Життя після оновлення алгоритмів Facebook: як тепер бути брендам та соціальним медіа?

Без категорії

Оновлення алгоритмів Facebook у 2018

Перші тривожні дзвіночки для маркетологів та брендів з’явилися 19 жовтня 2017 року, коли Марк Цукерберг анонсував введення нових алгоритмів формування стрічки новин у Facebook у мобільній та веб-версії сайту. Він мав на меті підвищити органічне охоплення для сторінок, які витрачають більше грошей на просування постів, а також зробити Facebook більш цікавим для користувачів. З тих пір стрічка розділилася на дві: “цікаве” (Explore feed) (іконка з ракетою) та оригінальна стрічка новин. У першу потрапляли непроплачені пости від бізнес-стрінок, у другу – публікації від друзів. Після тестування у 6 країнах світу, маркетологи взялися за голови. Результати виглядали так: 60 найпопулярніших ЗМІ отримали в 4 рази менше реакцій на нові публікації.

Новина про те, що з 11 січня 2018 року остаточно змінюється алгоритм формування стрічки новин у Facebook, приголомшила всіх, хто займається підприємництвом у Мережі. Для деяких це означало кінець. Марк Цукерберг заявив, що відтепер публікації бізнес-сторінок будуть постійно понижуватися в ранжуванні. Керівництво соціальної мережі пояснило це просто: Facebook — мережа для спілкування із друзями та сім’єю, а не для слідкування за новинами компаній. У такий спосіб користувачі будуть менше часу проводити онлайн, отримуючи лише актуальні для них відомості. Про фінансову складову питання він змовчав.

Маркетологи кажуть, що отримати органічне охоплення й раніше було досить важно, а відтепер ця місія й зовсім стає нездійсненною. Але Creative SMM вважає, що немає нічного неможливого, тому підготувала для вас декілька порад, які допоможуть вам успішно вести бізнес-сторінки в умовах, які склалися.

Особливості нових алгоритмів Facebook

Особливості нових алгоритмів Facebook 2018

Отож, тепер:

  1. Публікації з особистих сторінок отримуватимуть більше охоплення, аніж бізнес-сторінки. Facebook був створений для спілкування з друзями та родичами, і компанія повертається до цього принципу.
  2. Якість проведеного в соціальній мережі часу важливіша за його кількість. Цукерберг зауважив, що для компанії важливо, аби перебування на сайті Facebook перетворилося із пасивного споглядання контенту на активне спілкування.
  3. Коментарі впливатимуть на ранжування. Пріоритет у показах отримуватимуть ті публікації, під якими ведеться активне обговорення. Алгоритм оцінює, які теми можуть спровокувати дискусію, та виводить такі пости вище в стрічці новин.

Тепер спробуємо відповісти на питання, чи будуть новини від бізнес-сторінок взагалі потрапляти до стрічок користувачів. Керівництво компанії стверджує, що так, будуть! Оновлення алгоритму повністю не виключає зі стрічки контент від брендів та ЗМІ. Вони будуть там показуватися, але в меншому обсязі.

Як тепер працювати бізнесу у Facebook?

Найгірша ситуація з малим бізнесом та медіа. У той час як великі бренди втратять лише незначну частину трафіку, маленькі компанії та ЗМІ можуть взагалі втратити основні джерела залучення користувачів.

Якщо раніше Facebook запустив Instant Articles, який дозволяв медіа розповсюджувати контент за допомогою соціальної мережі, то тепер позбавив їх органічного охоплення.

Саме тому Creative SMM радить:

  1. Нарощувати спільноту навколо бренду. Постійно залучайте користувачів до обговорення тем, створіть товариство, де люди зможуть обмінюватися думками або отримувати підтримку експертів згідно з темою вашого бізнесу, постійно спілкуйтеся з підписниками. Ніколи не створюйте публікацій, у яких усе сказано та до яких немає чого додати. Ставте питання, провокуйте обговорення. Не забувайте також аналізувати вподобання в контенті у вашої цільової аудиторії.
  2. Створюйте відеоконтент та організовуйте трансляції. Відео швидко ширяться Facebook, і навіть у анонсі оновлень Цукербург робить акцент на даному форматі: «Ми помітили, що люди більше взаємодіють із прямими ефірами, аніж зі звичайними відео. Деякі новини допомагають розпочати обговорення важливих питань.
  3. Використовуйте платні можливості. Це саме те, до чого довго привчав компанії Facebook. Відтепер варіантів для органічного трафіку ще менше, тож експериментуйте із платними функціями. Просування публікацій у стрічці новин, кампанії в таргетингу з трафіком на сайт або в месенджер. Без фінансових внесків буде дуже важко.
  4. Створюйте унікальний, якісний та дуже цікавий розважальний контент. Розказуйте про свою компанію цільовій аудиторії, робіть це регулярно та креативно. Це вам просто необхідно, особливо, якщо є обмеження бюджетів. Ваша задача №1 – генерувати такий контент, який спонукатиме користувачів ділитися ним зі всіма. Це те, для чого першочергово був створений Facebook. Спочатку соціальна мережа нарощувала масу людей, тепер, в часи масовості інформаційного потоку, Facebook стає розумнішим, оновлює свої алгоритми згідно поведінкових факторів людини і робить свою стрічку інтелектуальною, цікавою і якісною. Низькоякісні та нецікаві зображення та відео, спам та контент із сумнівною достовірністю – ваші перші вороги. Слідкуйте за оновленнями по хештегам, які працюватимуть як ключові слова у пошуковій стрічці Instagram на кшталт пошукової стрічки Google… Тому розвивайтеся і ставте за ціль розважати підписників, комунікувати з ними, а не продавати і спамити за допомогою чат-ботів. Люди прагнуть до живого спілкування, особливо молоде покоління Z, якому його бракує у реальному житті. Соціальні мережі для них – спосіб показати свою індивідуальність, знайти цікавих друзів і показати свої здібності.

Якщо ви бажаєте дізнатися більше про нові алгоритми Facebook, навчитися всім тонкощам просування у соціальних мережах не тільки в теорії, але й на практиці, здобути важливі знання у сфері SMM-маркетингу, записуйтесь на практичні курси “SMM на 100 %” від Creative SMM. Не втрачайте можливості, телефонуйте прямо зараз!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!