Запорукою успіху будь-якого бізнесу є грамотний PR (піар). Напрацьована база клієнтів та ефект «сарафанного радіо», коли задоволені клієнти радять іншим вашу фірму, звісно, добре, але про додаткову рекламу бренду забувати не варто. Допомогти вам у цьому можуть сучасні технології, які … Read More
Creative blog

10 SММ трендів у 2019 році
Соціальні мережі вже давно стали основним інструментом інтернет-маркетологів. Тут не лише продають свої товари, запрошують на заходи, конкурують із найсерйознішими конкурентами, а й навіть формують репутацію всієї компанії. На теренах соцмереж йде тотальна боротьба за клієнта, і це складно не … Read More

Бізнес і YouTube. Корисне і реальне
Ми не раз вже говорили про відео-контент, про важливість створення відеороликів, які цікаві вашій ЦА, навіть писали про те як створювати відео і, як їх монтувати. Та сьогодні ми говоримо про бізнес і Ютуб. Що дає відео-контент на YouTube для … Read More

Контент-план для соціальних мереж: бути чи не бути?
Коли тільки починаєш пізнавати тонкощі професії SMM-щика, здається, ніби ведення контент-плану – безглузда та марна справа. Навіщо витрачати час на планування, якщо придумати тему для публікації – справа декількох хвилин. Здається, ніби ось сядеш за роботу, і ідея сама собою … Read More

Те, на чому базується SMM-стратегія: як ставити правильні цілі
Не секрет, що будь-яка справа, у якій людина прагне досягти успіху, має базуватися на грамотному плануванні. Не є винятком й SMM: без правильної стратегії, у якій покроково сформульовані усі дії на шляху до поставленої мети, навіть й починати роботу не … Read More

ЕВОЛЮЦІЙНО-РЕВОЛЮЦІЙНИЙ Lviv iCamp 2018
Це буде не просто масштабний, а справді революційний захід у сфері інтернет-маркетингу: ★ 8 грудня ☆ 35 ТОП-спікерів ★ 5 потоків ☆ 600 учасників Стадіон «Арена Львів» та усі відтінки маркетингу: • PR, брендинг та SMM • з’ясуємо, як творити … Read More

Правила просування каналу YouTube, на які варто звернути увагу
YouTube – платформа, яка може забезпечити своїх користувачів не лише різноплановим контентом, але й широкими можливостями для реклами. З іншого боку, алгоритм, за яким система пропонує певні відео для конкретних користувачів свідомо не розкривається власниками компанії. Відразу можна зробити висновок, … Read More

“Болі клієнтів” та основні методи їх виявлення
Основний принцип маркетингу – вдало запропонувати клієнту товар та навести конкретні причини, за якими він йому потрібен. Сьогодні існує безліч методів SMM, які покликані допомогти спеціалісту просунути продукт. Але саме їх велика кількість призводить до того, що маркетолог припиняє орієнтуватися … Read More

Як за 1 день заробити 1000$ без інвестицій та спеціальних знань в інтернеті: 3 методи, які реально НЕ працюють
Нічого немає суворіше статистики. Вона вказує на те, що користувачів Інтернету у всьому світі найбільше цікавлять слідуючі речі: рецепти страв, краси, збереження здоров’я, скачування фільмів та музики, а також… швидкий і легкий заробіток грошей безпосередньо дома. Більшість з нас вірить … Read More
Формула успіху, або Що таке SMM на 100%?
Ми як практикуюча команда спеціалістів в галузі інтернет-маркетингу, зокрема маркетингу у соціальних мережах, об’єдналися у компанію #СreativeSMM та розробили власну золоту формулу продажів у соціальних мережах. Вона ґрунтується на багаторічних дослідженнях, підтверджена власним досвідом практикуючих SMM-щиків та створена методом спроб … Read More