Категорії - CreativeSMM, Online shopping, Website development Магазини натуральних тканин та мережива “Світ Льону”
SMM введення бренду “Світ Льону” у VK, Facebook, Instagram. Редизайн сайту
Бажаний результат:
- Налаштування та введення бренду в усіх можливих соціальних мережах Facebook/Instagram/YouTube/VK/Google мій бізнес
- Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема у соціальних мережах
- Продажі лляних тканин та мережива через інтернет інструменти (сайт+соціальні мережі)
- Редизайн сайту та логотипу, розробка структури сайту під інтернет-магазин.
Що було зроблено по сайту:
- Розроблення оновленої візуальної концепції бренду.
- Проведений SEO-аудит старого сайту, який показав ряд грубих технічних помилок, що в спілному рішенні з клієнтом привело до початку розроблення нової структури під інтернет магазин.
- Розробка та налаштування інтернет-магазину продажу лляних тканин та мережива. (термін виконання та запус сайту – 2 місяці)
- Частково наповнення сайту та тестування усього функціоналу сайту
- Написання унікального контенту під ключові слова, які зібрані були під час розроблення структи сайту
- Оптимізовано усі головні сторінки та сторінки категорій під пошукові системи.
- Підключено google аналітику сайту та налаштовано цілі для відлідковування покупки через корзину на сайті.
Робота, яка була зроблена по сайт дала дуже хороші результати по трафіку та видимості в інтернеті. Почали поступати заявки через інтернет-магазин. Ми дали хороший старт в роботі бренду через інтернет інструменти.
З 2020 року компанія знову зробила оновлення бренду (редизайн сайту та ребрендінг логотипу), але уже не з нашою компанією 🙂
Що було зроблено по роботі з соціальними сторінками:
- Допомога у розробленні контент-плану (4-6 постів/тиждень).
- Створення та наштування бренду у всіх соціальних мережах VK, Facebook, Instagram
- Введення соціальних сторінок у Facebook/кроспостінг VK
- Розробка стратегії просування та аналізування ЦА
- Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
- Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
- Допомога в організації майстер-класів, фотографування подій та товару.
Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:
- По стратегії роботи у соціальних мережах пріоритетною сторінкою був Facebook з 0 бюджетом до просування.
- Робота із залученням в Instagram – 50 фоловерів, без активного просування.
- Опубліковано – більше 15 постів в інстаграм за весь період.
По завершенню співпраці проводилися консультації та навчання по питанням, які виникали під час роботи над проектом у клієнта.
Працювали над проекто в період з 08/2015 по 08/2016 рік – було досягнуто бажаних результатів по продажам (KPI-до 5% через соціальні мережі з 0 бюджетом на рекламу).