Категорії - CreativeSMM, SMM Скита Рафтинг
Введення соціальних сторінок бренду Скита Рафтинг у Facebook, Instagram
Бажаний результат:
- Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (500+ в FB та Insta).
- Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема в соціальних мережах.
- Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту.
- Збільшення продаж рафтинг турів через соціальні мережі.
Що було пропрацьовано:
- Аудит (SMM) соціальних сторінок.
- Аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
- Розробка стратегії просування турів у соціальних мережах.
- Розробка контент-плану.
- Щоденне публікування контенту в соцмережі Facebook/Instagram.
- Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
- Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
- Налаштування рекламних оголошень, оптимізація та їхній контроль.
Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:
- Кількість лайків сторінки у Facebook на початок роботи (02.18) – 332 likes – залучено – 307 підписників (146 з реклами)/місяць
- Робота із залученням в Instagram – з 0 до 139 фоловерів/місяць.
- Опубліковано – більше 30 постів +події
Рубрики та категорії, які були запровадженні в контент-плані:
- Пізнавальна рубрика – #від_Ворохти_до…
- Цікаві факти про сплави, екстрім та саме спорядження – #Скитарафтинг_цікаве
- Події, які були заплановані для подальшого просування та продажів турів – #Скитарафтинг_події
- Поради про відпочинок – #Скитарафтинг_поради
Було досягнуто хороший результат в продажах (KPI-1,3% через соціальні мережі з мінімальними бюджетами на рекламу) та в подальшій роботі розкрутки сторінки СкитаРафтинг.
[К-ть оцінок: 0 Середня: 0]