Категорії - CreativeSMM, SMM Грифон Комфорт
Введення соціальних сторінок бренду Грифон Комфорт у Facebook/Instagram
Бажаний результат:
- Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (300+ в FB та Insta).
- Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема у соціальних мережах.
- Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту.
- Збільшення заявок/продаж через соціальні мережі.
- Збільшення трафіку на сайт для збільшення видимості сайту в інтернеті
Що було пропрацьовано:
- Створення та налаштування соціальних сторінок FB та Insta.
- Аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
- Розробка стратегії просування жалюзів у соціальних мережах.
- Розробка контент-плану по місячно.
- Щоденне публікування контенту в соцмережі Facebook/Instagram.
- Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
- Робота з вірусними методами просування
- Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
- Налаштування рекламних оголошень, оптимізація та їхній контроль.
- Створено та налаштовано соціальні сторінки youtube та google мій бізнес
- Рекомендаці та оптимізація деяких процесів роботи під час просування проекту/товарів
- Планування стратегії просування розширення товарної лінії в компанії
Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:
- Залучено у Facebook з початку роботи (03.19-02.2020) – з 0 до 3480 likes
- Залучено в Instagram – з 0 до 1775 фоловерів
- Публікування – більше 25 постів/місяць
Рубрики та категорії, які були запровадженні в контент-плані:
- трішки легкого контенту #ГрифонКомфорт_натхнення
- Цікаві пости товарів #ГрифонКомфорт_продукція
- Поради експертів #ГрифонКомфорт_поради
- Відео контент #ГрифонКомфорт_відео
- Дизайн та стиль #ГрифонКомфорт_дизайн
В середньому по лідам через соцмережі Facebook/Instagram в місяць отримували – 50 лідів з кожної соцмережі (з мінімальними бюджетами на рекламу).
[К-ть оцінок: 0 Середня: 0]