Portfolio

Введення соціальних сторінок бренду Скита Рафтинг у Facebook, Instagram.

Категорії - CreativeSMM, SMM Скита Рафтинг

Введення соціальних сторінок бренду Скита Рафтинг у Facebook, Instagram

Бажаний результат:

  • Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (500+ в FB та Insta).
  • Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема в соціальних мережах.
  • Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту.
  • Збільшення продаж рафтинг турів через соціальні мережі.

Що було пропрацьовано:

  • Аудит (SMM) соціальних сторінок.
  • Аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
  • Розробка стратегії просування турів у соціальних мережах.
  • Розробка контент-плану.
  • Щоденне публікування контенту в соцмережі Facebook/Instagram.
  • Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
  • Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
  • Налаштування рекламних оголошень, оптимізація та їхній контроль.

Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:

  • Кількість лайків сторінки у Facebook на початок роботи (02.18) – 332 likes – залучено – 307 підписників (146 з реклами)/місяць
  • Робота із залученням в Instagram – з 0 до 139 фоловерів/місяць.
  • Опубліковано – більше 30 постів +події

Рубрики та категорії, які були запровадженні в контент-плані:

  • Пізнавальна рубрика – #від_Ворохти_до…

  • Цікаві факти про сплави, екстрім та саме спорядження – #Скитарафтинг_цікаве
  • Події, які були заплановані для подальшого просування та продажів турів – #Скитарафтинг_події

  • Поради про відпочинок – #Скитарафтинг_поради

Було досягнуто хороший результат в продажах (KPI-1,3% через соціальні мережі з мінімальними бюджетами на рекламу) та в подальшій роботі розкрутки сторінки СкитаРафтинг.

[К-ть оцінок: 0 Середня: 0]
error: Контент захищено!