Соціальні мережі давно перестали бути просто майданчиком для спілкування та розваг людей. Тепер це потужний інструмент у просуванні бізнесу. Щодня саме соціальні мережі приваблюють усе більше аудиторії до товарів та послуг підприємців різних рівнів. Робота із групами тільки на перший погляд здається простою. Насправді ж кожен пост має бути ретельно продуманим, корисним, цікавим, послідовним та зваженим. Але, на жаль, не завжди власники бізнесу, інтернет-маркетологи, СММ-щики та інші спеціалісти, які працюють із соцмережами, мають достатньо часу для того, щоб приділити необхідну увагу своєму контенту. Частіше за все публікації створюються просто «на ходу», і не завжди вони саме такі, якими мають бути. А все через брак часу, креативних ідей та ігнорування важливого правила: соціальні мережі створені, насамперед, для розваг!