Категорії - CreativeSMM, Online shopping, SMM, Website development Магазин амулетів Анни Ефремової
SMM просування & розробка магазину та SEO оптимізація
Соціальні мережі були створенні та просувалися власником бізнесу, які проходили консультацію у нас. У 2019 року нам делегували роботу з новим проектом по соцмережам та таргетовану рекламу + розробка магазину. Підказки у фомуванні додаткової впізнаваності бренду, візуальної концепції виробів і додаткової поліграфії.
Бажаний результат:
- Представлення бренду EFREMOVA ANNA shop у всіх можливих соціальних мережах (FB / Insta / Pinterest)
- SMM ведення бренду EFREMOVA ANNA shop у Facebook/Instagram
- Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (500+ likes page в FB та Insta)
- Отримання заявок/продаж через соціальні мережі та сайт амулетів
- Розроблення стратегії SEO просування проекту EFREMOVA ANNA
- Отримати значний приріст трафіку в сезонний та не сезонний періоди для бренду EFREMOVA ANNA
- Створення інтернет-магазину амулетів для бренду EFREMOVA ANNA
- Розробка структури для інтернет магазину EFREMOVA ANNA – магазин амулетів
- Підтримка сайту з технічної сторони
Що було зроблено:
- Створення та налаштування соціальних сторінок FB/Pinterest/Instagram та введення сторінок у соцмережах.
- Розробка стратегії просування у соціальних мережах
- Аналіз основної ЦА та конкурентів, вивчення тематики для планування стратегії.
- Розробка, оформлення дизайну та стилістики акаунтів Facebook/Instagram.
- Публікування контенту в Instagram/Facebook 2-3 рази /тиждень.
- Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
- Проведення АКЦІЇ та розіграшів
- Фотографування продукції для соціальних мереж
- Налаштування та запуск рекламних кампаній, постійний моніторинг та оптимізація.
- У планах створити та налаштувати соціальні сторінки Pinterest.
- Розробка структури сайту EFREMOVA ANNA shop та запуск в мережі інтернеті.
- Написання SEO текстів та оптимізація сайту під пошукові слова
- Розробка стратегії просування сайту в мережі інтернет
- SEO оптимізація сайту (внутрішня та зовнішня оптимізація). Наповнення магазину
- Розробка та реалізація стратегії просування сайту EFREMOVA ANNA shop з зовнішніми посиланнями.
Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:
- Залучено у Facebook з початку роботи (02.19-04.20) – з 0 до 2000 likes
- Залучено в Instagram – з 0 до 10,8 фоловерів
- Публікування – до 5 постів в Instagram та 3-4 у Facebook/тиждень
Рубрики та категорії, які були запроваджені в контент-плані:
- Пости з новинками амулетів – #efremovaanna_shop
- Інформативні пости/часті запитання – #efremovaanna_інфо
- Поради від Анни Ефремової – #efremovaanna
- Надихаючі пости – #efremovaanna_натхнення
У даному кейсі описано лише 70% роботи, які ми застосували у своїй роботі. Все інше маленькі секрети і деталі, які дали рух цьому проекту. За час роботи над сторінкою, була досягнута конверсія до 2,5%. Було змінено 3 різні стратегії. Вкладено мінімум бюджету (майже без бюджетно). Слідкуйте за нашими оновленнями і ми розкажемо і покажемо , які результати ми отримаємо в подальшій роботі. В планах оновлення магазину та збільшення досягнутих результатів.