Категорії - CreativeSMM, Food Солодка країна Toniya
Введення соціальних сторінок бренду Toniya у Facebook, Instagram, Вконтакте.
Бажаний результат:
- Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (по 500 likes page в FB та Insta).
- Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема в соціальних мережах.
- Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту.
- Кроспостинг в соцмережу Вконтакте.
Що було пропрацьовано:
- Аудит (SMM) соціальних сторінок.
- Аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
- Розробка стратегії просування бренду у соціальних мережах.
- Розробка контент-плану.
- Щоденне публікування контенту в соцмережі Facebook/Instagram.
- Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
- Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
- Налаштування рекламних оголошень, оптимізація та їхній контроль.
Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:
- Кількість лайків сторінки у Facebook на початок роботи (08.10) – 3,366 likes – залучено – 425 підписника/місяць
- Робота із залученням в Instagram – 256 фоловерів/місяць.
- Охоплення публікацій: в середньому 1100 organic reach.
- Опубліковано – більше 25 постів
Рубрики та категорії, які були запровадженні в контент-плані:
- Натхнення – #toniya_натхнення
- Цікаві пости товарів – #toniya_асортимент
- Розважальні пости, гумор – #toniya_гумор, #toniya_цікаво
- Відео контент – #toniya_відео
- Рецепти – #toniya_рецепти