ДЦ “Ескулаб”

Введення соціальних сторінок бренду ДЦ “Ескулаб” у Facebook/Instagram/YouTube/Google my business

Бажаний результат, щодо SMM:

  • Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (по 300+ likes page в FB та Insta).
  • Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема в соціальних мережах.
  • Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту.
  • Розшири бренд МЦ у всіх соціальних мережах.
  • Збільшити трафік на сайт за допомогою соцмереж

Бажаний результат, щодо SEO:

  • Стати №1 в Україні ДЦ з інформування в мережі інтернет
  • Покращити впізнаваність та лояльність пацієнтів до бренду в Інтернеті.
  • Збільшити кількість записів через Інтернет.
  • Отримати значний приріст трафіку в сезонний та не сезонний періоди.

Що було зроблено по SMM за період роботи:

  • Аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
  • Розробка стратегії просування турів у соціальних мережах.
  • Розробка контент-плану.
  • Щоденне публікування контенту в соцмережі Facebook/Instagram.
  • Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
  • Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
  • Налаштування рекламних оголошень, оптимізація та їхній контроль.

Що було зроблено по редизайну сайту:

  • Узгоджений дизайн оновленого сайту.
  • Проаналізовано стару структуру сайту, розширили іі і реалізувала згідно запитів і ключових слів в інтернеті.
  • Переписали і переглянули усі тексти, для сайту згідно ключових слів.
  • Оновлено фото та відео контент на сайті.
  • Перенесено оновлений сайт, налаштовані редіректи (старі сторінки, які не існують переправляються на новий сайт), налаштовано аналітику сайту.
  • Оптимізовано сторінки послуг, згідно ключових слів.
  • Місяць підтримки сайту, після запуску, аналіз сайту на помилки.
  • Налаштовано захищений протокол, згідно вимог Google.
  • Робота з Google картами.
  • Моніторинг відвідуваності сайту та росту позицій через аналітику сайту.

Результати роботи по роботі над сайтом:

Після запуску оновленого сайту коефіцієнт видимості сайту покращився з 0,11 до 0,18. В ТОП 3 потрапило більше 150 брендованих та не брендованих ключових слова/місяць

Дані сайту з аналітики станом за 2018 р перед запуском сайту (сайт процював лише завдяки соцмережам).

Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:

  • Кількість лайків сторінки у Facebook на початок роботи (07.17) – 340 likes – залучено – 3697 підписників/рік органічно

  • Робота із залученням в Instagram – з 0 до 1755 фоловерів/рік.

  • Опубліковано – більше 30 постів/місяць
  • 2 вірусних пости/місяць

Рубрики та категорії, які були запровадженні в контент-плані:

  • Після оновлення сайту, було впроваджено додаткову рубрику статей із сайту, що перевершило очікуваний результат:

  • Рубрика порад: – #esculab_поради

  • Натхнення – #esculab_натхнення

  • Цікаві факти – #esculab_цікаве

Організація та активна допомога у зйомці рекламного ролику.

https://www.youtube.com/channel/UCS1dFXhrE4QoWJPPTL6CpuQ

Робота з відео контентом, для наповнення в YouTube, узгодження бюджетів та сценарію для знімання промо ролику.

Це лише 80% роботи, яку ми висвітлили над даним проектом. Більшість роботи було проблено завдяки якісному контенту + мінімум бюджетів для поширення важливих подій та відкриття нових філіалів.

Comments are closed.