Portfolio

SMM введення бренду "Світ Льону" у VK, Facebook,  Instagram. Редизайн сайту

Категорії - CreativeSMM, Online shopping, Website development Магазини натуральних тканин та мережива “Світ Льону”

SMM введення бренду “Світ Льону” у VK, Facebook,  Instagram. Редизайн сайту

Бажаний результат:

  • Налаштування та введення бренду в усіх можливих соціальних мережах Facebook/Instagram/YouTube/VK/Google мій бізнес
  • Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема у соціальних мережах
  • Продажі лляних тканин та мережива через інтернет інструменти (сайт+соціальні мережі)
  • Редизайн сайту та логотипу, розробка структури сайту під інтернет-магазин.

Що було зроблено по сайту:

  • Розроблення оновленої візуальної концепції бренду.

  • Проведений SEO-аудит старого сайту, який показав ряд грубих технічних помилок, що в спілному рішенні з клієнтом привело до початку розроблення нової структури під інтернет магазин.
  • Розробка та налаштування інтернет-магазину продажу лляних тканин та мережива. (термін виконання та запус сайту – 2 місяці)

  • Частково наповнення сайту та тестування усього функціоналу сайту
  • Написання унікального контенту під ключові слова, які зібрані були під час розроблення структи сайту

  • Оптимізовано усі головні сторінки та сторінки категорій під пошукові системи.
  • Підключено google аналітику сайту та налаштовано цілі для відлідковування покупки через корзину на сайті.

Робота, яка була зроблена по сайт дала дуже хороші результати по трафіку та видимості в інтернеті. Почали поступати заявки через інтернет-магазин. Ми дали хороший старт в роботі бренду через інтернет інструменти.

З 2020 року компанія знову зробила оновлення бренду (редизайн сайту та ребрендінг логотипу), але уже не з нашою компанією 🙂

Що було зроблено по роботі з соціальними сторінками:

  • Допомога у розробленні контент-плану (4-6 постів/тиждень).
  • Створення та наштування бренду у всіх соціальних мережах VK, Facebook, Instagram
  • Введення соціальних сторінок у Facebook/кроспостінг VK
  • Розробка стратегії просування та аналізування ЦА
  • Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
  • Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
  • Допомога в організації майстер-класів, фотографування подій та товару.

Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:

  • По стратегії роботи у соціальних мережах пріоритетною сторінкою був Facebook з 0 бюджетом до просування.
  • Робота із залученням в Instagram – 50 фоловерів, без активного просування.
  • Опубліковано – більше 15 постів в інстаграм за весь період.

По завершенню співпраці проводилися консультації та навчання по питанням, які виникали під час роботи над проектом у клієнта. 

Працювали над проекто в період з 08/2015 по 08/2016 рік – було досягнуто бажаних результатів по продажам (KPI-до 5% через соціальні мережі з 0 бюджетом на рекламу).

 

[К-ть оцінок: 0 Середня: 0]
error: Контент захищено!