SEO-просування сайту

Усі - на перші позиції у видачі!

Навіщо займатися SEO-просуванням сайту, витрачати свої гроші та час, якщо контекстна  реклама зробить це за певну кількість грошових знаків США буквально за кілька хвилин? Не хочемо вас розчаровувати, але якби все було так просто, то маркетинг не був би маркетингом. Існує певний перелік сайтів, для яких саме SEO – є єдиним шансом вийти в ТОП. Але давайте про все по черзі.

SEO-просування — це комплекс заходів, спрямованих на вивід сайту на перші позиції в пошукових системах та з метою залучення клієнтів. І Creative SMM запускає таку послугу саме для вас, друзі. Ми працюємо комплексно, але можливе також й одноразове налаштування.

  • Проведемо SEO аудит
  • Виправлення технічних помилок і не тільки 🙂
  • Налаштуємо інструменти аналітики
  • Оптимізуємо сайт під ключові слова
  • Доведемо сайт до продажів
  • Проаналізуємо та сплануємо подальшу стратегію

SEO-просування відбувається з:

SEO аналіз

На початку роботи здійснюється аналіз сайту, тематики бізнесу та конкурентів. Це необхідно для будь-якого проєкту: інтернет-магазину, сайту новин, дошки оголошень, форуму чи іншого виду ресурсу. Такі заходи дають розуміння того, що треба робити першочергово. На цьому етапі формується стратегія просування проєкту та детальний план. Деяким з сайтів варто буде перейти на захищений протокол (https), адаптуватися під мобільні пристрої, змінити CMS (систему управління контентом). Такі зміни краще проводити одразу ж, перед проведенням SEO-просування.

Далі

Семантика

Наступний етап — формування ядра пошукових запитів. Воно знадобиться під час розробки структури сайту, написанні метатегів власноруч, заголовків різних рівнів, текстів, створенні перепосилань, зовнішній оптимізації. Семантичне ядро може складатися з кількох сотень пошукових запитів чи кількох тисяч, залежно від масштабу проєкту. Процес його складання довготривалий, на це може знадобитися навіть кілька місяців. Тому семантичне ядро ділиться за категоріями та розширюється поступово, одночасно з іншими заходами із СЕО-просування сайту.

Далі

Структура

Далі потрібно ретельно продумати структуру сайту: виправити наявну чи створити нову. Для кожної групи пошукових запитів потрібно розробити та оптимізувати власну сторінку. Для категорій використати високочастотні запити, для фільтрів — середньо та низькочастотні, для карток товарів — супер низькочастотні. Варто одразу бути готовим до того, що цей процес триває довго. Але базова структура створюється одразу ж — для швидкого отримання перших результатів.

Далі

Внутрішня оптимізація

Потім відбувається внутрішня оптимізація, робота зі сторінками для групових запитів, видалення дубльованих сторінок. За ними — налаштування автоматичного формування Title, Description та заголовків H1, створення адрес сторінок на сайті, таких, аби звичайному користувачу було зручно та зрозуміло. Оптимізуються фільтри, налаштовується багатомовність (якщо це потрібно). Опрацьовується мікророзмітка відгуків та інформація на сторінках карток товарів. Завдяки цьому збільшується швидкість відповідей серверу, завантаження сторінок.

Потрібна й організація внутрішніх гіперпосилань. Завдяки їй користувачі та робот можуть легко переходити на інші сторінки. Якщо цього не буде, вони, можливо, так і не з’являться в індексі пошукових систем. Подібна проблема виникає зі сторінками оптимізованих фільтрів — користувачі на них потрапляють, а пошукові роботи — ні. На цьому ж етапі вибудовується перепосилання категорій меню, переноситься вага зі сторінок із низькою конкуренцією на сторінки високого рівня вкладеності.

Далі

Контент

Оптимізація контенту реалізується через формування унікальних метатегів та заголовків. Для сторінок, які просуваються, пишуться тексти з ключовими запитами та згідно з вимогами пошукових систем. Текстовий контент впливає на ранжування сторінок за високочастотними запитами.

Далі

Юзабіліті

Вдосконалюється юзабіліті сайту, яке покликане утримувати користувача на сайті якомога довше, зменшити показники відмов. Суттєво підвищує видимість сайту для пошукових систем його мобільність. Більшість сучасних проєктів одразу ж адаптують, але все ж частина ресурсів не мають версії для планшетів та смартфонів. Такий недолік потрібно виправляти, бо втрачаються конверсії з мобільних пристроїв. Показник відмов також зменшує спрощення навігації.

Далі

Зовнішня оптимізація

Важливо продумати й зовнішню оптимізацію, особливо для сайтів зі значною конкуренцією. Для проєктів із низькою кількістю конкурентів нарощення зовнішніх посилань є необов’язковим, але бажаним. Авторитет сайту для пошукових систем залежить від якості тематичних сервісів, де розміщуються посилання. Існує чимало параметрів, за якими вибудовується профіль посилань. Найбільш корисним у цьому випадку є контент, на який посилаються користувачі.

Далі

Звітування

Ну, й останній етап SEO-просування сайту — перетворення користувачів у клієнтів, тобто збільшення конверсій. До речі, конверсії — не завжди покупки, це й замовлення послуг, і підписка на розсилку тощо. На цьому етапі виправляються форми замовлень, додаються способи зв’язку з представниками сайту, змінюються кольори елементів сторінок, відпрацьовуються відгуки та багато іншого.

Далі

Варто відразу сказати, що SEO-просування сайту — це безперервний процес, адже алгоритми пошукових систем змінюються чи не щомісяця. Тому доводиться змінювати стратегію та вдосконалювати ресурс для користувачів та пошукового роботу, а у цьому без допомоги професіоналів не обійтися. Тримайте руку на пульсі змін, замовляйте комплексне СЕО-просування в Creative SMM!

Робота з нами — запорука успіху вашого проєкту!

error: Контент захищено!