Прогнози втішні: SMM не помре! Саме час вчитися

Сreative SMM поради

Ще декілька років тому ходили чутки, що SMM — явище тимчасове. «Спеціалісти» стверджували, що розвитком цифрових технологій соціальний медіамаркетинг сконає: ці функції візьмуть на себе нейромережі. Але час іде, ми бачимо, що замовляти панахиду за SMM ніхто навіть і не збирається. Він не лише живе наповну, а й розвивається з досить стрімкими темпами. Затребуваність професії SMM-менеджера висока, погляньте лише кількість вакансій на сайтах пошуку роботи! Що радує особисто мене як практикуючого спеціаліста та засновницю креативної спільноти Creative SMM, так це збільшення оплати праці та поступовий відхід від тенденції навантажувати СММ-ника додатковими завданнями, які не стосуються їхніх прямих обов’язків (як-от таргетинг, наприклад, чи копірайт, поліграфія, івент менеджмент…).

Чому SMM не втрачає своєї актуальності: 5 причин

Міцний імунітет SMM і його можливість дихати на повні груди зумовлені:

  1. Постійним зростанням аудиторії соцмереж. Ще років 10 тому в соцмережах реєструвалися переважно молоді люди (до 40–45 років), сьогодні ж навіть люди поважного віку мають власний профіль у Facebook і щоденно гортають стрічку. Мільйони людей реєструються в соціальних мережах, шукаючи нові знайомства, новини, цікаві матеріали або продукти. Соціальні мережі надають людям можливість легко і швидко спілкуватися з брендами, а компаніям — доступ до широкої аудиторії. Навіть нові покоління продовжують обирати соцмережі як основне джерело інформації, що свідчить про стабільний ріст попиту на SMM.
  2. Високим рівнем персоналізації. Сучасні алгоритми соцмереж дають змогу швидко та точно дізнатися про інтереси кожної окремої людини. Кожен лайк, репост, затримка на стрічці новин для перегляду чи прочитання посту, пошукова історія тощо є дуже красномовними й дають змогу створити повне уявлення про те, що потрібно користувачеві. Саме тому так легко зробити йому персоналізовані пропозиції. SMM дозволяє брендам створювати індивідуальний підхід до кожного клієнта завдяки аналітичним інструментам і даним про поведінку користувачів. Це робить рекламу більш ефективною, а контент — цікавим та корисним для аудиторії.
  3. Багатофункціональності. Соціальні мережі виконують безліч функцій: комунікація з клієнтами, створення брендових спільнот, продажі, підтримка клієнтів, збір відгуків та багато іншого. Це дає змогу SMM охоплювати різні аспекти маркетингу, що робить його незамінним інструментом.
  4. Гнучким алгоритмам пошуку. Багато людей використовують соцмережі як альтернативу традиційним пошуковим системам. Наприклад, Instagram і TikTok стали популярними платформами для пошуку рекомендацій, товарів або послуг. Це означає, що бренди, які не мають сильного представництва в соцмережах, втрачають можливість бути знайденими.
  5. Інтерактивністю та миттєвим зворотним зв’язком. Однією з найбільших переваг соціальних мереж є можливість миттєвої взаємодії з аудиторією. Користувачі можуть швидко залишати коментарі, ставити запитання, реагувати на пости, а компанії — оперативно відповідати на ці запити. Така інтерактивність значно підвищує рівень довіри до бренду й допомагає швидко розв’язувати проблеми, що виникають у клієнтів. Це створює більш тісний зв’язок між бізнесом та споживачами, що сприяє побудові лояльної аудиторії.

Ну що, впевнилися, що у SMM велике та світле майбутнє? Тоді саме час дізнатися, про те, як йому навчитися.

Майбутнє SMM: навички, які необхідні, щоб залишатися в тренді професії

Щоб мати успіх у SMM, потрібно володіти такими трендовими навичками:

  • вміння створення відео- та текстового контенту (цікавого, актуального, креативного і водночас лаконічного для привертання уваги клієнтів);
  • розуміння аналітики (для аналізу поведінки користувачів, відстеження ключових метрик і використання цих даних для оптимізації стратегій);
  • взаємодія з інфлюенсерами (для підвищення довіри до бренду та розширення аудиторії);
  • сторітелінг (для привертання уваги і створення емоційної реакції користувачів);
  • криза-менеджменту (для швидкої взаємодії з негативними відгуками задля збереження репутації бренду).

Усього цього можна навчитися, якщо пройти курси «SMM на 100 %» від Creative SMM. Незабаром стартує новий набір слухачів. Тут говорять простою мовою про складне, тут на реальних проєктах навчають бути з SMM на ТИ: дають усі необхідні знання та розвивають навички. Пропоную не зволікати й записатися на курс прямо зараз.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!