Ефективні пости в Інстаграм. 10 порад щодо залучення аудиторії за допомогою текстів

Сreative SMM поради

Як писати в інстаграмі пости

Головною запорукою успіху в соціальних мережах є використання найбільш важливого інструменту — тексту. Creative SMM розповість, як правильно писати, щоби ваші пости стали цікавими для користувачів. Конспектуйте або одразу ж діліться на своїй сторінці нашою статтею, аби не загубити!

Впливайте на аудиторію в соцмережах словом!

Багато користувачів соціальних мереж, які взаємодіють зі своєю аудиторією за допомогою текстів, пишуть про все, що завгодно, окрім того, що дійсно треба. Як результат — тексти не досягають сердець своїх читачів навіть частково. Ці люди просто не знають, що існує певний чекліст, дотримуючись якого, ви зможете значно підвищити якість своїх постів, їхнє охоплення, глибина перегляду, а також залучити нових читачів і перетворити їх на активних підписників.

  1. Користь і розвага — те, що потрібно читачам. Найбільш затребуваними є пости, які мають повчальний або розважальний характер. Їх лайкають і роблять репости найчастіше. «Приправте» свій текст ноткою повчальності та розважальності, і тоді ваші пости будуть дочитувати до кінця.
  2. Визначтеся зі стилем викладення інформації. Залежно від вашої цільової аудиторії, виберіть коректне звернення до користувачів. Та врахуйте, що не завжди є доречним звернення до незнайомої аудиторії на «ти».
  3. Дотримуйтесь рекомендваної довжини тексту. Короткі тексти є найбільш популярними й ефективними. Користувачі не готові читати довгі поеми, бо на це треба витрачати час, а його в сучасної людини завжди мало. Пишіть коротко й по суті. Використовуйте смайли помірно. Відмічайте інших користувачів, вставляйте спеціальні символи. Видаліть словесне сміття за допомогою сервісу Главред.
  4. Використовуйте правильні посилання. Перевіряйте правильність переходу за посиланням до того як опублікуєте пост. Обов’язково проставляйте мітки, щоби користувачеві було зручно знайти ваш пост у подальшому.
  5. Задіюйте хештеги. Їхнє використання в рази підвищує охоплення публікації. Але зауважте, що фахівці не рекомендують використовувати більше трьох-п’яти міток на один пост. Це може лише нашкодити.
  6. Дозуйте публікації. Не засмічуйте стрічку своїх підписників. Створіть і дотримуйтеся своєї інформаційної кількості. Встановіть для себе день і час виходу постів. У Твіттері рекомендовано публікувати до 5 твітів на день. В Інстаграмі, Фейсбуці зазвичай допустимо не більше 2 постів на добу. Хоча ці норми досить приблизні. Відчувайте свою аудиторію, слідкуйте за статистикою та реакціями на публікації, аби зрозуміти, яка кількість постів є оптимальною саме у вашому випадку.
  7. Пунктуація й орфографія — наше все. Помилки в пості відволікають і ріжуть око. Перевіряйте текст на наявність помилок перед публікацією, використовуючи сучасні сервіси з редактури або зверніться до професіонального коректора.
  8. Аудиторія не сприйняла контент? Не турбуйтеся! Не завжди текст, на який ви робили ставки, гідно сприймається користувачами. Такі вже правила соцмереж. До речі, нерідко трапляється й таке, що банальний контент, який був розміщений просто для фону, набирає більше лайків, аніж ви очікували. Тож не засмучуйтесь.
  9. Охолоньте, перш, ніж писати пост. Скандальні пости, безсумнівно, популярні в соціальних мережах, однак від таких постів можуть бути й негативні наслідки. У вашому тексті має бути присутня користь, а особисті емоції — в останню чергу. Переконайтесь, що ваш текст не розкриває таємниць і не ображає інших людей.
  10. Додавайте відеоконтент і картинки. Більшої уваги завойовують пости з картинками або відео. Прикрасьте свій текст цікавими, оригінальними і змістовними зображеннями чи відео. Це лише додасть йому привабливості.

Дотримуйтесь цих порад і завойовує свою аудиторію!

Бажаєте дізнатися більше про те, як правильно створювати публікації, які дійсно читають, відео, які дійсно переглядають, пости, які дійсно «лайкають» та «шерять»? Тоді записуйтесь на курси «SMM на 100 %» від Creative SMM. Багато цікавого тут знайде як новачок, так і практикуючий спеціаліст. Мінімум теорії, максимум практики! Телефонуйте прямо зараз, залишилось усього кілька місць на новий набір студентів!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!