Категорії - CreativeSMM, Food, Start Up Befit – здорове харчування
Введення соціальних сторінок бренду Befit у Facebook, Instagram
Бажаний результат:
- Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (300+ в FB та Insta).
- Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема у соціальних мережах.
- Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту.
- Збільшення продаж ЛАНЧ-БОКСІВ через соціальні мережі від 10 заявок в тиждень
- SMM навчання працівника з подальшою підтримкою у введенні проекту.
- Проведення SEO-аудиту по сайту, оптимізація та виправлення технічних правок на сайті для подальшої роботи збільшення трафіку через соціальні мережі і оформлення замовлення здорового харчування з доставкою.
Що було зроблено по з 02/2018 до 02/2020 року по роботі над проектом:
- Створення та оформлення усіх соціальних сторінок у Facebook/Instagram/YouTube/Google мій бізнес
- Аудит (SEO) сайту + правки
- Проходження двох місячного навчання працівником курсу SMM на 100%
- Після навчання збільшиласа кількість замовлень, відповідно делегували роботу CreativeSMM.
- Аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
- Розробка стратегії просування здорової їжі у соціальних мережах.
- Щомісячна розробка контент-плану.
- Щоденне публікування контенту в соцмережі Facebook/Instagram.
- Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
- професійне фотографування продукції і на телефон
- Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
- Налаштування рекламних оголошень, оптимізація та їхній контроль.
- Побажання, які поступали від замовника.
Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:
Кількість лайків сторінки у Facebook на початок роботи:
- залучено у facebook – до 2000 підписників/рік
- залучено в Instagram – до 3 500 фоловерів/рік.
- опубліковано – більше 25 постів в Instagram та до 20 постів у facebook/місяць
Рубрики та категорії, які були запровадженні в контент-плані:
- Смачна рубрика – #BeFit_рецепт
- Пізнавальна та жартівлива рубрика – #BeFit_корисне та #BeFit_гумор
- Щотижневе меню, розроблене дієтологами (піблікування щодня) – #BeFit_меню
- Поради про їжу/овочі/гастрономічні вподобання різних країн – #BeFit_факт
При систематичному та стабільній роботі над проектом було досягнуто бажаних результатів по продажам (KPI-до 2% через соціальні мережі з мінімальними бюджетами на рекламу) та в подальшій роботі розкрутки сторінки Befit – здорове харчування.
В подальшій стратегії планується робота над збільшенням ЦА через соціальні мережі, збільшення бюджетів та оновлення сайту до інтернет магазину для зручності покупки через сайт.