Внутрішня оптимізація
Потім відбувається внутрішня оптимізація, робота зі сторінками для групових запитів, видалення дубльованих сторінок. За ними — налаштування автоматичного формування Title, Description та заголовків H1, створення адрес сторінок на сайті, таких, аби звичайному користувачу було зручно та зрозуміло. Оптимізуються фільтри, налаштовується багатомовність (якщо це потрібно). Опрацьовується мікророзмітка відгуків та інформація на сторінках карток товарів. Завдяки цьому збільшується швидкість відповідей серверу, завантаження сторінок.
Потрібна й організація внутрішніх гіперпосилань. Завдяки їй користувачі та робот можуть легко переходити на інші сторінки. Якщо цього не буде, вони, можливо, так і не з’являться в індексі пошукових систем. Подібна проблема виникає зі сторінками оптимізованих фільтрів — користувачі на них потрапляють, а пошукові роботи — ні. На цьому ж етапі вибудовується перепосилання категорій меню, переноситься вага зі сторінок із низькою конкуренцією на сторінки високого рівня вкладеності.
Далі