Воркшопи “від стратегії до продаж в SMM”

Для активних, креативних та націлених на результат!

Соціальні мережі давно перестали бути просто майданчиком для спілкування та розваг людей. Тепер це потужний інструмент у просуванні бізнесу. Щодня саме соціальні мережі приваблюють усе більше аудиторії до товарів та послуг підприємців різних рівнів. Робота із групами тільки на перший погляд здається простою. Насправді ж кожен пост має бути ретельно продуманим, корисним, цікавим, послідовним та зваженим. Але, на жаль, не завжди власники бізнесу, інтернет-маркетологи, СММ-щики та інші спеціалісти, які працюють із соцмережами, мають достатньо часу для того, щоб приділити необхідну увагу своєму контенту. Частіше за все публікації створюються просто «на ходу», і не завжди вони саме такі, якими мають бути. А все через брак часу, креативних ідей та ігнорування важливого правила: соціальні мережі створені, насамперед, для розваг!

На наших зустрічах ви:

  • дізнаєтесь, де черпати ідеї для своїх публікацій;
  • навчитесь робити аудит соціальних сторінок бізнесу;
  • зможете вибудувати стратегію роботи в соціальних мережах;
  • навчитесь використовувати правильні інструменти для створення дійсно вибухових (вірусних) постів, якими будуть ділитися ваші дописувачі;
  • підвищите свій рівень знань у соціальних мережах, а також кваліфікацію;
  • зможете знайти та налаштувати нові канали продажів тощо.

  • креативного, думаючого новачка-ентузіаста
  • власника бізнесу, що не боїться інновацій;
  • студентів, які хочуть стати інтернет-маркетологами;
  • маркетолога, який ставить перед собою нові ЦІЛІ

На воркшопах ви дізнаєтеся усе, що вас цікавить!

Кожен воркшоп присвячений окремій темі. Так, ми розглянемо необхідність планування та особливості створення контент-плану на місяць, принципи роботи у Instagram, LinkedIn, Facebook, YouTube та інших соціальних мережах. Будуть майстер-класи по роботі з ЦА, з реклами та дизайну.

kursi_smm_na_100_seo

Цілі

Хто такі SMM-спеціаліст і яку роль вони відігрують в соціальних мережах? Навіщо вести сторінки в соціальних мережах. Як ставити ЦІЛІ?Які SMM-платформи краще використовувати для просування бізнесу?Як реєструвати свої кампанії в соцмережах, правильно оформляти групи та пабліки?

Далі

ЦА

Як вибрати свою цільову аудиторію (ЦА)? Методи та практичні інструменти визначення цільової аудиторії (ЦА) в інтернеті.

Далі
контент в соцмережах

Стретегія

Розробка SMM стратегії для бізнес сторінок в соцмережах! Вивчення та вибудовування контент плану для своїх сторінок.

Далі
креатив в соцмережах

Креатив

Побудова стратегії роботи в соцмережах, робота з дизайном публікацій.Робота з фото- та відео-контентом. Копірайтинг – вимоги до текстів та їх написання.

Далі
Формула успіху, або Що таке SMM на 100%?

Просування

Які існують методи та інструменти безкоштовного просування бізнесу і соціальних мережах? План покрокових дій!Робота із сервісами для пришвидшення та полегшення роботи SMM-спеціаліста на телефоні та комп`ютері.

Бонус: Сірі методи просування в соціальних мережах.

Далі

Звітування

Як писати звіти SMM-спеціалісту? Як читати звіти бізнесмену!Як відслідковувати роботу по продажам! Як читати аналітуку в соціальних мережах.

Далі

Відгуки студентів

Розклад воркшопів

Зверніть увагу: реєстрація обов’язкова, адже кількість місць обмежена! Не зволікайте, записуйтесь на воркшопи від «Creative SMM» сьогодні, щоб вже завтра ваша сторінка у соціальних мережах почала приносити реальний дохід!

P.S. На заняттях від вас потрібен лише персональний комп’ютер, доступи до сторінок бізнесу, бажання навчатися та хороший настрій. Від нас — корисні знання та багато практики!

Досягнення студентів

Молодіжний туризм

Туроператор, який організовує активні тури до Львова, Карпат, Закарпаття та для тих, хто любить активний відпочинок.

Befit

збалансоване та правильне меню здорового харчування з доставкою додому!

case study image
error: Контент захищено!