Трендові прогнози на 2018 рік у SMM

2017 рік наближається до кінця, це був продуктивний рік, багатий на новинки та потужний розвиток соціальних мереж (соціальних медіа). А вже зовсім скоро ми зустрічатимемо новий, 2018 рік, а разом з ним і нові тренди та тенденції в маркетингу соціальних медіа. На сьогодні вже, мабуть, кожен користувач інтернет-ресурсів зрозумів, що саме соціальні мережі дають не абияку можливість зробити свій бренд впізнаваним, успішним і, що важливо для бізнесу – прибутковим. На справді, досі існують люди, які не вірять в ефективність продажів чи надання послуг за допомогою можливостей соціальних мереж, та їх конкуренти, які добре орієнтуються в можливостях інтернет-простору, швидко просуваються, чим ще більше вводять в ступор своїх “невіруючих” колег.

Та не все так легко у просуванні через соціальні мережі: мати акаунт у Facebook чи Instagram, розміщати там новини погоди чи спорту, аж ніяк не допоможе Вашому бізнесу.

Які тренди готує нам 2018 рік у просуванні у соціальних медіа? Розбираємося разом з командою Creative SMM

Як вважають спеціалісти Creative SMM: соціальні медіа (мережі) – це надзвичайно мінливий ландшафт, і пора почати створювати  свою маркетингову стратегію у соціальних мережах на найближчий рік. Щоб бути успішним, потрібно знати усі тренди та останні тенденції.

Можна виділити основні чотири тенденції в галузі соціальних мереж, які потрібно розпочати вивчати негайно, щоб у 2018 році Ваш успіх досяг максимуму.

Chatbots для Facebook Messenger

1. Chatbots для Facebook Messenger (чат-бот мессенджер) – технологія майбутнього, якою просто необхідно оволодіти.

Якщо Ви ще не знайомі з chatbots , тоді Вам просто необхідно дізнатися, як ця технологія може значно полегшити Ваш маркетинг у соціальних мережах. Відтепер спілкування зі своєю потенційною аудиторією не ефективне через електронні листи – споживачі вимагають миттєвих відповідей на свої питання, і тепер вони звертаються до соціальних мереж щоразу, коли вони хочуть зробити покупку чи скористатися послугою.

Чим швидше Ви зможете відповісти на запит потенційного покупця, тим краще, оскільки Ви виконуєте його бажання миттєвого задоволення. Chatbots дозволяють швидко взаємодіяти, тому боти Facebook Messenger (бот для фейсбук) особливо стають такими популярними. Встановлення є досить простим, і Ви можете зробити це безкоштовно.

2. Соціальні медіа повинні бути повністю мобільні.

Snapchat та Instagram – це мобільні, орієнтовані на соціальні мережі платформи, і, хоча Instagram доступний також через ПК,  мало користувачів (якщо такі є взагалі) використовують цю можливість. За статисткою, Facebook робить 84 відсотки свого рекламного доходу від мобільних пристроїв – це стає зрозумілим як білий день, коли більшість користувачів соціальних мереж мають свої телефони.

Facebook був спочатку створений для використання на комп’ютері, але дуже вчасно почав розвиватися для надзвичайно зручного використання на мобільних пристроях. Тенденція використання мобільних пристроїв сьогодні домінуюча по всьому світові і популярність ця лише збільшиться, тому підготуйте себе вже зараз.

3. Не нехтуйте різними платформами через подібності функціоналу.

Не секрет, що Facebook та Instagram скопіювали Snapchat – у них зараз дуже схожі функції, але це не обов’язково робить їх однаковими. Візуально вони і справді схожі, та все ж таки, при більш детальному вивченні, кожна платформа має різні можливості для досягнення цілей та різні потенційні аудиторії.

Такі тенденції схожості будуть лише набирати обертів, тому не уникайте можливості отримати максимум ефекту від кожної платформи, охоплюючи ще більшу цільову аудиторію різних вікових категорій та захоплень.

4. Відео має бути важливою частиною стратегії вашого контенту.

Всі знають, що відео-контент зараз на піку популярності. Досліджено, що пости у Фейсбук, які мають відео, залучають більше зацікавлених користувачів, що посилює органічну експозицію. Відео зараз є домінуючим форматом контенту в соціальних мережах. Користувачі, які швидко навчаються розповідати свої “історії” через відеоматеріали, мають набагато кращі результати в соціальних мережах, ніж ті, хто це ігнорує.

Отже, як бачимо, нічого надзвичайно несподіваного нам не несе 2018 рік – усе логічно та природно! Тому розвивайте свої навички користування можливостями, які дають соціальні мережі для Вашого успіху вже зараз.

Та, якщо таке розмаїття функцій, оновлень та нюансів викликає у Вас труднощі – це абсолютно не значить, що потрібно зупинити своє просування через соціальні медіа – ні! Вам допоможуть практичні навички, які легко прокачають Ваш рівень володіння SMM. Отримати такі навички просто, на 100% практичному курсі – “SMM на 100%” від команди спеціалістів соціальних медіа Creative SMM. Та, якщо у Вас немає часу відвідувати тритижневий курс, наші спеціалісти нададуть індивідуальні консультації, а також послугу просування Вашого бізнесу в соціальних мережах.

Досить сидіти в соціальних мережах – час заробляти на них!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>