SEO-аудит сайту

Знайдемо найменші  помилки та виправимо їх!

Всі ми люди, і всі помиляємось, але деякі помилки можуть коштувати нам дуже дорого. Наприклад, ті, які заважають процвітати вашому бізнесу. SEО-аудит чи аналіз — спосіб з’ясувати, що заважає сайту високо ранжуватися в пошукових системах. Він потрібен для зростання трафіку, збільшення конверсії та кількості клієнтів. Проблеми на сайті можуть виявитися де-завгодно: у тегах title чи навіть у серйозних недоліках у коді. Аудит допоможе їх знайти, а потім виправити і зробити сайт дружнім для пошукових систем. А тому в нього будуть кращі позиції в пошуку, більше цільових відвідувачів, а у вас збільшиться прибуток.

Для яких проєктів корисний SEO-аудит:

  1. Сайти, які зараз просуваються, але протягом тривалого часу так і не змогли досягти бажаної позиції у видачі чи збільшення трафіку.
  2. Сайтам, яким складно розробити схему просування без проведення аналізу тематики, конкурентів, специфіки бізнесу. Це можуть бути стартапи, портали, великі проєкти з розгалуженою структурою та семантичним ядром.
  3. Сайтам, які тільки починають свою роботу або ж яким потрібно розробити стратегію, виправити технічні помилки, провести внутрішню оптимізацію для пошукових систем.

Результат пошукового аудиту сайту:

  • Виправлення технічних проблем.
  • Корекція контенту та структури
  • Корективи в стратегії отримання посилань.

Найчастіше саме технічні помилки не дають сайту підійматися в пошуковій видачі. Аби цього уникнути, потрібно перевірити сторінки, які дублюються в індексі пошукових систем. Також важливо ретельно продумати структуру сайту. Вона має бути зручною та зрозумілою. Кожна сторінка має максимально задовольняти запити клієнтів. Кожна картка товару повинна містити детальний та вичерпний унікальний опис. Це покращує потенціал сайту. Ну, й потрібно побудувати правильну структуру посилань. Гарні результати в цьому напрямі дають розміщення посилань та робота з вебмайстрами чи блогерами.

SEO-аудит складається з:

Результат проведеного SEO-аудиту сайту — це не величезний список проблем, які потребують виправлення. Це покрокова інструкція, яку частина замовників просить нас же і виконати, а частина — звертається до інших підрядників. І ми робимо її такою, аби вона була зрозуміла будь-яким веброзробникам. Наш SEO-аудит не тільки вказує на прорахунки, але й детально інформує про кожний із них. Його мета – не просто вказати на недоліки, а роз’яснити, що саме й чому функціонує неправильно і що потрібно зробити, аби все це виправити.

SEO аналіз

Заповнення брифу та отримання доступів до сайту, аналітики та деталей для початку роботи аудиту. Пошуку технічних помилок та формування ТЗ (технічного завдання) програмістам.

Далі

Структура

Складання семантичних груп та списку ключових фраз, які ґрунтуються на даних пошукових систем. Для кожної з цих груп підбирається цільова аудиторія.

Далі

Внутрішня оптимізація

Саме семантичне ядро та контент — запорука зростання для більшості проєктів. Контент складається на основі правильної семантики, розкриває питання, які цікавлять потенційних клієнтів, а тому краще конвертує в цільові дії.

Далі

Юзабіліті

Аудиту юзабіліті сайту (рекомендації з покращення видимої частини сайту). Рекомендації + правки.

Далі

Зовнішня оптимізація

Планування стратегії просування по ключовим словам та виведення їх на ТОП позиції. Закупка посилань

Далі

Звітування

Звіт з описаними правками та надання рекомендацій для подальшої роботи над проектом

Далі

Правки

Виконання зміни коду сайту згідно складеного плану  здійснення правок після проведеного аудиту, що стосуються оптимізації сайту (заголовки, метадані та інше).

Далі

Чому варто довірити SEO-аудит сайту саме нам:

  1. Бо ми поглиблено вивчаємо моделі, які працюють у ваших конкурентів, надаючи трафік та клієнтів.
  2. Створюємо стратегії разом із замовником.
  3. Здійснюємо командну роботу над проєктом.
  4. Пропонуємо прозорі умови співпраці.
  5. Надаємо рекомендації, які будуть найбільш ефективними.
  6. Перевіряємо їхнє втілення.

Звісно, SEO-аудит — тільки початок процесу. Існує чимало чинників, які впливають на ранжування сайту в органічних результатах пошуку. Усі їх контролювати неможливо. Однак аналіз проєкту допомагає знайти те, чим можна управляти. А ще визначає проблеми сайту. Усунення цих недоліків впливає на рівень його появи в пошуку. Допомагає збільшити трафік. Вартість SEO-аудиту від Creative SMM є досить доступною для більшості власників сайтів. Будьте певні, ваші витрати обов’язково конвертуються у вдячних клієнтів та збільшення прибутків у найближчому майбутньому. Тож телефонуйте прямо зараз!

Робота з нами — запорука успіху вашого проєкту!

error: Контент захищено!