Реклама в соцмережах

Мабуть, ні для кого не секрет, що реклама в Інтернеті сьогодні — один із найвигідніших способів просування товару чи послуги. Якщо говорити про статистику, то приблизно 41 % наявних зараз рекламних повідомлень містяться саме в Інтернеті. Однак на ефективність останніх впливає не лише місце розміщення, а й форма реклами.

Відео-реклама

Основна перевага такого методу — це те, що ролик більш гарантовано додивляться до кінця. Головне — підібрати яскраві образи, які надовго запам’ятаються потенційному покупцеві. Якщо якась із частин відео-контенту здається вам особливо вдалою, не соромтесь розміщувати її на самому початку відео. Також цінними в цьому випадку є відсилання до актуальних подій, славно відомого хайпу, особливо, якщо ваша цільова аудиторія — це молодь.

Ще один плюс відеоролику у якості реклами — це можливість підбору його тривалості. Тобто це може бути тизер-реклама, тривалість якої не перевищує декілька секунд. А може бути й повноцінний огляд на певний продукт. Але головне правило ефективності сучасної реклами — це вміщення максимальної кількості інформації в ролику мінімальної тривалості.

Реклама типу «Каруселі»

Інша назва — кільцеві рекламні галереї. Кожен із нас обов’язково бачив так званий «інтернет-магазин у мініатюрі» на місцях контекстної реклами. За допомогою такого повідомлення покупець одразу розуміє, що саме ви йому пропонуєте й наскільки широким є асортимент вашого магазину або вибір послуг вашої компанії. Зазвичай таке графічне повідомлення містить інформацію про ціну та короткий опис певної одиниці товару. Безперечно, до повідомлення додається назва та якісне фото продукту.

Головна перевага методу «Каруселі» — у тому, що її в основному бачать саме потенційні покупці, а не просто випадкові користувачі мережі. У більшості випадків ціна на таке просування приблизно дорівнює вартості звичайного банеру. Найчастіше рекламу типу «Каруселі» можна зустріти на різноманітних форумах.

Реклама в блогерів

Дію такої реклами спрогнозувати дуже важко, оскільки фіксованої вартості даної послуги просто не існує. Як і не існує гарантії того, що повідомлення з вуст блогера принесе шалені прибутки. Але на практиці може виявитись, що реклама значно перевищить першочергові вкладення. Як і в попередньому випадку, важливо обрати саме того блогера, який працює з вашою цільовою аудиторією.

Під час вибору каналу для реклами також враховуйте манеру блогера доносити інформацію до слухача. Простими словами: його природня впевненість та емоційність. Також професіонали рекомендують, щоби ролик мав загальний позитивний настрій. Варто додати, що попри всю неофіційність методу, умови співробітництва з блогером мають бути закріпленими у відповідному контракті.

Контекстна реклама

Принцип старої доброї контекстної реклами полягає в тому, що користувач пошукової системи бачить ваше повідомлення у відповідь на певний запит. Це саме ті посилання з поміткою «реклама», які містяться першими в переліку пошукових результатів. Переоцінити такий тип реклами складно, оскільки вона ненав’язлива і, так би мовити, з’являється «саме в тому місці, саме й  у той самий час».

Але важливо також приділити увагу тому, що ефективність рекламного повідомлення на 50 % залежить від його якості. Тут треба розуміти тип подачі контенту, «яскравість» заголовку та інші доволі стандартні параметри. Крім того, необхідно правильно обрати цільову сторінку.

Основа digital-маркетингу — це комплексний підхід до просування продукту. Тобто раціонально використовувати відразу декілька способів. Бажаєте навчитися це робити? Записуйтесь на курси «SMM на 100 %» від Creative SMM прямо зараз. Будемо говорити про складні речі простими словами, будемо вчити не в теорії, а на реальних проектах, будемо досягати високих результатів разом!

Comments are closed.