Portfolio

Введення соціальних сторінок бренду Befit у Facebook, Instagram Бажаний результат: Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (300+ в FB та Insta). Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема у соціальних мережах. Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту. Збільшення продаж ЛАНЧ-БОКСІВ через соціальні мережі від 10 заявок в тиждень SMM навчання працівника з подальшою підтримкою у введенні проекту.

Категорії - CreativeSMM, Food, Start Up Befit – здорове харчування

Введення соціальних сторінок бренду Befit у Facebook, Instagram

Бажаний результат:

  • Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (300+ в FB та Insta).
  • Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема у соціальних мережах.
  • Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту.
  • Збільшення продаж ЛАНЧ-БОКСІВ через соціальні мережі від 10 заявок в тиждень
  • SMM навчання працівника з подальшою підтримкою у введенні проекту.
  • Проведення SEO-аудиту по сайту, оптимізація та виправлення технічних правок на сайті для подальшої роботи збільшення трафіку через соціальні мережі і оформлення замовлення здорового харчування з доставкою.

Що було зроблено по з 02/2018 до 02/2020 року по роботі над проектом:

  • Створення та оформлення усіх соціальних сторінок у Facebook/Instagram/YouTube/Google мій бізнес
  • Аудит (SEO) сайту + правки
  • Проходження двох місячного навчання працівником курсу SMM на 100%
  • Після навчання збільшиласа кількість замовлень, відповідно делегували роботу CreativeSMM.
  • Аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
  • Розробка стратегії просування здорової їжі у соціальних мережах.
  • Щомісячна розробка контент-плану.
  • Щоденне публікування контенту в соцмережі Facebook/Instagram.
  • Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
  • професійне фотографування продукції і на телефон
  • Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
  • Налаштування рекламних оголошень, оптимізація та їхній контроль.
  • Побажання, які поступали від замовника.

Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:

Кількість лайків сторінки у Facebook на початок роботи:

  • залучено у facebook – до 2000 підписників/рік
  • залучено в Instagram – до 3 500 фоловерів/рік.
  • опубліковано – більше 25 постів в Instagram та до 20 постів у facebook/місяць

 

Рубрики та категорії, які були запровадженні в контент-плані:

  • Смачна рубрика – #BeFit_рецепт

 

  • Пізнавальна та жартівлива рубрика – #BeFit_корисне та #BeFit_гумор

  • Щотижневе меню, розроблене дієтологами (піблікування щодня) – #BeFit_меню

  • Поради про їжу/овочі/гастрономічні вподобання різних країн – #BeFit_факт

  

При систематичному та стабільній роботі над проектом було досягнуто бажаних результатів по продажам (KPI-до 2% через соціальні мережі з мінімальними бюджетами на рекламу) та в подальшій роботі розкрутки сторінки Befit – здорове харчування.

В подальшій стратегії планується робота над збільшенням ЦА через соціальні мережі, збільшення бюджетів та оновлення сайту до інтернет магазину для зручності покупки через сайт.

[К-ть оцінок: 0 Середня: 0]
error: Контент захищено!