Правила блокування дописів у Фейсбук і їхній вплив на розміщення реклами

Сreative SMM поради

Соціальні мережі в наш час – головні помічники в проведенні рекламних кампаній. У них перебуває основна частина цільової аудиторії, яка готова ненав’язливо і якісно сприймати пропоновані послуги. Однак “Його Величність Фейсбук” має свої обмеження щодо трансляції рекламних кампаній. Якщо ви будете регулярно їх порушувати, то можете не лише отримати блокування можливості розміщення реклами, але і «блок» особистої сторінки.

Що робити, аби на вашу рекламу звернула увагу максимальна кількість людей? Чи є якісь секрети «обходження» загальноприйнятих правил Фейсбуку? Ми розкажемо вам, як проводити рекламні кампанії й лишатися на хорошому рахунку в цієї гігантської соціальної мережі.

Головні заборони Фейсбук

Є кілька залізних норм, які категорично забороняється обходити будь-кому з користувачів. До найкатегоричніших належить заборона на розповсюдження й публікування постів з:

  • насильством;
  • пропагандою криміналу чи суїциду;
  • вживання мови ворожнечі;
  • непристойне оголення частин тіла;
  • фальшиві новини та спам.

Кожний пост у Фейсбук проходить шлях опрацювання модераторами. Їм доводиться досить важко, якщо врахувати, що тільки в Україні Фейсбук нараховує понад одинадцять мільйонів користувачів. Щоби пришвидшити процес блокування, користувачам достатньо самостійно повідомити модераторів про те, що пост, який вони побачили, має певні відхилення від норми.

5 секретів успішних рекламних постів

А тепер слід провести паралель із рекламними постами. З огляду на те, що вони мають не суперечити описаним вище правилам, до них також використовується ціла низка вимог. Серед них можна виділити такі:

  • відкритий вплив на болі аудиторії (вживання слів «ви», «ваш»);
  • використання великих літер (не кричіть на свого опонента);
  • залучення «негативних» слів: дієта, депресія, страх, стрес і подібних;
  • відкрито недостовірні факти і грошові пропозиції;
  • вживання прямої або завуальованої лайки.

Алгоритми Фейсбука побудовані у такий спосіб, аби рекламні пости не відрізнялися від стрічки новин. Отже, читач об’єктивно сприймає інформацію й не відволікається на рекламу. Якщо ж ви починаєте оперувати до нього, то це може вибити його з рівноваги і створити негативне враження.

Також дана соціальна мережа завжди за чесність і порядність. Якщо ви будете розміщувати рекламні кампанії, що пропонують величезний заробіток, який зовсім не зумовлений елементарною логікою, то й дохід із нього є химерою. А Фейсбук проти обману своїх користувачів!

Окремо слід сказати, що розробники цієї соціальної мережі завжди дотримуються сімейних цінностей. У такому випадку будь-яке нецензурне слово може побачити дитина, що зазирне в стрічку новин дорослого. Щоби запобігти цьому, Фейсбук блокує навіть натяки на нецензурну лайку.

Об’єктивно оцінюйте власні рекламні кампанії, слідкуйте за нововведеннями в алгоритмах Фейсбук, продумуйте кожну рекламну компанію, й буде вам щастя! А за всіма підказками і практикою введення реклами у соціальних мережах то до нас на курс SMM на 100%. Перезавантаження.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!