Чому клієнти йдуть через 2–3 місяці після навіть, здавалося, успішної співпраці?

Без категорії

Чому клієнти йдуть через 2–3 місяці після успішної співпраці?

Іноді між власником бізнесу та SMM-щиком виникають непорозуміння й навіть конфлікти. А все тому, що клієнт частіше за все не задоволений роботою спеціаліста, бо не реалізуються його очікування захмарних продажів та потоку дзвінків від клієнтів. Водночас спеціаліст старанно працює, домагається результату, але чує лише критику від власника бізнесу. Чому це відбувається і як вирішити цю проблему? Поговоримо?

Що таке СММ і чого від нього очікувати?

SMM, насамперед, направлений зробити бренд більш впізнаваним та збільшити трафік на сайт. СММ — це комунікація з наявними та потенційними покупцями, цей метод просування товарів та послуг здатний викликати інтерес до вашого продукту. Він не спрямований тільки на продажі, тому не слід очікувати, що товар буде одразу продаватись у Х разів більше.

Ринок динамічний, і він змінюється. Зараз важливо мати ліди (потенційних клієнтів), а не гнатися за кількістю відвідувачів, як було ще 5 років тому. Що ж саме треба робити клієнтам і спеціалістам, щоби бути задоволеними співпрацею й результатом?

Поради й рекомендації для власників бізнесу та SMM-спеціалістів

На що варто звернути увагу клієнтам:

  1. Треба ставити чіткі цілі. Варто одразу обговорити, що саме хоче отримати клієнт від SMM і обговорювати це ще до початку робіт.
  2. Не варто очікувати захмарного збільшення продажів. SMM ставить на перше місце завдання зробити ваш бренд впізнаваним, а вже на другому місці — приріст продажів. І все це, звичайно, за умови виділення бюджету на рекламу. Без вкладення коштів SMM перетворюється в просту комунікацію із потенційними і наявними клієнтами.
  3. Не треба думати, що без великих інвестицій і гарної команди можна легко обігнати конкурентів. Щоби зайняти достойне місце на ринку, треба бути готовим на значні витрати й залучення до роботи спеціалістів.
  4. Недостатньо лише раз поспілкуватись із виконавцем перед початком співробітництва. Щоби дійсно отримати результат, треба бути налаштованим витрачати багато часу на комунікацію зі спеціалістом, надавати йому реальні цифри для аналізу роботи й методів комунікації.
  5. Варто розуміти, що SMM — це не тільки рекламні пости. Цей метод передбачає різноманітні варіанти комунікації з покупцями: як складні, так і більш прості.
  6. Будьте готові до того, що SMM потребує капіталовкладень, іноді навіть досить суттєвих. Без них просування успішним не буде. Але за умови грамотного використання бюджетів спеціалістом гроші у примноженій кількості повернуться до вас досить швидко.
  7. Варто пам’ятати, що SMM-щик — це не менеджер/адміністратор компанії, який відповідає абсолютно за все, про забуті домовленості у тому числі. Також це не той робітник, чиї компетенції можна оцінювати по зовнішнішньому вигляду. Є цілий список параметрів, за якими можна зрозуміти, чи хороший перед вами працівник. Слідкуйте за блогом, ми  обов’язково розкриємо цю тему більш детально на сторінках нашого сайту!
  8. Робота має бути спільною, а стратегія обговореною до дрібниць. Не забувайте, що SMM створений розважати, а не прямо продавати. Окрім того, маркетингова модель у ХХІ сторіччі змінилася, тому шлях до покупки став набагато довшим. Ваше завдання №1 – створити найкращий сервіс для клієнтів, бо без нього не допоможе жоден маркетолог. Також прислухайтеся до порад спеціаліста. Виділяйте кошти на створення відео, фото тощо. Та не засмучуйтеся, якщо щось буде не ідеальним, саме це зробить вас ближчими до своєї аудиторії!

Тільки розібравшись, що таке SMM, як це відбувається й чого від нього чекати, власнику бізнесу буде легше співпрацювати зі спеціалістом і розвивати свій бізнес.

На що звернути увагу SMM спеціалістам (адміністратор соціальних мереж):

  1. На початку співпраці варто обговорити свої обов’язки та зафіксувати це письмово, принаймні у формі листа на електронну пошту.
  2. Чітко визначіть цілі просування бренду в соціальних мережах, детально вивчіть свою цільову аудиторію (ЦА), навіть якщо на це потрібно буде витратити весь робочий день.
  3. Не треба боятися спілкуватися із клієнтом. Якщо питання потребує уточнень — уточнюйте. Клієнт ставить питання — надайте чіткі пояснення, щоби вас зрозуміли. Заповнений бриф допоможе вам у цьому! Якщо ви працюєте віддалено, намагайтеся хоча б один раз на тиждень відвідати саму компанію, відчути атмосферу, яка там перебуває, надихнутися та поспілкуватися. Пам’ятайте, що у щоденних клопотах власник чи менеджер може просто не бути у змозі передати те, що ви його просите.
  4. Кожна робота, кожен проект потребує звітування. Надавайте реальні цифри зі своєї сторони і просіть від клієнта інформацію, яка підтвердить ефективність вашої роботи. Такий спосіб дасть змогу аналізувати результативність того чи іншого методу та за необхідністю змінювати чи покращувати його.
  5. Розвивайтеся, вдосконалюйтесь, збагачуйте свої знання в SMM, використовуйте одразу кілька інструментів. Пам’ятайте, що клієнтам потрібен спеціаліст, який допоможе просувати бізнес.
  6. Не хватайтесь одразу за багато проектів. Працюйте над одним-двома, але приділіть їм вдосталь уваги.

Й одне з головних правил — працюйте в гарному настрої. Це дозволить вам робити дійсно цікаві проекти. Надихайтеся, працюйте сконцентровано і вірте у свої сили. Не дозволяйте стресу стати перешкодою вашому професіоналізму. А якщо виникли якісь запитання або професійна допомога, звертайтеся до Creative SMM. Консультації, які допоможуть покращити ваші робочі показники, гарантовані!

Як менше стресувати?

Зменшити стрес у своєму житті і працювати краще допоможуть прості правила:

  • налаштуватися на поставленному завданні, відключити всі повідомлення на телефоні, комп’ютері, щоби вас нічого не відволікало;
  • працювати правильно: виділяти чіткі проміжки часу на концентровану роботу і відпочинок;
  • не думати про те, що від вас не залежить, ставити перед собою чіткі завдання і виконувати їх;
  • руйнуйте власні ілюзії щодо «ідеальних людей», не порівнюйте себе ні з ким і рухайтесь у власному напрямку;
  • медитуйте;
  • знаходьте час побути наодинці із собою;

Якщо з психологічним станом не все гаразд, не чекайте, поки все пройде самостійно, зверніться до спеціаліста.

Висновки

Щоби співпраця була успішною, треба:

  1. Визначити цілі та спільно із власником бізнесу розробити стратегію роботи.
  2. Складати план роботи.
  3. Обирати кращих спеціалістів.
  4. Аналізувати показник досягнення успіху (KPI). Для цього інформація повинна надаватися і клієнтом, і спеціалістом у прозорому вигляді.
  5. Між спеціалістом і власником бізнесу повинна бути комунікація.

Ось такі прості і водночас складні правила гарної співпраці. На практиці все може бути трохи складніше. До речі, курс “SMM на 100%” від Creative SMM зможе допомогти вам подивитися на СММ як очима власника, так і очима найманого спеціаліста. Записуйтесь у найближчий набір студентів та за 2 місяці на реальних проектах ви відчуєте усі тонкощі професії! Телефонуйте прямо зараз +380971640500!

Розкажіть і ви, чи доводилося вам прощатись із клієнтом, коли результат із проекту був досить успішним?

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!