок, використовуйте Followerwonk та SocialRank.
  3. Пости. Ідеальний звіт має вигляд залежності залученості та росту кількості фоловерів від кількості постів. Експортуйте дані з Buffer, Twitter або Facebook. Підрахуйте кількість рядків за формулою: =COUNT(A:A), де «A» — колонка з текстом апдейту.
  4. Охоплення. Ця метрика дає розуміння кількості людей, які бачать контент. Найкраще взяти дані у Twitter згідно з Impressions твітами. Buffer відслідковує дані Facebook.
  5. Повна залученість. Це сума кліків, лайків та коментарів. Вона дає можливість зрозуміти ефективність твіту або посту. Для звіту експортуйте дані з Buffer, Twitter чи Facebook.
    Залученість на пост. Ви можете відслідкувати зацікавленність окремим постом. Для звіту розділіть повну залученість на кількість постів.
  6. Залученість підписників. Демонструє, як можна збільшити поширення в соцмережах.
    Кліки. Свідчить про якість посту та зацікавленість сайтом. Для звіту експортуйте дані з Buffer, Twitter чи Facebook.
  7. Реферальний трафік з соцмереж. Показник залучення користувачів на сайт з соцмережі. Для отримання даних зайдіть до Google Analytics → All Traffic → Channels. Сортування по соцмережам – Acquisition → Network Referrals.
  8. Воронки. Історія відвідування сайту людьми, які прийшли з соцмережі. Один із найбільш зручних способів відстеження воронок – Google Analytics Goals: Google Analytics → Admin (вгорі сторінки) → Goals →+ New Goal.

Ці параметри вважаються найбільш важливими для звіту про роботу з SMM.

Стаття How to Create a Social Media Report and Explain It to Your Boss or Client взята із блогу Buffer.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!