Воркшопи “від стратегії до продаж в SMM”

Для активних, креативних та націлених на результат!

Соціальні мережі давно перестали бути просто майданчиком для спілкування та розваг людей. Тепер це потужний інструмент у просуванні бізнесу. Щодня саме соціальні мережі приваблюють усе більше аудиторії до товарів та послуг підприємців різних рівнів. Робота із групами тільки на перший погляд здається простою. Насправді ж кожен пост має бути ретельно продуманим, корисним, цікавим, послідовним та зваженим. Але, на жаль, не завжди власники бізнесу, інтернет-маркетологи, СММ-щики та інші спеціалісти, які працюють із соцмережами, мають достатньо часу для того, щоб приділити необхідну увагу своєму контенту. Частіше за все публікації створюються просто «на ходу», і не завжди вони саме такі, якими мають бути. А все через брак часу, креативних ідей та ігнорування важливого правила: соціальні мережі створені, насамперед, для розваг!

На наших зустрічах ви:

  • дізнаєтесь, де черпати ідеї для своїх публікацій;
  • навчитесь робити аудит соціальних сторінок бізнесу;
  • зможете вибудувати стратегію роботи в соціальних мережах;
  • навчитесь використовувати правильні інструменти для створення дійсно вибухових (вірусних) постів, якими будуть ділитися ваші дописувачі;
  • підвищите свій рівень знань у соціальних мережах, а також кваліфікацію;
  • зможете знайти та налаштувати нові канали продажів тощо.
  • креативного, думаючого новачка-ентузіаста
  • власника бізнесу, що не боїться інновацій;
  • студентів, які хочуть стати інтернет-маркетологами;
  • маркетолога, який ставить перед собою нові ЦІЛІ

На воркшопах ви дізнаєтеся усе, що вас цікавить!

Кожен воркшоп присвячений окремій темі. Так, ми розглянемо необхідність планування та особливості створення контент-плану на місяць, принципи роботи у Instagram, LinkedIn, Facebook, YouTube та інших соціальних мережах. Будуть майстер-класи по роботі з ЦА, з реклами та дизайну.

kursi_smm_na_100_seo

Цілі

Хто такі SMM-спеціаліст і яку роль вони відігрують в соціальних мережах? Навіщо вести сторінки в соціальних мережах. Як ставити ЦІЛІ?Які SMM-платформи краще використовувати для просування бізнесу?Як реєструвати свої кампанії в соцмережах, правильно оформляти групи та пабліки?

Далі

ЦА

Як вибрати свою цільову аудиторію (ЦА)? Методи та практичні інструменти визначення цільової аудиторії (ЦА) в інтернеті.

Далі
контент в соцмережах

Стретегія

Розробка SMM стратегії для бізнес сторінок в соцмережах! Вивчення та вибудовування контент плану для своїх сторінок.

Далі
креатив в соцмережах

Креатив

Побудова стратегії роботи в соцмережах, робота з дизайном публікацій.Робота з фото- та відео-контентом. Копірайтинг – вимоги до текстів та їх написання.

Далі
Формула успіху, або Що таке SMM на 100%?

Просування

Які існують методи та інструменти безкоштовного просування бізнесу і соціальних мережах? План покрокових дій!Робота із сервісами для пришвидшення та полегшення роботи SMM-спеціаліста на телефоні та комп`ютері.

Бонус: Сірі методи просування в соціальних мережах.
Далі

Звітування

Як писати звіти SMM-спеціалісту? Як читати звіти бізнесмену!Як відслідковувати роботу по продажам! Як читати аналітуку в соціальних мережах.

Далі

Розклад воркшопів

Зверніть увагу: реєстрація обов’язкова, адже кількість місць обмежена! Не зволікайте, записуйтесь на воркшопи від «Creative SMM» сьогодні, щоб вже завтра ваша сторінка у соціальних мережах почала приносити реальний дохід!

P.S. На заняттях від вас потрібен лише персональний комп’ютер, доступи до сторінок бізнесу, бажання навчатися та хороший настрій. Від нас — корисні знання та багато практики!

Записатися на воркшоп

    VIEW MAP

    Онлайн курси інтернет маркетингу

    Онлайн-курс «SMM на 100%» від Creative SMM – це не просто запис лекцій, які занурять у глибини світу онлайн-маркетингу у соцмережах, це ваш шанс всього за кілька днів кропіткої праці у зручному для вас місці отримати професію майбутнього. Ви просто маєте ним скористатися, якщо ви:
    • майбутній спеціаліст, який лише починає вивчення законів існування SMM-професії та хоче знайти досвідченого куратора та наставника;
    • практикуючий спеціаліст, який відчуває гостру потребу у покращенні власних знань та навичок на шляху до більш вигідних пропозицій від працедавців;
    • власник бізнесу, який бажає дізнатися більше про SMM, аби власними силами просувати бренд або контролювати якість роботи найманих SMM-спеціалістів.

    Більше

    error: Контент захищено!