Portfolio

Введення соціальних сторінок бренду Toniya у Facebook, Instagram, Вконтакте. Бажаний результат: Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (по 500 likes page в FB та Insta). Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема в соціальних мережах. Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту. Кроспостинг в соцмережу Вконтакте. Що було пропрацьовано: Аудит (SMM) соціальних сторінок. Аналіз основної ЦА та аналіз

Категорії - CreativeSMM, Food Солодка країна Toniya

Введення соціальних сторінок бренду Toniya у Facebook, Instagram, Вконтакте.

Бажаний результат:

  • Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (по 500 likes page в FB та Insta).
  • Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема в соціальних мережах.
  • Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту.
  • Кроспостинг в соцмережу Вконтакте.

Що було пропрацьовано:

  • Аудит (SMM) соціальних сторінок.
  • Аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
  • Розробка стратегії просування бренду у соціальних мережах.
  • Розробка контент-плану.
  • Щоденне публікування контенту в соцмережі Facebook/Instagram.
  • Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
  • Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
  • Налаштування рекламних оголошень, оптимізація та їхній контроль.

Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:

  • Кількість лайків сторінки у Facebook на початок роботи (08.10) – 3,366 likes – залучено – 425 підписника/місяць
  • Робота із залученням в Instagram – 256 фоловерів/місяць.

  • Охоплення публікацій: в середньому 1100 organic reach.

  • Опубліковано – більше 25 постів

Рубрики та категорії, які були запровадженні в контент-плані:

  • Натхнення – #toniya_натхнення

  • Цікаві пости товарів – #toniya_асортимент

  • Розважальні пости, гумор – #toniya_гумор, #toniya_цікаво

  • Відео контент – #toniya_відео

  • Рецепти – #toniya_рецепти

[К-ть оцінок: 0 Середня: 0]
error: Контент захищено!