Штатний SMM-щик: а чи треба він вам?

Сreative SMM поради

Є зовсім небагато напрямів бізнесу, які можуть спокійно обійтися без SMM. Це ті компанії, яким не потрібно шукати клієнтів в Інтернеті (вони, як правило, знаходять їх у інших місцях), або ж фірми, продукція яких є настільки вузькоспеціалізованою, що привертати загальну увагу до неї просто недоречно. Якщо ви не можете віднести свій бізнес ні до тих, ні до інших, приготуйтеся штурмувати соцмережі. Звісно, це можна зробити самостійно, але набагато розумніше делегувати ці обов’язки спеціалісту. Залишається лише вирішити, хто це буде:

  • фрілансер, який працюватиме віддалено;
  • спеціалізоване SMM-агентство;
  • штатний працівник;
  • власний штатний фрілансер – ексклюзивна пропозиція від Creative SMM (такого ще не було на ринку, обов’язково дізнайтеся подробиці, дочитавши статтю до кінця).

Скажемо одразу, що немає універсальної відповіді, якого спеціаліста з цього списку буде правильно обирати. Кожен із них має свої переваги та недоліки, а також є доречним лише за низки умов.

Переваги та недоліки найманих спеціалістів

Фрілансер — чудовий варіант, якщо ви маєте досить обмежений бюджет або необхідність виконати разові завдання. На цьому, напевно, усі переваги роботи з таким спеціалістом закінчуються. Починаються суцільні недоліки:

  • проблеми з офіційними виплатами заробітної плати;
  • брак гарантій якості роботи (ви просто довіряєте на слово, що все буде виконано чітко та в оговорені строки);
  • можлива недобросовісність працівника («вибачте, пропав інтернет, зникло світло у всьому районі, захворіла двоюрідна бабуся чоловіка троюрідної сестри моєї сусідки» та інші відмовки) тощо.

SMM-агентства варто долучати до розкрутки свого бізнесу в тому випадку, якщо ви прагнете гарантовано отримати гарний результат просування в максимально короткі терміни. Те, що вам не потрібно контролювати своїх SMM-щиків та їхню роботу, — є безперечною перевагою! Ви просто віддаєте в їхні руки всю необхідну інформацію та раз на місяць отримуєте детальний звіт та реальні результати! Інше питання — скільки вам доведеться заплатити за такий комфорт. Послуги SMM-агентств дійсно досить дорогі. Ну, варто ще пам’ятати про те, що сильно занурюватися в специфіку ваших товарів або послуг ніхто не буде, а ведення вашого бізнесу в соцмережі навряд чи буде пріоритетним для них. Ви лише одні з…

Після всього написаного вище штатний SMM-щик може здаватися вам рятівним кругом: ви можете контролювати його роботу, одразу бачити результати та за необхідності довірити термінові завдання, до того ж витрати на заробітну плату спеціаліста є досить доступними, у працівника є можливість повністю зануритися в особливості вашого товару або послуги. До того ж, SMM-щика іноді можна залучати до виконання інших завдань. На перший погляд, ідеальний варіант, але варто пам’ятати, що:

  • дійсно хороший спеціаліст навряд чи піде працювати до офісу з 9 до 18 години за малу заробітну плату. Максимум, на що ви можете розраховувати: людина, яка закінчила спеціалізовані курси або просто самостійно передивилася всі тематичні відео в YouTube;
  • вам необхідно виділити окреме робоче місце для працівника з комп’ютером та доступом до Мережі, а це додаткові витрати. Про офіційне працевлаштування та необхідність сплати податків говорити не будемо, це все й так між рядками зчитується;
  • не варто сподіватися, що один SMM-щик зможе замінити вам усіх: і маркетолога, і дизайнера, і копірайтера, і фотографа, й аналітика, і таргетолога тощо. Не розраховуйте на «універсального солдата». Ви його навряд чи зможете заманити та не збанкрутувати.

А тепер настав час розказати вам про можливість найняти власного штатного фрілансера в Creative SMM. По-перше, хто це такий? Це професійний SMM-спеціаліст, який більшу частину часу працюватиме відділено. За домовленістю найманий SMM-щик буде приходити до офісу, занурюватися у суть вашого бізнесу, вести соцмережі, як-то кажуть, з передової, та робити усе те, що входить в обов’язки штатного співробітника. По-друге, навіщо це вам? Ви отримаєте професійні послуги з просування бізнесу у соцмережах за дуже вигідну ціну. До того ж, вам не потрібно буде готувати для робітника окреме місце та забезпечувати його власним ПК. Це такий невидимий боєць вашого фронту, спецназ по SMM-івськи! Що ще варто зауважити: ваш спецназівець працюватиме під пильним наглядом практикуючих спеціалістів із Creative SMM, він завжди матиме з ким порадитись та щодня вдосконалюватиме свої знання та навички, шукатиме нових шляхів для розвитку вашої компанії у соцмережах. Creative SMM готовий ручатися за свого спеціаліста власною репутацією, а це, погодьтеся, дуже важливо.

До речі, якщо ви хочете особисто дізнатися, що входить у обов’язки SMM-щика, які результати роботи він має показати вам як керівнику в перші й наступні місяці роботи, наскільки грамотно та професійно працює, запрошуємо вас на особисті консультації до Creative SMM. Хто знає, можливо, світ SMM вас захопить настільки, що ви вирішите записатися на курси “SMM на 100%” від Creative SMM та власноруч вести соцмережі своєї компанії. Чому б ні? Будьте відкриті до всього нового та цікавого, і успіх завжди буде поруч!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!