Категорії - CreativeSMM, Medicine, Website development ДЦ “Ескулаб”
Введення соціальних сторінок бренду ДЦ “Ескулаб” у Facebook/Instagram/YouTube/Google my business
Бажаний результат, щодо SMM:
- Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (по 300+ likes page в FB та Insta).
- Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема в соціальних мережах.
- Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту.
- Розшири бренд МЦ у всіх соціальних мережах.
- Збільшити трафік на сайт за допомогою соцмереж
Бажаний результат, щодо SEO:
- Стати №1 в Україні ДЦ з інформування в мережі інтернет
- Покращити впізнаваність та лояльність пацієнтів до бренду в Інтернеті.
- Збільшити кількість записів через Інтернет.
- Отримати значний приріст трафіку в сезонний та не сезонний періоди.
Що було зроблено по SMM за період роботи:
- Аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
- Розробка стратегії просування турів у соціальних мережах.
- Розробка контент-плану.
- Щоденне публікування контенту в соцмережі Facebook/Instagram.
- Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
- Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
- Налаштування рекламних оголошень, оптимізація та їхній контроль.
Що було зроблено по редизайну сайту:
- Узгоджений дизайн оновленого сайту.
- Проаналізовано стару структуру сайту, розширили іі і реалізувала згідно запитів і ключових слів в інтернеті.
- Переписали і переглянули усі тексти, для сайту згідно ключових слів.
- Оновлено фото та відео контент на сайті.
- Перенесено оновлений сайт, налаштовані редіректи (старі сторінки, які не існують переправляються на новий сайт), налаштовано аналітику сайту.
- Оптимізовано сторінки послуг, згідно ключових слів.
- Місяць підтримки сайту, після запуску, аналіз сайту на помилки.
- Налаштовано захищений протокол, згідно вимог Google.
- Робота з Google картами.
- Моніторинг відвідуваності сайту та росту позицій через аналітику сайту.
Результати роботи по роботі над сайтом:
Після запуску оновленого сайту коефіцієнт видимості сайту покращився з 0,11 до 0,18. В ТОП 3 потрапило більше 150 брендованих та не брендованих ключових слова/місяць
Дані сайту з аналітики станом за 2018 р перед запуском сайту (сайт процював лише завдяки соцмережам).
Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:
- Кількість лайків сторінки у Facebook на початок роботи (07.17) – 340 likes – залучено – 3697 підписників/рік органічно
- Робота із залученням в Instagram – з 0 до 1755 фоловерів/рік.
- Опубліковано – більше 30 постів/місяць
- 2 вірусних пости/місяць
Рубрики та категорії, які були запровадженні в контент-плані:
- Після оновлення сайту, було впроваджено додаткову рубрику статей із сайту, що перевершило очікуваний результат:
- Рубрика порад: – #esculab_поради
- Натхнення – #esculab_натхнення
- Цікаві факти – #esculab_цікаве
Організація та активна допомога у зйомці рекламного ролику.
https://www.youtube.com/channel/UCS1dFXhrE4QoWJPPTL6CpuQ
Робота з відео контентом, для наповнення в YouTube, узгодження бюджетів та сценарію для знімання промо ролику.
Це лише 80% роботи, яку ми висвітлили над даним проектом. Більшість роботи було проблено завдяки якісному контенту + мінімум бюджетів для поширення важливих подій та відкриття нових філіалів.
У 2019 році було проведено ряд оновлень: ребрендінг логотипу та проведений редизайн сайту до платформи інтернет-магазину.